Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
quote:Sterre_27 schreef op 12 maart 2011 @ 12:30:

Hi, ik kwam toevallig op dit topic en las dat iemand spaarde voor Millner ontbijtbordjes. Ik heb hier nog een code: YA96MVAjammer, voortaan eerst vragen en dan mailen naar e-mailadres
Alle reacties Link kopieren
quote:adios schreef op 11 maart 2011 @ 00:16:

[...]

ik heb je een mailtje gestuurd met de code!Nogmaals bedankt!
The only difference between the animals we love and the animals we eat, is our perspective.
Punica, ik wist het! Ik koop steeds minder bij de Aldi, omdat ik al het idee had dat AH net zo duur was met bepaalde dingen. Sommige dingen haal ik nog wel bij de Aldi omdat die goedkoper zijn of dat AH ze niet heeft (bijv. kattenvoer). Ik ben vanmorgen wel bij Lidl geweest en daar heb ik eigenlijk alleen basis dingen gekocht (groente/fruit/frisdrank etc) dus ik kan weer even vooruit.
Ik had een oproep op het prikbord gedaan omdat ik voor mijn 2 zoontjes Tumbobekers van Tupperware zoek. Ik bedoelde gebruikte bekers, maar ik kreeg reacties over nieuwe bekers. Dat past niet helemaal in mijn consuminderpatroon . Misschien kunnen jullie me helpen; ik zoek dus het liefst 2 complete Tumbo bekers. Van 2 exemplaren die ik namelijk heb is er eentje op leven na dood en de andere mist het deksel. In ruil heb ik Douwe Egberts punten. Mail me even op sweetfirefly apestaartje punt live punt nl.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Oh ik zag trouwens ook bij de AH dat daar ook alle spaar codes van Milner kaas eraf waren gescheurd! Wat asociaal!

Ik spaar de punten niet, en eet de kaas ook niet, maar anders had ik wel gebaald, daar kunnen ze bij Milner beter een ander systeem voor hanteren....
@tea de bon is aangekomen. Dank je wel!
quote:Punica schreef op 12 maart 2011 @ 11:41:

Ik heb net ook gevrekt.

Ik heb een lijstje gemaakt van de boodschappen die ik regelmatig aanschaf, en ben toen naar de aldi gegaan om alle prijzen van die producten op te schrijven. Daarna ben ik naar de AH gegaan en heb hetzelfde gedaan.

Wat blijkt? Ik kan net zo goed alleen naar de AH gaan (ipv eerst naar de Aldi, en dan naar de AH) want 3/4 van de dingen op mijn lijstje waren goedkoper van het euroshopper merk dan van de aldi. Dan scheelt het me dus niet alleen geld, maar ook nog eens tijd!wat een goede tip!
Ik heb ook oude school- en leesboeken verkocht, oa via Bol, via marktplaats en hier via het prikbord een tijdje terug.

Bol werkt wel fijn, want je hoeft ze daar maar 1 keer op te zetten en dan blijven ze er 3 maanden op staan. Je hoeft niet steeds zoals bij Marktplaats je advertentie op nieuw te plaatsen, omdat je inmiddels op pagina 100 staat.

Je moet alleen goed op letten, wat je overgaat houden van je verkoopprijs nadat de kosten voor Bol en de verzendkosten er af zijn (zeker als het een boek is dat via pakketpost verzonden moet worden)

Ik vul al jaren af en toe enquetes in via online.interview.nl en zo heb ik aantal jaren geleden al heel stel handdoeken bij elkaar gespaard en nu net een vast een cadeautje besteld voor een zwangere vriendin voor de baby straks. Enige nadeel hier is dat je dus alleen voor punten kunt sparen waarvoor je cadeaus kunt uitkiezen en niet cash uit kunt laten betalen.
is niet echt vrek-actie waar ik zelf veel gedaan heb, maar resultaat is hetzelfde. Mijn lieve mams had codes voor twee setjes Milner bordjes. Eigenlijk wilde ik ze niet gaan sparen en nu heb ik ze toch.

Mocht ik er nog krijgen dan laat ik het hier weer even weten.

Servies is zowieso aan vervanging toe, dus dit is mooie aanvulling.

(enthousiaste boef van een zoon van drie is namelijk niet zo bevordelijk om je servies heel te houden)
die milnerbordjes...zijn die eigenlijk van porselein of van plastic?
Plastic (Melamine).
Ik lees al een tijdje mee en misschien dat het een beetje last minute is, maar ik heb nog 8 codes van de Unox voor de blond-actie. Wilde eigenlijk zelf het eea kopen maar heb er nu het geld niet voor (ik moet nog te veel spullen kopen voor mijn vakantie in mei).

Dus als iemand interesse heeft, laat het dan even weten!!
quote:Idreamofgenie schreef op 12 maart 2011 @ 09:32:

[...]

Ja hoor Sanntjuh, je mag hem hebben, kan ik hem ergens heen sturen of kan ik hem ook hier plaatsen in de hoop dat je snel genoeg bent?je mag de code anders wel mailen naar ........ Alvast bedankt.
He Sanntjuh, ik ben nu even niet thuis, maar zal de code direct als ik terug ben naar je mailen. Ik heb wel je e-mail adres al opgeschreven, dus je mag hem weer weghalen als je dat prettiger vindt.
Semper ubi sub ubi
Al met al vandaag goed vrek-dagje. Buiten de bestelde Milner bordjes ook de Mccain actie op de bus gedaan en de gratis Honig-soep gehaald en meteen op de site ingevuld.

Heb me voorgenomen meer van dat soort acties bij te houden. Was daar eerst altijd beetje te laks in. met als gevolg dat ik het wel koop maar vergeet op te sturen. Heb nu zelfs een bakje voor de bonnen in de kast gezet. Eens kijken hoe lang ik dat nu volhoud.
Bedankt voor de broccoli-recepten.

Iemand vroeg om kringloopadressen in Groningen, helaas was ik niet eerder hier. Mijn favoriete zaak is Fairback aan de Ulgersmaweg, vlakbij de Korrewegbrug, die tegenwoordig Gerrit Krolbrug genoemd wil worden. Verder Mamamini met meerdere locaties en Goudgoed.
Ik heb ook nog een tip. Misschien kennen jullie de site al, maar als je iets wilt kopen is dit een handige site om te controleren of het misschien ergens in de aanbieding is: www.voordeelmuis.nl
Semper ubi sub ubi
Starshine zoek je nog een milnercode?

Ik heb er daarstraks eentje van een collega van Yetiman gekregen en ik had er zelf al 5 (gekocht) en gister de bordjes besteld.
Ik heb nog 2 tips:

Ten eerste: als je lid wordt van de Karwei-nieuwsbrief op www.karwei.nl krijg je een mailtje met een waardebon voor ¤5,- korting op je volgende aankoop.

Ten tweede: als je lid wordt van de Aktiesport-nieuwsbrief (op www.aktiesport.nl) krijg je een kortingsmail met waardebon voor 25% korting. Is te gebruiken in de winkel maar ook op de website. Geen minimumbedrag trouwens! Je kan de waardebon uitprinten zonder emailadres erop, dus eventueel ook vaker te gebruiken.

Ik ben zelf nog op zoek naar slankiecodes dus mocht iemand die overhebben, dan zou ik ze heel graag willen! Sugarbviva at gmail.com
@yeti,

als starshine hem niet nodig heeft zou ik hem dan mogen hebben?

shenaodah at xs4all.nl
Voor iedereen die nog niets te doen heeft vandaag;

je krijgt gratis toegang tot Safaripark de Beekse Bergen als je een dierennaam in je achternaam hebt.

zie; voorwaarden voor dierenaam actie

Wij zijn gisteren geweest, en toen zag ik deze actie.
quote:Yeti80 schreef op 12 maart 2011 @ 20:25:

Starshine zoek je nog een milnercode?

Ik heb er daarstraks eentje van een collega van Yetiman gekregen en ik had er zelf al 5 (gekocht) en gister de bordjes besteld..
Hierbij nog de beloofde blond-codes:

PANPW-K3M4K-QR73X

XH7JN-FX4PR-RKR7C

FLMPT-YLANF-9LEMF

NQHXP-ECJJC-MAXQ7

9WLFA-Y3N4K-4JCTE

J4TQF-TNXWK-FMKR4

WJHW9-RNE9X-RMJTN

TMYNC-ECXCR-EHHA9

JFMH3-FHH9C-N7PYW

HTK9W-X3ACA-TPNA3
Heeft er iemand interesse in picknick uitje-zegels van Pickwick?? Ik heb er 2.
Snjókorn falla, á allt og alla
Heeft iemand nog milner codes voor mij? Ik heb er nog 4 nodig:(

Mijn mail is: margot.in.2010@gmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven