Gezondheid alle pijlers

Oorsmeerdokter ?

12-03-2011 13:16 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Dit gaat zeker een rare vraag worden, maar goed ik wil het weten...

Een paar jaar geleden zat ik met mijn moeder naar een programma op tv te kijken waar een dokter uit China of Japan in voor kwam die zich bezig hield met oorsmeer.

Er kwamen mensen bij hem die last hadden van hun oren en hij ging dan met een mini-camera en allerlei attributen heel diep het oor in en haalde er allemaal (bruine/gele) rotzooi uit. Die mensen zeiden dat het een heerlijk gevoel gaf en ze hoorden meteen een stuk beter.

Nu heb ik me rot ge-googled, maar kom er niet uit en me moeder weet het ook niet meer.

Heeft iemand dit toevallig ook gezien en weet wie die dokter is?
Heb het niet gezien maar de huisarts kan je oren ook uitspuiten dan komt er ook bruin/gele rotzooi uit
Mijn dochter moet dit regelmatig bij de dokter laten doen. Heet uitspuiten en daarna hoort ze inderdaad weer helemaal goed.
quote:mika65 schreef op 12 maart 2011 @ 13:18:

Heb het niet gezien maar de huisarts kan je oren ook uitspuiten dan komt er ook bruin/gele rotzooi uit

Ja haha ik weet het, maar daar gaat het niet om.

Hij deed het op zo'n aparte manier en die mensen genoten er echt van zo te zien, dus we waren gewoon nieuwsgierig naar die man en wilden het nog eens terug zien.

Ik ga echt geen retourtje China doen voor een oorsmeersessie....
Oorkaars?
Huh?
Bij de KNO arts zuigen ze je oren uit, bij de huisarts spuiten ze je oren uit. Meer smaakjes zijn er niet volgens mij. Je oor wordt afgesloten door het trommelvlies, je kan alleen de buitenkant bereiken waar de oorsmeer zit (maar weghalen is normaal gesproken niet nodig).
uri geller
Mag een heer ook reageren?

Ear cleaning

Disclaimer: kijken op eigen risico. :puke:
Amerikaanse dokter
In Amerika doen ze peroxide in hun oren om schoon te maken..lijkt me best riskant.

Zo'n oorkaars lijkt me wel heel oké.

Zou je die gewoon kunnen bestellen?

Eens op googelen.
Bazinga!
Deze is echt smerig om te zien.
quote:layla1969 schreef op 12 maart 2011 @ 15:22:

Deze is echt smerig om te zien.Bah bah bah.... en ik kan niet zeggen dat ik niet gewaarschuwd was...
Ok dit was ongeveer wat ik bedoelde, maar niet zooo goor dan.

Maar ieg bedankt voor het zoeken....
maar dan moet je wel zo'n waxprop hebben in je oor. Je huisarts kan het ook hoor
quote:layla1969 schreef op 12 maart 2011 @ 15:22:

Deze is echt smerig om te zien.

Het laatste shot kan ik niet helemaal plaatsen. Ik snap dat die prop weg is, maar ik zie er weinig in verder.

Ik houd wel van een beetje poeren. Heb ooit nog KNO-arts willen worden
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Heel af en toe moet ik mijn oren ook laten uitspuiten. En er is niets dat ik lekkerder vind dan het gevoel van dat lauwwarme water dat die jeukende prop loswrikt en weghaalt.

Nogmaals, daar kan niets tegen op wat mij betreft, nee, ook dát niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven