Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb af en toe bijgelezen en dan wilde ik reageren en kwam er weer iets tussen.

Theo jammer dat er toch te grote verschillen zijn maar klonk verder allemaal ontspannen dus toch leuke avond gehad.

Secret, doe je goed hoor meis, niet teveel focussen in begin stadium op 1.

De date staat nog alsmaar bij mij en ik ga het maar gewoon op me af laten komen.

Chattend fladderen nog alsmaar digivlinders
Sowieso, dat is een les die ik geleerd heb "Spreid je kansen" :D

R. had me nog gesmst today, of ik nog wat bijzonders had gedaan. Erop gereageerd en verder weer stil.

H. gisteravond voor het laatst gesmst. Maar ga m morgen vragen of hij met mij en vriendin & liefje mee naar de bios wil
Ik dacht gisteren nog aan jullie, omdat het al een paar dagen erg rustig was hier!

Niet direct reageren he Secret, laat hem even lekker denken, het contact missen.

Poezelig, je hebt gewoon weer iets om naar uit te kijken, en laat lekker fladderen, altijd fijn toch?

Marianne, het gaat dus goed met RP man?

Theo, hoe is het aan jouw kant?

Die meneer gaf aan, ik neem aan dat je refereert naar die die man die me een bericht stuurde, dat hij door enkel een foto van zijn ogen te plaatsen vrouwen waar hij niet op zat te wachten

( zei dat letterlijk zo ) zich niet geroepen voelde om naar hem te berichten!

Dat hij mij wel alles via een mail wilde toesturen, zaken als foto's en een profielschets.

Heb gezegd dat hij dus selecteert wat goed of niet goed voor hem is, doen we allemaal wel natuurlijk, maar dat ik geen goed gevoel had bij zijn manier van doen en ik geen behoefte had aan een mail met zijn gegevens.

Ik moet jullie eerlijk zeggen dat ik nog altijd met mijn hoofd bij Dr to be zat, en gisteren dacht shit wat heb ik gedaan?

Heb hem een mailtje gestuurd met de tekst dat ik wel de laatste zou zijn van wie hij iets had verwacht en benieuwd was hoe het met hem ging.

Had binnen 1 minuut antwoord!

Goed, hoe gaat het daar schat?

En gaf hij in een latere mail aan dat hij zondag nog naar mijn foto's had zitten kijken en dat hij blij was dat ik hem niet vergeten was. Hebben het eigenlijk niet gehad over het van zijn kant niet meer initiatief hebben getoond of mijn zeer harde en directe manier van reageren, maar hebben tot 24.00 Nederlandse tijd zitten mailen.

Het is rot, kunnen elkaar gewoon niet zien of ontmoeten.

Moeten geduld hebben!
Dais, leuk dat hij gelijk terug mailde. Of je te kort door de bocht was? Hernieuwde kennismaking zal het leren.

Het is soms ook?? Het is een heel pril contact en iedereen gaat daar anders mee om.

En soms heeft dat niks te maken met de juiste intenties/of niet juiste

Man zonder foto en dan via mail dat wel willen geven, is beetje hmm.

Is grote flauwekul tuurlijk dat de juiste vrouwen reageren op foto alleen ogen. M'n inschatting is (getrouwd, gebonden) en daarom niet gewoon eerste kennismaking via de site.
Daisy: ik dacht er nog aan van de week en vind het echt leuk voor je dat er toch weer contact is!! Voor je het weet kunnen jullie elkaar in real life zien en ondertussen is het toch eigenlijk enorm romantisch?
Ja Poezelig en Karima qua aantrekkingskracht zit het aan beide kanten wel goed, nu nog IRL.

Zei gisteren al en wat als ik voor je sta en denkt shit waar ben ik aan begonnen? Maar precies zoals we allen weten die op een datingsite staan zei hij dat geldt voor jou net zo goed als je mij ziet en hoort.

Ik laat het nu maar op zijn beloop, maar mocht het zo uitkomen wil ik een keer via MSN een gesprek hebben, zodat ik en hij ( maar zoals hij spreekt is hij al een paar stappen verder) meer beeld krijgen wie die ander is.

Vind het moeilijk, heb in een jaar 2 dates gehad, dit omdat ik gewoon al bij het lezen van een profiel snel klaar ben.

Ook de mannen waar ik hier tussen woon zijn niet dat wat ik leuk vind ( woon in een groot toeristenoord ).

Hij is duidelijk, geeft aan wat hij leuk vind, nu dus ook weer, en nav zijn afkomst, werk en nog een paar dingen ben ik getriggerd om hem beter te leren kennen.

Ik vind ik het lezen van jullie berichten leuk, ik leer er veel van, realiseer dat zoals ik innerlijk ook wel weet ik niet de enige ben met twijfels.
Ja hoor.....tis weer bijna lente ;-(

Dit is de 2de lente op rij dat een ontzettend fantastische maar o zo "foute" man me weer contact.

We hebben elkaar in het najaar van 2009 leren kennen; een fantastisch weekend gehad. Daarna kreeg hij een soort van bindingsangst dus kreeg ik een exit-sms.

Maar in maart 2010 zocht hij weer contact. Tot september 2010 elkaar vaak gezien en mooie tijden gehad. Maar ondertussen begon ik teveel voor hem te voelen terwijl dat niet kan (hij heeft nogal wat ehhhh "issues" zeg maar). Dus heb ik het contact verbroken. Toch nog 1 mooie en waardevolle avond gehad na mijn exitmail!

Dubbele gevoelens gehad; aan de ene kant wilde ik echt dat het afscheid definitief was, aan de andere kant kon ik het me niet voorstellen omdat de chemie er zo verschrikkelijk was bij ons vanaf de eerste minuut dat we elkaar zagen....

En nu dus weer bericht van hem. Heb hem een neutraal berichtje terug gestuurd, waarop ik weer bericht kreeg of we wat af konden spreken....Pfffff,ik zit in dubio! Hij is niet verandert, zal ook niet gebeuren. Maar hij blijft zo woest aantrekkelijk voor me!
NIET DOEN!!!

Zoals je zegt hij zal niet veranderen, zit je hier dan op te wachten?

Maar ja wie ben ik?
ff update van mijn kant, @iedereen: dank voor al het medeleven, kan oprecht zeggen dat het me helpt meiden

!!

Wel krijg ik steeds meer issues met de verschillende sites. Merk toch dat de verhoudingen M/V niet kloppen en dat ik erg veel moeite moet doen om in contact te komen met een ander.

Op zich is moeite doen niet erg, maar ik krijg het idee dat door de m/v verhouding de moeite om een reactie te krijgen niet meer overeenstemt met wat je in real life zou mogen verwachtten. Ik reageer zojuist op mevrouw 23 en bedenk me dat het niet meer echt oprecht is, dus ik wil het niet meer..

Klint dat als vreemd of oprecht voor jullie?

Ik heb nl geen zin meer om te hard te zoeken/hopen op een reactie omdat ik dan door het harde zoeken niet meer naar de juiste vrouw zoek.

Hoe ervaren jullie de overspannen markt?
oh, en begrijp me niet verkeerd, wil wel mijn best doen hoor, maar heb wel last van wat ik hierboven beschreef. Ik merk dus dat de boel meer individualistisch wordt en dat de site allemaal anders zijn, en een eigen benadering vragen, mijn vraag is dus wat kan een man doen om het verschil te maken,,,
quote:rara70 schreef op 09 maart 2011 @ 22:12:

Ja hoor.....tis weer bijna lente ;-(

Dit is de 2de lente op rij dat een ontzettend fantastische maar o zo "foute" man me weer contact.

Lijkt exact op wat ik met iemand heb meegemaakt. Heet hij toevallig niet H.O. ? Goeie raad, definitief dumpen zo iemand. Zo,n type geeft op den duur alleen maar ellende.
Heel herkenbaar wat je schrijft, Theo! Soms helpt het om het een tijdje wat meer van een afstand te bekijken. Zo met het gevoel: ik hoef niet zo nodig, ik zie wel wat er "voorbijkomt" aan profielen.

En wat écht leuk is (en opvalt) als je reageert op iemand? Als je ingaat op iets specifieks uit het profiel of de interesses. Als iemand bijvoorbeeld een boek of film of cd noemt die jij ook leuk/mooi vindt iets opmerken over de inhoud daarvan.

Klinkt een beetje suf als ik het zo opschrijf maar ik denk dat je wel snapt wat ik bedoel.
Als het voor je gevoel even niet fijn voelt misschien jezelf even terugtrekken en je op andere zaken focussen Theo.

En als je op een gegeven moment iemand ziet die qua profiel aanspreekt idd zoals Karima al aangeeft iets uit het profiel pakken wat jouw interesse ook heeft.

Ik kreeg gisteren een bericht van een jongen die me al 2 keer eerder had geschreven. Blijft maar stug volhouden, en met als slot: wat heb je aan oudere mannen? Die hebben ook niet het eeuwige leven. Want de desbetreffende is 22 jaar!!!!

Heb hem gezegd dat dit het zoveelste bericht van hem is, en gevraagd wat hij niet begrijpt aan mijn nee.

A. Mijn type helemaal niet en B. veels te jong

Godzijdank geen antwoord tot nu toe.

Dit is by the way al de zoveelste, what are those guy's thinking? Echt begrijp niet wat jongens van die leeftijd op een datingsite zoeken.

Wat mij aanspreekt is als mannen mijn mening vragen.

Wat vind jij van.......

Dat houdt dan in ( maar ja genoeg toneelspelers aanwezig) dat ze zich realiseren dat er 2 personen voor nodig zijn om het contact aan te gaan.

Dr to be heeft aangegeven dat hij getriggerd werd, dat ik leuk om te zien was, mijn profiel hem aansprak maar dat hij natuurlijk nog niet zeker was of dat klopte. Stelde zich daarna netjes voor, en vroeg of ik naar zijn profiel wilde kijken en hem wilde zeggen wat ik daarvan vond. En zo is dat eigenlijk begonnen.

Wat me afstoot zijn teksten ik zie je zitten bla bla bla en het lijkt mij een goed plan als we iets gaan drinken etc etc

Die geven me aan dat ZIJ met ZICHZELF bezig zijn en niet met mij.

Hoop dat je daar iets mee kan Theo, maar ik zou het anders even laten rusten, voor je eigen gemoed.

Hier alles ok, we hebben eergisteren even gechat, hij kwam online maar gaf aan dat hij aan de studie moest. Maar geeft ie elke keer aan dat hij niet kan wachten om me te zien. Hij is ook wel erg cute, ben bang dat het misschien wel tegenvalt.

We gaan er maar voor, wat kan er gebeuren?

Dat het niets wordt, maar voor hetzelfde geld klikt het wel erg goed.
Theo op welke sites zit je?

Is het over het algemeen niet zo dat de vrouwen toch wel een beetje afwachten tot de mannen een berichtje sturen? Ik vind het zelf onzin en als ik een leuke vent zie stuur ik zelf wel een berichtje. Maar ik merk wel dat ik soms ineens een heleboel berichten krijg en ik weet niet of vrouwen dat ook zo doen.

Als ik naar mezelf kijk dan merk ik dat ik echt afknap op een openingsbericht met enorm veel schrijffouten. Heel erg misschien maar die krijgt dan alleen een berichtje geen interesse terug....

En ik geloof dat ik al aardig uit kan filteren of iemand alleen uit is op sex of toch op een leuk contact... degene die alleen sex willen beginnen standaard met hoe mooi, sexy, knap, bijzonder ik wel niet ben. Ik reageer eigenlijk altijd wel omdat ik van mening ben dat als iemand de moeite neemt om een berichtje te sturen het wel het minste is wat ik kan doen.

Ik sta nog ingeschreven op Knuz maar daar heb ik al een hele tijd niet meer gekeken maar als ik daar zo'n standaard berichtje krijg reageer ik niet... Als iemand je echt leuk vindt sturen ze wel een zelfgeschreven berichtje.

Ik heb daar een man een keer een bericht gestuurd wat er voor hem zo uitsprong dat we zijn gaan mailen en ook gedate hebben. En eigenlijk was het niet eens zo'n bijzonder bericht maar het was blijkbaar met humor geschreven, en persoonlijk en dat sprak hem aan.

Rara ik denk dat jij de enige bent die kan beslissen wat je met dit contact wil.... De aantrekkingskracht is er blijkbaar nogal duidelijk maar door zijn issues wordt het niets. Dan is het dus aan jou wat je wil.... toch toegeven aan de aantrekkingskracht en een paar memorabele avonden hebben. Of er niet aan toegeven en deze man uit je hoofd zetten.

Daisy nog iets van Co gehoord? En 2 dates in een jaar... komt dit doordat je misschien wel hele hoge eisen stelt aan een profiel? Of heb je contact met mannen hier waardoor het niet snel tot een date komt door de afstand?

Ik heb woensdagmiddag weer een tijd met F. zitten chatten. We hebben nu 3 dates gehad waarbij het steeds iets verder ging en bij het afscheid de laatste keer werd de laatste zoen iets dichter naar mijn mond geplaatst.

Hij vroeg me woensdagmiddag wanneer we elkaar weer ging zien. Ik antwoordde hopelijk snel..... waarop hij zei dat een zeker iemand 2 weken achter elkaar in brabant had gezeten ( ik beken.....ik ben schuldig...) En of ik zin/tijd had om zaterdag mee naar de bioscoop te gaan. Maar dit weekend is dochterlief bij mij dus dat werd lastig. Als grapje zei ik dat ik 's avonds nog niets te doen had...

Maar niet lang daarna kreeg ik de reactie dat de film die we wilden zien woensdagavond om 20.00 draaide. Dus zo gebeurde het dat we woensdagavond ineens spontaan de 4de date hadden. Ik ging hem thuis ophalen en kreeg meteen een zoen op mijn mond en we hebben lekker hand in hand de film zitten kijken.

Daarna nog even bij hem thuis wat gedronken en uiteindelijk bij het afscheid gezoend.... Hij is zo voorzichtig en lief...

Zaterdagavond komt hij hier een film kijken, ik heb er nu al zin in om hem weer te zien...

Hoe is het bij de anderen met het daten???
Oke... te lang gewacht met het versturen van mijn bericht.... was er eerder al aan begonnen maar moest tussendoor dochterlief naar school brengen........

Daisy ik ben benieuwd hoe het contact met co verder verloopt....
Ohh wat leuk Elise, doe je goed dat je hem hebt gezegd hopelijk zien we elkaar snel!

Dat hij voorzichtig is, is niets mis mee, zoen hem anders lekker vol op zijn mond haha sorry word blij van je bericht!

Mijn eisen zijn ws niet veel anders als van jou hoor.

Maar ik woon niet in Nederland ( zal niet mijn hele leven zijn) en ook ik knap af op taalfouten, en ook bijv op mannen die op de foto staan in één of andere rokerige kroeg, aangezien ikzelf geen kroegtijger ben.

Heb ook zoiets zie het allemaal wel, dat komt omdat ik 2 lange relaties achter mijn kiezen heb, en niet zo heel erg moet.

Dr en ik, tja we zullen het zien!

We zijn beiden blij dat het contact is hersteld en ja de rest is afwachten. We hebben beiden een druk leven maar hij is gewaarschuwd ook ik vind het leuk om verrast te worden en denk dat hij dat wel begrepen heeft. Denk alleen dat hij al in een soort van relatie met mij zit, te zien aan de manier waarop hij schrijft.
Ik ben er weer, en lieve help wat heb ik een hoop bij te lezen!
Hihi Daisy die zoen heeft hij gekregen.... toen ik weg ging gaven we elkaar een zoen op de mond en toen zag ik mijn kans schoon

Ik was ook al een beetje degene die het initiatief nam in het handje vast houden in de bios... Ik vind het helemaal leuk... nu ook alweer de hele ochtend op msn. Hij tijdens het werk. Ik tijdens het maken van mijn verslagen. Had eigenlijk veel meer te doen maar dit is leuker

Ik herken je gevoel wel hoor. Ook ik heb 2 lange relaties gehad en het is leuk als je iemand tegen komt met wie het klikt en met wie je iets op zou kunnen bouwen maar als het niet is dan niet hoor....

Ook ik heb niets met kroegtijgers. Een keer een drankje doen prima maar niet standaard in de kroeg hangen.....

Je schrijft dat je denkt dat hij al in een soort relatie met je zit door de manier waarop hij schrijft. Hoe voelt dat voor jou?

Melanthe hoe is het met jou????
hello!!!

zoo elise dat klinkt heel goed! niets mis met initiatief als we op die kerels moeten blijven wachten (sorry theo hihi) maar wat ik gewoon bedoel soms moet je het heft in eigen handen nemen, als de ander erg verlegen is toch? maar wel leuk, welke film zijn jullie geweest?

Daisy: toch wel fijn dat jullie weer on speaking terms zijn, ook al woon je niet in NL, heb je toch een leuk contact en mocht er meer uit groeien, leuk en anders een hele leuke vriendschap..

ik moet zeggen dat ik DS moe ben, veelal dezelfde mensen erop, zet je je profiel erop dan wordt er gewoon weg geen moeite gedaan om eruit te springen. wat ik altijd doe (dat las ik hier ook ergens) is profiel goed lezen, filteren op specifieke dingen en dan een berichtje sturen, heb altijd wel leuke reacties teruggekregen, veelal was het maar 1 berichtje en daarna niets meer..in het echte leven wil je toch ook moeite doen voor iemand? dus dan ook op een DS lijkt mij dan maar wellicht ben ik daar dan anders in

Woensdag was mr 3 er weer (moet toch maar een ander koosnaampje gaan verzinnen aangezien nr. 1 en 2 niet meer in het veld zijn haha), was weer gezellig.. Ik merk dat ik iets makkelijker ben, hij zal gerust nog op de DS staan, geen idee want ik had geen zin in gecheck en had mn fake profiel verwijderd,het enige wat ik kan doen is laten zien hoe leuk ik ben (en dat ben ik haha) en dan is het aan hem om toe te geven aan mij. Vanaaf komt hij weer naar me toe en gaan we hier een hapje eten en een drankje doen.. Zondag moet hij weer vroeg aan het werk en heeft hij het beredruk, tja tis niet anders op dit moment..
Leuk al die verhalen. Wel mee gelezen maar even geen zin gehad om te reageren.

