Het theehuis

01-01-2008 09:51 24105 berichten
Alle reacties Link kopieren

Star wil geen rel zeg, ben je mal Niet hier iig

Ik ben ook trots op Juno, goed gegroeid zeg! Nu eens even foto's gaan kijken zo. En link van Kess, want deze gaat me denk ik geen geld kosten

Kus voor Chica.

En nu afgelopen met al dat emo gedoe hier Ik dacht dat dat alleen voor de feestdagen was. Back to normal nu.
Haaifs is raar nu. Kan bij foto's niet meer naar de volgende zoals voorheen. Sukkels.
Ja, stom is dat. Eerst kon je zo fijn doorklikken naar de volgende foto. En als ik nu een topic aanklik, zie ik steeds het eerste bericht als eerste. Als ik dan instel dat ik de nieuwe berichten eerste wil zien, lukt dat wel, maar dat moet ik iedere keer opnieuw doen, terwijl dat voorheen dan zo ingesteld bleef staan. Diri, doe er eens wat aan!

Pepke, ik snap dat deze periode heel lastig en moeilijk is. Dat je constant herbeleeft wat zich vorig jaar afspeelde. Maar de verjaardag van Wup straks is ook gewoon leuk. Echt waar. Een enorme mijlpaal in zijn leventje. En in het jouwe. Dus leuke ideeën opdoen en verjaardag zet ik gewoon in één zin. De dag zelf zal vast heel dubbel zijn. Maar guess what (kess wat, op z'n Stars), dat is iedere eerste verjaardag van ieder kind voor iedere willekeurige moeder. Omdat je een periode afsluit. Omdat je baby geen baby meer is. Omdat die babytijd zo snel voorbij is gegaan en je die nooooit meer over kunt doen. Maar daarnaast is het ook féést! Want je kindje is 1 jaar geworden!
Loretta is De Mol. Punt.
En als ik jou was zou ik maar taart in huis halen, want je krijgt bezoek.
Loretta is De Mol. Punt.
Sluit me bij wijze woorden van Kess aan. Gewoon naar Wuppenverjaardag uitkijken, je gaat het echt een leuke dag vinden
Ja, Wuppenverjaaaaaardag

Chica weer wakker. En nog steeds hangerig. Chico komt zo en dan fiets ik snel langs werk.

Ga link van Kess, maar niet kijken

Heel wijs, Star, rellen doen we wel ergens anders Nouja, jullie dan he,
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja jij relt noooooooit.
Star, ik moet van Feurtje aan jou vragen hoe ze eruit ziet

Moet je in mijn Hyves zoeken
Ik ben heel vies aan het eten. Broccoli met aardappels met spekjes erover en ragout *braak*. Wat een non-combi seg!

Kess, je bent lief Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik niet zo crea ben en al helemaal niet van verjaardagen hou Dus ik wil niet hoeven nadenken over taarten en slingers en thema-feestjes. En al helemaaaaaal niet over bezoek
Nou wil ik gaan sjurlokken hoor, licht eens een tipje van de sluier Star
kess wad, its wiekenttttttttttttttttttttttt
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Heb even vluchtig gelezen maar als ik maar tot Star hoef te rijden en Star rijdt verder, kom ik met alle liefde op jouw Wuppenverjaardag!!!!
wij hebben nu een half jaar een relatie en er is iets waarom ik boos kan worden in bed of meer terleurgesteld als ik klaarkomt voelt mijn vriend dit niet hij zeg dat hij het nog nooit heeft gevoelt bij iemand hoe kan dit ik zeg het tegenwoordig maar dat hij zich kan focussen op wat hij voelt hij merkt het wel aan me maar hij voelt het niet

Het is me wat.

Hoest met je ex trouwens Vish?
Hé waiffies, we vieren Wups verjaardag wel op onze meet die er natuurlijk snel gaat komen!
Never mind
Maar ben nu wel nieuwsgierig wat je wilde zeggen, Pep.

Ik weet ook hoe fleurtje eruit ziet.
Loretta is De Mol. Punt.
Doe jij dan maar hinten Kess

Ik wilde vragen of jullie dit je kind aan zouden doen maar het lukte even niet met de ploatjes

Ik zou Nemo dat roze-geruite blousje zo aantrekken hoor. Vooral als hij een dagje naar zijn vader zou gaan.
Vish
Nee, ik vinnut niks

Gingen jullie nou ook Wie is de mol kijken? Kess toch?
Hint: Nick is niet zo moeilijk.
Nee, mijn jochies krijgen dat niet aan. En ik kan nog steeds de nieuwsbrief van Kixx niet lezen. Raar.

Ja, ik ga de mol kijken. En Diertje was vorig jaar ook zwaar verslaafd. Ik heb vorig jaar één aflevering gemist doordat ik zo stom was om op een donderdagavond te bevallen.
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven