Koolhydraatarm dieet

12-03-2011 21:22 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een paar dagen bezig met een koolhydraatarm dieet via de diëtiste, en ik vroeg me af of ik dadels mag.
Als wij wachten op onze afhaal bij de Indier, krijgen we ook altijd een glaasje lassi. Het is een soort yoghi yoghi..... ik vind het niet zo bijzonder...

1 uur lang koolhydraten eten, wat zijn dat nou weer voor rare fratsen?!
Waarom moet dat allemaal in 1 uurtje gepropt worden?
quote:plops schreef op 12 maart 2011 @ 22:20:

Waarom moet dat allemaal in 1 uurtje gepropt worden?

Google ff op Yvonne Lemmers...Grip op Koolhydraten.

Volgens mij heeft het iets te maken met je insuline.
Gewoon doorbijten! Heb eerst ook streng koolhydraatarm gedaan en dat past bij mij ook het beste daarna ook 't boek van Yvonne Lemmers gekocht en goed aan te raden. Nu alleen een "normaal" dieet.. Ben namelijk zwanger :-)
Och Groupie. Sterkte! Ben zelf voor hetzelfde doel met hetzelfde K-dieet bezig. Tien kilo minder qua gewicht en humeur. Vind het heel irri dat omgeving lyrisch is over minder kilo's. Raar dat ik daar zelf wel moeite mee heb. Ben mobiel maar wil je een knuffel geven sterkte ermee!
Bedankt voor de tip van het drankje, ga ik proberen!

Ik doe hetzelfde dieet en ik heb het meeste moeite met het alleen maar mogen drinken van water met citroen, of groene thee.

Ben al zo'n slechte drinker en dat wordt alleen maar erger met de dingen die ik wel mag......

Dieet zelf geen problemen mee, geen honger in ieder geval.
thanks dotjemol

weltrusten allemaal
Hier nog iemand met zo'n zelfde dieet. Ik moet het volgen ivm zwangerschapsdiabetes en volg het nu 15 weken (en moet het nog 11 weken volhouden).

Ik vind het ook heel moeilijk (nog steeds) en voel die frustratie ook.

Heb jij van je dieetist geen koolhydratenboekje gekregen zodat je af en toe wat kan afwisselen?
Christina, ik heb een overzicht gekregen van wat ik wel en niet mag, maar geen boekje. Wat heftig dat je dit tijdens je zwangerschap moet doen, hoe voel je je? Ik voelde me de afgelopen dagen moe en lusteloos, en ook een beetje dizzy alsof m'n bloedsuiker heel laag is. t lijkt me echt niet leuk om dit tijdens een zwangerschap te moeten doen!! Sterkte!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven