Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
Vind het niks "onze Daniel"
Ha, de Boswachters!
Alle reacties Link kopieren
@ Martijn en het krekelgeluidje.
Alle reacties Link kopieren
Martijn als mental coach is nog niet echt een succes
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Met de pussycatdolls outfit en act stelen we wel de show hoor



wel even flink oefenen denk
Alle reacties Link kopieren
quote:Rainbow01 schreef op 11 maart 2011 @ 21:07:

stees heeft met de onderkant van dr haar in de peroxide gehangen lijk wel

Het haar doet me aan Bessie Turf denken.



“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Heeft dat groepje met die Daniel een Nederlands nummer? Wil ie daarom zoveel repeteren?
Alle reacties Link kopieren
Shawls zijn in de mode, dat had ik even gemist.
Alle reacties Link kopieren
Daniel is wel goed, maar irritant, voor onze nuchtere Hollandertjes.
Alle reacties Link kopieren
Whahaha dat broekie bij de babyroom!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 21:08:

Ha, de Boswachters!Jij kent je klassiekers!
Huts!
Die jongen mag gewoon zijn gymnasium in alle stilte afmaken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rainbow01 schreef op 11 maart 2011 @ 21:08:

Met de pussycatdolls outfit en act stelen we wel de show hoor



wel even flink oefenen denk1 van de dolls kan met haar been heeeeel hoog. Ik kan dat ook wel, denk ik, misschien een beetje.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat Daniel doorgaat en dat we dan een uitzending Nederlandstalig krijgen
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
omg wat vals





daniel is niet populair bij zn mede kandidaten maar zet het wel neer
Alle reacties Link kopieren
Stees sopt op Daniel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Daniël te glad, te gemaakt voor die leefftijd.



Misschien issie gewoon té Amerikaans
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Daniel eigenlijk....aarzeling...best...schattig...
Huts!
quote:BellatrixVanDetta schreef op 11 maart 2011 @ 21:09:

[...]





Jij kent je klassiekers! Natuurlijk. 'Wij zijn de meiden uit de polder, we laten de moed niet zakken... We zijn van de week nog lazarus geweest, de meiden uit de polder die vieren feest. Lala lalala lalala!'
Alle reacties Link kopieren
quote:Djin schreef op 11 maart 2011 @ 21:09:

[...]



1 van de dolls kan met haar been heeeeel hoog. Ik kan dat ook wel, denk ik, misschien een beetje.





ok dan mag jij vooraan



deal
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2011 @ 21:09:

Ik hoop dat Daniel doorgaat en dat we dan een uitzending Nederlandstalig krijgen







Daniel heeft een rare neus trouwens, valt jullie dat ook op?
Het zal @#$%$#$ helemaal niet moeilijk worden!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sabeltandcavia schreef op 11 maart 2011 @ 21:09:

Ik hoop dat Daniel doorgaat en dat we dan een uitzending Nederlandstalig krijgen Ik had gehoopt dat ze dat nu al hadden!
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg: Daniel mag weer terug in de verpakking.
Alle reacties Link kopieren
Oh die linkergozerT met de rde sjaal gaat straks janken geloof ik
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven