Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



quote:Djin schreef op 11 maart 2011 @ 21:09:

[...]



1 van de dolls kan met haar been heeeeel hoog. Ik kan dat ook wel, denk ik, misschien een beetje.Ook met je zwangere buik straks?
Alle reacties Link kopieren
Waar is Ansjela eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 11 maart 2011 @ 21:10:

Ik vind Daniel eigenlijk....aarzeling...best...schattig...Ik ook bella... ik vind het wel verfrissend, zo'n totaal ander type er tussen. Is wel een vechtertje volgens mij!
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Waar is Angela? Ik heb iets gemist geloof ik.
quote:Rainbow01 schreef op 11 maart 2011 @ 21:10:

[...]





ok dan mag jij vooraan



dealJa...! Djin vooraan met d'r hoge benuh!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2011 @ 21:08:

@ Martijn en het krekelgeluidje. Was een leuk momentje.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 21:11:

[...]





Ook met je zwangere buik straks? dan doe ik het wel liggend
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Austin Powers irritant. Kan iemand hem naar de kapper sturen?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 11 maart 2011 @ 21:11:

Oh die linkergozerT met de rde sjaal gaat straks janken geloof ikDuh, dat laten ze al de hele week in de previews zien
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 21:10:

[...]





Natuurlijk. 'Wij zijn de meiden uit de polder, we laten de moed niet zakken... We zijn van de week nog lazarus geweest, de meiden uit de polder die vieren feest. Lala lalala lalala!' Die zongen we hier euhhhh, 25 jaar terug al op weg naar de kroeg!
Alle reacties Link kopieren
De samenzang was net wel goed
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
angela zat nog bij ze voize



dit liep tegelijktijdig
Alle reacties Link kopieren
quote:sunny_mar schreef op 11 maart 2011 @ 21:12:

[...]





Ik ook bella... ik vind het wel verfrissend, zo'n totaal ander type er tussen. Is wel een vechtertje volgens mij!



Hee...en vorig jaar waren wij ook al Team BadBoyz, hahaha!



@Georgette, ik heb ze afgelopen week met de carnaval weer allemaal voorbij horen komen.



Echt repertoire voor ons! Ben jij ook van hier?
Huts!
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2011 @ 21:12:

[...]





Duh, dat laten ze al de hele week in de previews zien Uhm... je bedoelt rechts denk ik he? (of zijn ze tijdens de act gewisseld?)
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2011 @ 21:12:

[...]





Duh, dat laten ze al de hele week in de previews zien Ik wil weten waarom, het was zeker niet slecht toch?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:PearlGirl schreef op 11 maart 2011 @ 21:12:

Waar is Angela? Ik heb iets gemist geloof ik.denk dat dit is opgenomen tijdens de opnames van The Voice, dus die zal daar wel wezen
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het wel hormonaal, dat haar van Stacey.

Ze keek net al zo raar naar Daniel, en nu weer deze opmerking.
Alle reacties Link kopieren
quote:sunny_mar schreef op 11 maart 2011 @ 21:13:

[...]





Uhm... je bedoelt rechts denk ik he? (of zijn ze tijdens de act gewisseld?)Links, voor de kijker rechts
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:c_estelle schreef op 11 maart 2011 @ 21:12:

[...]





Die zongen we hier euhhhh, 25 jaar terug al op weg naar de kroeg!



Precies, jij snapt 'm. Alleen was ik 25 jaar geleden 5 jaar.



Maandag word ik 30...
Alle reacties Link kopieren
Sjoerd heeft enge ogen.
Oh, ik verheug me op het gehuil straks...
Alle reacties Link kopieren
[quote]BellatrixVanDetta schreef op 11 maart 2011 @ 21:13:

[...]





Hee...en vorig jaar waren wij ook al Team BadBoyz, hahaha!



Blijkbaar dezelfde smaak
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Er zijn maar weinig jongens heb ik het idee?





Wat flauw, Austin Powers tegenover Sjoerd. Die hebben beiden wel een goede stem.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 11 maart 2011 @ 21:13:

[...]





Hee...en vorig jaar waren wij ook al Team BadBoyz, hahaha!



@Georgette, ik heb ze afgelopen week met de carnaval weer allemaal voorbij horen komen.



Echt repertoire voor ons! Ben jij ook van hier?Nee, ik ben van daar. Hoger. De polder, haha.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik vind Sjoerd wel een leuk hoofd hebben.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven