Tante!!!

13-03-2011 02:26 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet het even van me afschrijven hoor(gillen!;-) ) mijn broer belde net dat ik tante ben geworden! Van een jongetje... Zo blij ben ik!

Ik werd om half 2 al met zo'n voor gevoel wakker, en het was ook echt zo!

En nu kan ik niet slapen... En moet ik om 7u werken..... Whaa hoe kom ik de nacht door!

Zoo blij!!!!
Gefeliciteerd!!!
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nou de 1e paar uur werken zitten er op! Zit echt af te tellen... Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet! Heb nog een klein uurtje geslapen denk ik, maar moe ben ik niet, heb energie genoeg!

Heb nog nooit zoveel zin gehad om naar het ziekenhuis te gaan

Bedankt voor jullie lieve reactie's!
Ik kan je hand schudden.....

Gefeliciteerd... wij gaan ook aan het eind van de middag baby kijken!
Leukk!! Gefeliciteerd!!Leuk he... Zo blij!
Joehoe! Gefeliciteerd met je neefje!

Lekker genieten vanmiddag!
Tuorrebout, gefeliciteerd!

Babbel, spanned zeg!! Kom je hier verslag doen vanavond? Succes nog even met werken.

Sorch, dat had ik niet in de gaten. Wat leuk dat ze met z'n tweeen zijn!
Hij is zo mooi! Ik ben zo trots en nu al verliefd op hem!
....ja hè? Dat zei ik al. Als je voor het eerst ( maar ook later ) tante wordt dan slaat die verliefdheid ineens naar binnen. Geniet er maar heel veel van.
Ah, wat leuk! Gefeliciteerd met je neefje en verwen hem maar goed! Daar zijn tantes voor.

Geniet van je kersverse neefje.
Gefeliciteerd!!! Leuk voor je

Veel plezier morgen in het ziekenhuis!
quote:Babbel88 schreef op 13 maart 2011 @ 17:48:

Hij is zo mooi! Ik ben zo trots en nu al verliefd op hem!Hier hetzelfde verhaal. Ook zo'n enorm prachtig ventje!
quote:Tuorrebout schreef op 13 maart 2011 @ 20:09:

[...]

Hier hetzelfde verhaal. Ook zo'n enorm prachtig ventje!Wat lief! Jij ook gefeliciteerd
Tuorrebout! Jij ook van harte gefeliciteerd ... Wat een wonder hè! Zo prachtig mooi....
Wat een lief, lief, lief topic

Proficiat met je nieuwe neefje en je vers tante-schap
Ja, dat vind ik echt.
Babbel88, gefeliciteerd met het tante zijn! Het is zo iets leuks! Mijn nichtje en neefje zijn inmiddels 16 en 12 en ben altijd heel close met ze geweest. Ik was zelf pas 18 toen ik tante werd en kinderen was nog ver van mijn bed, maar ik voelde direct een band tussen ons. Ze hebben altijd veel bij me gelogeerd (nu nog). Ben echt stapel op ze! Ben nu zelf zwanger van de eerste en het is zo leuk om te zien hoe ze dit beleven. Alsof er een soort van broertje aan zit te komen.

Geniet ervan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven