Entertainment alle pijlers

X-Factor, deel 2!

18-02-2011 19:40 3007 berichten
Voor diegenen die het net als ik heerlijk vinden om commentaar te leveren op dit soort talentenjachten...



Hierbij deel 2!



Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 21:14:

[...]





Precies, jij snapt 'm. Alleen was ik 25 jaar geleden 5 jaar.



Maandag word ik 30... Dat geeft niks. Daar proef je niks van. En ik ben al heeeeeeel lang 30, haha!
Huts!
ja.. ja...!!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:PearlGirl schreef op 11 maart 2011 @ 21:14:

Sjoerd heeft enge ogen.Ik vond die andere jongen enger, met al die grote tanden.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 21:14:

[...]





Precies, jij snapt 'm. Alleen was ik 25 jaar geleden 5 jaar.



Maandag word ik 30...



Joh, stelt niets voor, voel je neits van!



Enne, been there, done that, got the t-shirt...
Alle reacties Link kopieren
quote:PearlGirl schreef op 11 maart 2011 @ 21:14:

Sjoerd heeft enge ogen.Ja die kijkt uit zijn ogen alsof hij teveel drugs gebruikt heeft de vorige avond.
Alle reacties Link kopieren
Huilie Ferry. Kan daar echt niet tegen hoor...
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
quote:Perel schreef op 11 maart 2011 @ 21:14:

Misschien is het wel hormonaal, dat haar van Stacey.

Ze keek net al zo raar naar Daniel, en nu weer deze opmerking.hihi, straks slaat ze d'r klauwen uit naar één van de jongetjes
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
Alle reacties Link kopieren
Dramaqueen
Alle reacties Link kopieren
o hij gaat hyperen



wat een loser



met zn nep bril

ik heb allemaal nepBRILS zegt ie net [brillen]
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 21:14:

[...]





Precies, jij snapt 'm. Alleen was ik 25 jaar geleden 5 jaar.



Maandag word ik 30... Ik 6 dagen later 41 , das veulllllllllllllllllll ergerder
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 11 maart 2011 @ 21:16:

[...]





Ja die kijkt uit zijn ogen alsof hij teveel drugs gebruikt heeft de vorige avond.
Alle reacties Link kopieren
Ferry, Wat Beetje een dramaqueen.
Alle reacties Link kopieren
quote:BellatrixVanDetta schreef op 11 maart 2011 @ 21:15:

[...]





Dat geeft niks. Daar proef je niks van. En ik ben al heeeeeeel lang 30, haha!Bella, GMTA!
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 11 maart 2011 @ 21:14:

[...]



Maandag word ik 30... Daar moet op gedronken worden...

Alle reacties Link kopieren
quote:Perel schreef op 11 maart 2011 @ 21:16:

[...]



Ik vond die andere jongen enger, met al die grote tanden.



Uhm...wie?

(biljkbaar kijk ik teveel naar m'n scherm en te weinig naar de tv)
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:Djin schreef op 11 maart 2011 @ 21:16:

Huilie Ferry. Kan daar echt niet tegen hoor...Ik gun het hem van harte Verschrikkelijk ventje is dat zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 11 maart 2011 @ 21:16:

[...]



Ik 6 dagen later 41 , das veulllllllllllllllllll ergerderNou.. ik geef het je niet hoor
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Heb ik geen gevoel voor hmor, of is Iedereen is gek op Jack gewoon niet grappig?
Alle reacties Link kopieren
snap niet dat linda de mol haar comedy zo veel kjikers heeft heb geen moment gelachen???

tis een letterlijk kopie van het origineel
Alle reacties Link kopieren
quote:Sophiepapa schreef op 11 maart 2011 @ 21:17:

Ferry, Wat Beetje een enorme dramaqueen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 11 maart 2011 @ 21:16:

[...]



Ik 6 dagen later 41 , das veulllllllllllllllllll ergerder



Neuh hoor, leven gaat gewoon verder....



Ik kan het weten
Alle reacties Link kopieren
quote:PearlGirl schreef op 11 maart 2011 @ 21:17:

Heb ik geen gevoel voor hmor, of is Iedereen is gek op Jack gewoon niet grappig?





Ja en dan 2 miljoen kijkers



en iedereen die ik spreek vind er dus geen zak aan
Alle reacties Link kopieren
quote:Djin schreef op 11 maart 2011 @ 21:17:

[...]



Nou.. ik geef het je niet hoor Wat geef je me dan wel
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:c_estelle schreef op 11 maart 2011 @ 21:18:

[...]





Neuh hoor, leven gaat gewoon verder....



Ik kan het weten Damus... wuh telluh noootuh en gin jaahruh!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven