Koolhydraatarm dieet

12-03-2011 21:22 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar dagen bezig met een koolhydraatarm dieet via de diëtiste, en ik vroeg me af of ik dadels mag.
In dadels zit Heel Veel Suiker....
geen goed idee helaas.
In sommig fruit ook, maar dat mag ik ook. Vandaar dat ik het niet zeker weet.
Tuurlijk mag jij dadels meid. Past alleen voor geen meter binnen je dieet
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hahah thanks very cherry.

Ik zit hier honger te lijden en ik baal ervan :( ben niet sociaal aant doen omdat ik alleen thee en water mag drinken, en m'n vriendinnen doen daar niet aan :( ff doorbijten maar...
quote:groupie schreef op 12 maart 2011 @ 21:30:

Ik zit hier honger te lijden en ik baal ervan :( ben niet sociaal aant doen omdat ik alleen thee en water mag drinken, en m'n vriendinnen doen daar niet aan :( ff doorbijten maar...

Neem wat yoghurt of een glas melk.

Slecht dieet trouwens, je blijft zoeken naar eten omdat je lichaam koolhydraten gewoon nodig heeft. Ik hou dit dieet nog geen dag vol, omdat mijn lichaam schreeuwt om een boterham en dan is het goed.
quote:groupie schreef op 12 maart 2011 @ 21:30:

Dat is niet zo gezellig op de zaterdagavond..

Blijft het lang zo streng? Als je sociale leven er zo onder lijdt kan het niet goed zijn hoor. Hoe hard je eventueel ook afvalt.
quote:Very Cherry schreef op 12 maart 2011 @ 21:26:

Lekker dadels en dan gevuld met geitenkaas, honing en omhuld door spek uit de oven. Zullen niet veel koolhydraten inzitten
Huh? Waarom ben je niet gewoon bij je vriendinnen? In je eentje water drinken is toch honderd keer vervelender dan water drinken met de gezelligheid van je vriendinnen erbij.

En nee, dadels zijn niet erg handig in een dieet.
Je kan wel meer drinken hoor. Lassi bijvoorbeeld (geen zoete natuurlijk).

En nee, dadels passen echt heel erg niet in een koolhydraatarm dieet.Maar dat had je intussen al begrepen geloof ik
Wat is Lassi Snormel?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lassi
quote:borderwalk schreef op 12 maart 2011 @ 21:41:

Lekker dadels en dan gevuld met geitenkaas, honing en omhuld door spek uit de oven. Zullen niet veel koolhydraten inzitten

Lekkere brownie met cointreau en slagroom, ook een prima alternatief

Hebbie geen ossenworst, lekker kaasje, harinkie in huis TO?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 12 maart 2011 @ 21:26:

Voor de rest 100% eens met Cateautje en borderwalk...
Ah, dankje! Ik had echt geen idee....gebeurt me niet vaak

Is het ook lekker?
Ik heb niks afesproken omdat ik niet zo heel erg gezellig ben, en al helemaal niet als er aan alle kanten chips om me heen gegeten word :( en omdat de vriendinnen die vanavond beschikbaar zijn niet wetenwaarom ik aant afvallen ben, en dat is omdat m'n overgewicht niet erg helpt met zwanger worden :(deze eerste fase duurt gelukkig maar 2 weken, en dan komen er voorzichtig weer wat koolhydraten terug!
Ik zit nu aan de komkommer met wat plakjes mosterdkaas, en Spa rood met een schijfje citroen
Waar is je man dan? Lijkt me juist de tijd voor wat morele steun nu......

Denk trouwens aan je doel, dat maakt het makkelijker.
Hier ook alleen aan de spa rood ;)

Maar met mijn koolhydraatarm dieetn mag ik toch 1 uur per dag koolhydraten dus ik heb geen honger!
Huh? 1 uur per dag koolhydraten? Ik neem aan met een limiet toch?
Ja klopt, en ik voel me nu al 10x beter als donderdag en vrijdag, toen voelde ik me alsof ik elk ogenblik neer kon vallen :(

M'n man heeft een teamuitje, stond al een tijd op de agenda... Lol Ik ben nu ook niet heel gezellig
quote:plops schreef op 12 maart 2011 @ 22:02:

Huh? 1 uur per dag koolhydraten? Ik neem aan met een limiet toch?Haha...uiteraard! Maar je mag in dat uurtje dus wel rijst, aardappelen, pasta, brood, fruit etc. En in dat uurtje eet ik dus vlees, groenten, aardappelen, fruit en een toetje...nou dan zit je vol!
quote:plops schreef op 12 maart 2011 @ 21:55:

Is het ook lekker?Het recept van wikipedia heb ik niet uitgeprobeerd, maar ik heb in Indiase restaurants wel eens Lassi gehad en toen vond ik het lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven