Entertainment alle pijlers

Schaatstopic

12-02-2011 19:12 486 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je alles kwijt als het maar over schaatsen op tv gaat.

Vanavond WK allround Calgary.
Oh ik heb het gister gemist zeg. Wat jammer. Nou vandaag ga ik kijken. Klopt het dat het om 14.00 uur weer begint? Gezellig.

Wat knap van Wust, ik zag haar laatst bij DWDD. Ik hoop dat het lukt op alle afstanden goud te winnen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:steph schreef op 10 maart 2011 @ 19:23:

MV en anderen, vandaag is de wereldkampioen afstandschaatsen in Inzell.

Ireen Wüst is al eerste op de 3km. Lee (korea) is eerste op de 500m.

Morgen, zaterdag en zondag is het ook nog. Welke afstanden en wanneer weet ik niet. Morgen wel de 5km heren, misschien weer Bob de Jong?

Uiteraard nog steeds de moeite waard om te kijken

Heel knap van Lee, aangezien de 500 zondag wordt geschaatst. Het was de 1500 met Bokko, Davis en Makowsky.

Vandaag de 1000 heren met 1ste Davis, 2de Nuis en 3de Groothuis.

1500 Meter dames 1ste Wust, 2de Valkenburg en 3de Voorhuis. Heel mooi Nederlands podium. Zometeen de 5000 meter bij de heren.

Zaterdag: 1.000m dames, 10.000m heren, 5.000m dames.

Zondag: 1ste 500m dames en heren, 2de 500m dames en heren, ploegenachtervolging dames en heren.
Knappe prestaties he!!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Steph, Bob heeft ook goud!!! Heb je kunnen kijken of verraad ik het nu, dat je de herhaling wil zien?
Nee hoor heb het gelukkig kunnen zien en de buren hebben het gehoord.... Nederland gaat goed.

Misschien gaat Wüst nog een keer voor goud. De tweede goud hebben wij niet gezien ivm de tsunamie in Japan (verschrikkelijk uiteraard) en dat nieuws ging voor logisch.

Bob morgen op de 10km misschien weer goud, dan wordt het hier uitzinnig.
Ja vreselijk he die tsunamie. Het is bijna dat je wilt schamen voor je uitbundigheid terwijl er elders zoveel leed is.

Ik moet even googlen hoe laat vandaag het schaatsen is maar ik ga iig kijken.
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 maart 2011 @ 07:40:

Ja vreselijk he die tsunamie. Het is bijna dat je wilt schamen voor je uitbundigheid terwijl er elders zoveel leed is.

Ik moet even googlen hoe laat vandaag het schaatsen is maar ik ga iig kijken.

12.00 uur

Eesrt 1000 meter vrouwen, die Wüst eigenlijk wel moet winnen. Daarna 5000 m vrouwen, zonder Nederlandse kanshebbers. Vervolgens 10.000 m mannen,d ie Bob de Jong hopelijk gaat winnen. Hij moet wel tegen Lee, lastige rit.
De heren 10km is om 12.55 stond op de officiele site daarna de 5km dames.

Als Bob de Jong maar zijn eigen race rijd net als gisteren gaat het hem, hopelijk want Lee en Skobrev zijn heel goed, wel lukken.
Ik ben er. Lang zeg de uitzending tot 18.00 uur. Ik had allemaal plannen om in huis te doen. Dit is wel verleidelijk om toch maar te kijken.

Gewoon tussen de dweil door poetsen, doe ik ook.
Moge Steph, ja dat ga ik doen.

Wel gezellig zo'n dag.
Ja en zeker met schaatsfans op het forum.

Zijn wel erg veel Nederlanders in Inzell (jaloers).
Ireen is nu!!!
1.15.42 is haar tijd, goud?
Arggh wat zijn die twee dames goed.
Jammer maar wel Zilver voor Ireen.

Nesbitt goud, super strijd geleverd.
Jammer zeg. Maar toch knappe prestatie zilver hoor.
Ik ga poetsen.

Mooi zilver voor Ireen zei ze.
Wat irritant die sirene in de schaatshal, dacht eerst dat de jeugd in de straat bezig was.
Nou ik wilde net zeggen, ik heb tv hard staan om het goed te horen, nee ben niet doof maar ander kan ik niet en forummen en schaatsen horen, heb net het geluid uitgezet omdat ik koppijn kreeg van die sirene. Volgens mij is het nu minder maar die dingen mogen van mij verboden worden. Bah. Geluid staat nu weer iets harder.
Ik denk dat het de Noren waren dus dat geluid krijgen we nog een keer.

Ik heb die nog nooit in Thialf gehoord, ze zijn daar vrij streng met wat je wel/niet mee naar binnen mag nemen.
Laatste drie ritten spannend. (ik zit tegen mezelf te praten).
Nee ik ben er nog.

Wat is een transponder?

Van der Kieft kan ervoor gediskwalificeerd voor worden. Wat is hij vergeten om te doen?
Een transponder is een bandje wat om elke enkel moet zodat ze weten dat je op de binnenplaats bent of op de baan (je moet je daarvoor direkt melden als je op de binnenplaats komt).

Dat is hij vergeten bij binnenkomst.

Jammer als hij daarvoor gediskwalificeerd word. Het is een (de zoveelste) kutregel van de ISU.
Wat een klassetijd, jammer als hij geen medaille zou krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven