Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
super grappig, ik ken genoeg mensen die dat ook doen, alleen zelf nog nooit geprobeerd. Ben niet zo'n Ikea-fan, zeker niet op drukke dagen. Maargoed, het restaurant daarvoor hoef je niet ook te winkelen natuurlijk
I luuuuuuurve Ikea.

En ben dol op Zweedse ballen ( Snug, kom er maar in )
Haha ik ben ook dol op ikea!! Maar heb nog helemaal geen ervaring met zweedse ballen ik ben een zweedse-ballen-groentje!
Ze hebben hier geen Ikea in de buurt. Echt te belachelijk voor woorden in zo'n grote stad.
Welke stad is het Sorcha?
--
Ik ga even op de site kijken. Uit mijn hoofd roep ik, het begint met een 'B'
Nee, Birmingham heeft wel een ikea
Nee dat is het inderdaad niet.
De grootste 5 steden hebben allemaal een ikea, en dan lijkt alles te veel op elkaar hoor, dus ik zou het niet weten.
-- Haal ik zo weer weg --
Oh, een **? Had ik helemaal over het hoofd gezien als **.
Ik kom er net achter dat de *stad* ook geen Ikea hebben .
Een stad?
Jeps.
Mensen vergeten die altijd...
En terecht!
Grrr
Ik moet eerlijk zeggen, ik ben er niet kapot van. Maar ik kom dan ook uit de leukste stad van het land, dus er is sowieso geen competitie. Waarom heb je ervoor gekozen om daar te studeren?
Dat heb ik dus niet . Ik wou eigenlijk ergens anders heen maar mijn cijfers waren niet goed genoeg.

Als je er eenmaal woont valt het hartstikke mee hoor .
...
Ik doe een dansje voor je DK!! (een verleid quasimodo morgenavond-dans)

Kan ik eruit opmaken dat het gesprek dan goed verlopen is? .
quote:hanneke000 schreef op 11 maart 2011 @ 22:04:

Ik moet eerlijk zeggen, ik ben er niet kapot van. Maar ik kom dan ook uit de leukste stad van het land, dus er is sowieso geen competitie. Waarom heb je ervoor gekozen om daar te studeren?Ik ben wel benieuwd welke stad dat is. De leukste Engelse steden vind ik York en Bath, maar heb er natuurlijk veel nog niet gezien...
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven