Koolhydraatarm dieet
zaterdag 12 maart 2011 om 21:34
quote:groupie schreef op 12 maart 2011 @ 21:30:
Hahah thanks very cherry.
Ik zit hier honger te lijden en ik baal ervan
ben niet sociaal aant doen omdat ik alleen thee en water mag drinken, en m'n vriendinnen doen daar niet aan
ff doorbijten maar...
Neem wat yoghurt of een glas melk.
Slecht dieet trouwens, je blijft zoeken naar eten omdat je lichaam koolhydraten gewoon nodig heeft. Ik hou dit dieet nog geen dag vol, omdat mijn lichaam schreeuwt om een boterham en dan is het goed.
Neem wat yoghurt of een glas melk.
Slecht dieet trouwens, je blijft zoeken naar eten omdat je lichaam koolhydraten gewoon nodig heeft. Ik hou dit dieet nog geen dag vol, omdat mijn lichaam schreeuwt om een boterham en dan is het goed.
zaterdag 12 maart 2011 om 21:37
quote:groupie schreef op 12 maart 2011 @ 21:30:
ben niet sociaal aant doen omdat ik alleen thee en water mag drinken, en m'n vriendinnen doen daar niet aan
ff doorbijten maar...
Dat is niet zo gezellig op de zaterdagavond..
Blijft het lang zo streng? Als je sociale leven er zo onder lijdt kan het niet goed zijn hoor. Hoe hard je eventueel ook afvalt.
Dat is niet zo gezellig op de zaterdagavond..
Blijft het lang zo streng? Als je sociale leven er zo onder lijdt kan het niet goed zijn hoor. Hoe hard je eventueel ook afvalt.
zaterdag 12 maart 2011 om 21:52
quote:borderwalk schreef op 12 maart 2011 @ 21:41:
Lekker dadels en dan gevuld met geitenkaas, honing en omhuld door spek uit de oven. Zullen niet veel koolhydraten inzitten
Lekkere brownie met cointreau en slagroom, ook een prima alternatief
Hebbie geen ossenworst, lekker kaasje, harinkie in huis TO?
Lekker dadels en dan gevuld met geitenkaas, honing en omhuld door spek uit de oven. Zullen niet veel koolhydraten inzitten
Lekkere brownie met cointreau en slagroom, ook een prima alternatief
Hebbie geen ossenworst, lekker kaasje, harinkie in huis TO?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zaterdag 12 maart 2011 om 21:55
Ik heb niks afesproken omdat ik niet zo heel erg gezellig ben, en al helemaal niet als er aan alle kanten chips om me heen gegeten word
en omdat de vriendinnen die vanavond beschikbaar zijn niet wetenwaarom ik aant afvallen ben, en dat is omdat m'n overgewicht niet erg helpt met zwanger worden :(deze eerste fase duurt gelukkig maar 2 weken, en dan komen er voorzichtig weer wat koolhydraten terug!
zaterdag 12 maart 2011 om 22:06
quote:plops schreef op 12 maart 2011 @ 22:02:
Huh? 1 uur per dag koolhydraten? Ik neem aan met een limiet toch?Haha...uiteraard! Maar je mag in dat uurtje dus wel rijst, aardappelen, pasta, brood, fruit etc. En in dat uurtje eet ik dus vlees, groenten, aardappelen, fruit en een toetje...nou dan zit je vol!
Huh? 1 uur per dag koolhydraten? Ik neem aan met een limiet toch?Haha...uiteraard! Maar je mag in dat uurtje dus wel rijst, aardappelen, pasta, brood, fruit etc. En in dat uurtje eet ik dus vlees, groenten, aardappelen, fruit en een toetje...nou dan zit je vol!