Het theehuis

donderdag 3 januari 2008 om 16:44
Star wil geen rel zeg, ben je mal Niet hier iig
Ik ben ook trots op Juno, goed gegroeid zeg! Nu eens even foto's gaan kijken zo. En link van Kess, want deze gaat me denk ik geen geld kosten
Kus voor Chica.
En nu afgelopen met al dat emo gedoe hier Ik dacht dat dat alleen voor de feestdagen was. Back to normal nu.
Ik ben ook trots op Juno, goed gegroeid zeg! Nu eens even foto's gaan kijken zo. En link van Kess, want deze gaat me denk ik geen geld kosten
Kus voor Chica.
En nu afgelopen met al dat emo gedoe hier Ik dacht dat dat alleen voor de feestdagen was. Back to normal nu.

donderdag 3 januari 2008 om 16:55
Ja, stom is dat. Eerst kon je zo fijn doorklikken naar de volgende foto. En als ik nu een topic aanklik, zie ik steeds het eerste bericht als eerste. Als ik dan instel dat ik de nieuwe berichten eerste wil zien, lukt dat wel, maar dat moet ik iedere keer opnieuw doen, terwijl dat voorheen dan zo ingesteld bleef staan. Diri, doe er eens wat aan!
Pepke, ik snap dat deze periode heel lastig en moeilijk is. Dat je constant herbeleeft wat zich vorig jaar afspeelde. Maar de verjaardag van Wup straks is ook gewoon leuk. Echt waar. Een enorme mijlpaal in zijn leventje. En in het jouwe. Dus leuke ideeën opdoen en verjaardag zet ik gewoon in één zin. De dag zelf zal vast heel dubbel zijn. Maar guess what (kess wat, op z'n Stars), dat is iedere eerste verjaardag van ieder kind voor iedere willekeurige moeder. Omdat je een periode afsluit. Omdat je baby geen baby meer is. Omdat die babytijd zo snel voorbij is gegaan en je die nooooit meer over kunt doen. Maar daarnaast is het ook féést! Want je kindje is 1 jaar geworden!
Pepke, ik snap dat deze periode heel lastig en moeilijk is. Dat je constant herbeleeft wat zich vorig jaar afspeelde. Maar de verjaardag van Wup straks is ook gewoon leuk. Echt waar. Een enorme mijlpaal in zijn leventje. En in het jouwe. Dus leuke ideeën opdoen en verjaardag zet ik gewoon in één zin. De dag zelf zal vast heel dubbel zijn. Maar guess what (kess wat, op z'n Stars), dat is iedere eerste verjaardag van ieder kind voor iedere willekeurige moeder. Omdat je een periode afsluit. Omdat je baby geen baby meer is. Omdat die babytijd zo snel voorbij is gegaan en je die nooooit meer over kunt doen. Maar daarnaast is het ook féést! Want je kindje is 1 jaar geworden!
Loretta is De Mol. Punt.

donderdag 3 januari 2008 om 17:06
donderdag 3 januari 2008 om 18:47
Ik ben heel vies aan het eten. Broccoli met aardappels met spekjes erover en ragout *braak*. Wat een non-combi seg!
Kess, je bent lief Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik niet zo crea ben en al helemaal niet van verjaardagen hou Dus ik wil niet hoeven nadenken over taarten en slingers en thema-feestjes. En al helemaaaaaal niet over bezoek
Kess, je bent lief Maar ik bedoelde eigenlijk dat ik niet zo crea ben en al helemaal niet van verjaardagen hou Dus ik wil niet hoeven nadenken over taarten en slingers en thema-feestjes. En al helemaaaaaal niet over bezoek
donderdag 3 januari 2008 om 18:54
wij hebben nu een half jaar een relatie en er is iets waarom ik boos kan worden in bed of meer terleurgesteld als ik klaarkomt voelt mijn vriend dit niet hij zeg dat hij het nog nooit heeft gevoelt bij iemand hoe kan dit ik zeg het tegenwoordig maar dat hij zich kan focussen op wat hij voelt hij merkt het wel aan me maar hij voelt het niet
Het is me wat.
Het is me wat.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.

donderdag 3 januari 2008 om 20:21
Nee, mijn jochies krijgen dat niet aan. En ik kan nog steeds de nieuwsbrief van Kixx niet lezen. Raar.
Ja, ik ga de mol kijken. En Diertje was vorig jaar ook zwaar verslaafd. Ik heb vorig jaar één aflevering gemist doordat ik zo stom was om op een donderdagavond te bevallen.
Ja, ik ga de mol kijken. En Diertje was vorig jaar ook zwaar verslaafd. Ik heb vorig jaar één aflevering gemist doordat ik zo stom was om op een donderdagavond te bevallen.
Loretta is De Mol. Punt.