Koolhydraatarm dieet
zaterdag 12 maart 2011 om 23:17
zondag 13 maart 2011 om 00:02
Bedankt voor de tip van het drankje, ga ik proberen!
Ik doe hetzelfde dieet en ik heb het meeste moeite met het alleen maar mogen drinken van water met citroen, of groene thee.
Ben al zo'n slechte drinker en dat wordt alleen maar erger met de dingen die ik wel mag......
Dieet zelf geen problemen mee, geen honger in ieder geval.
Ik doe hetzelfde dieet en ik heb het meeste moeite met het alleen maar mogen drinken van water met citroen, of groene thee.
Ben al zo'n slechte drinker en dat wordt alleen maar erger met de dingen die ik wel mag......
Dieet zelf geen problemen mee, geen honger in ieder geval.
zondag 13 maart 2011 om 08:13
Hier nog iemand met zo'n zelfde dieet. Ik moet het volgen ivm zwangerschapsdiabetes en volg het nu 15 weken (en moet het nog 11 weken volhouden).
Ik vind het ook heel moeilijk (nog steeds) en voel die frustratie ook.
Heb jij van je dieetist geen koolhydratenboekje gekregen zodat je af en toe wat kan afwisselen?
Ik vind het ook heel moeilijk (nog steeds) en voel die frustratie ook.
Heb jij van je dieetist geen koolhydratenboekje gekregen zodat je af en toe wat kan afwisselen?
zondag 13 maart 2011 om 12:04
Christina, ik heb een overzicht gekregen van wat ik wel en niet mag, maar geen boekje. Wat heftig dat je dit tijdens je zwangerschap moet doen, hoe voel je je? Ik voelde me de afgelopen dagen moe en lusteloos, en ook een beetje dizzy alsof m'n bloedsuiker heel laag is. t lijkt me echt niet leuk om dit tijdens een zwangerschap te moeten doen!! Sterkte!!