Hyves man inmiddels gezien. Voorlopig blijft het zoals het is. Gewoon leuk contact.

Mr. Black zie ik vanavond weer op de manier zoals we elkaar altijd zien. Heb hem afgeschreven. Mijn belangstelling verloren. Is dat raar?

Leuke man met haar heeft niks meer van zich laten horen. Ook goed.

Leuke kale man op badoo liet van de week ineens een berichtje achter. Gisteravond wilde ik daar op reageren en toen was hij online dus nog lekker zitten chatten op msn en maandag gaan we elkaar zien. Heb hem inmiddels kunnen googlen. Denk wel dat we een hele gezellige avond gaan hebben.
hoi!! Hier weer eens marit!! Tijdje stil geweest ivm plannen van mijn 4 maanden reis en coach bezoeken, alle nieuwe mensen welkom!! Heb niet alles bijgelezen... Ik was aan het internetdaten maar merkte zelf nog issues bij mezelf en daaraan gaan werken met behulp van een coach,,,, nu gaat het stukken beter, sta lekker in mijn kracht!! Zelfs een paar wilde mannen geregeld!! Eeentje is wel erg leuk. Al bij hem blijven slapen spannend hoe het verder ontwikkeld. En ach, anders zie ik hem lekker 4 maandjes niet!! Wanneer zouden jullie vragrn hoe hij jullie ziet: als daters, scharrels ;)
Alive kan me er wel iets bij voorstellen dat je je interesse verloren hebt, eigenlijk regelt het zich vanzelf wel!

Miepie je hebt ook wel ervaring op het gebied van daten, niets raars aan dat je het even zat bent.

Maar voor hoelang denk je?

Ik heb mezelf er ooit opgezet, zo van zie wel ( ja sorry zag niet echt iets waarvan ik dacht leuk ) en had ook veel te doen.

Het is dat Dr to be mij schreef dat ik dacht ohh kijk hier eens, zijn foto moest ik aan wennen, het is niet iemand waarvan ik direct zou zeggen wat een lekker hapje. Nu een paar weken verder denk ik niet verkeerd nu dat karakter beter leren kennen!

Ik woon hier wel tussen allemaal van die zuidelijke types, sorry maar moet eerlijk zeggen dat die mannen qua uiterlijk er wel wat beter uitzien dan veel Nederlandse mannen, sorry Theo!!!

Maar er iets mee beginnen is punt 2.

Mijn ogen geef ik aardig de kost hier!
Krijg net een bericht van iemand of ik mee ga naar Egypte.

Man van 56 jaar oud, en echt vreselijk om te zien en een profiel om van te huilen.

Ik stuur hem nee dank je!

Krijg ik nogmaals ga mee naar Egypte.

Omdat ik dat dus ergelijk vind heb ik hem geschreven wat hij niet begrijpt aan mijn nee?

Dat hij mijn type niet is, veel te oud is en zijn profiel echt te triest vind sorry.

Nou haha krijg ik: blijft u maar thuis, u bent te veeleisend, haar op uw tanden etc etc

Heb hem geblokkeerd, krijg daar echt de kriebels van, dat zo iemand dan naar je profiel aan het turen is.

Hoe zijn de berichten bij jullie?
Zo, ben weer min of meer bijgelezen

@Elise, klinkt fijn! Leuk ook dat je er zo naar uitziet om hem te zien.

@Miepie, fijn te horen dat je uitslagen goed waren. Kan me voorstellen dat het gedoe rond mr 3 je onrustig maakt(e)

@Daisy, zucht, inderdaad. Heb ook meerdere van dat soort berichten gekregen: "bedankt, maar ik ga er niet op in." reactie: "ik stel voor dat we elkaar aanstaande dinsdag ontmoeten in een café bij het station."

@Rasa, waar ben je? Zijn er nog ontwikkelingen rond de Rugbyman?

@ Marit, woehoe voor de reisplannen Is het al helemaal geregeld nu?

Hier weinig datenieuws. Veel ander gedoe, waar ik mee in m'n maag zit. Rugbyman gaat hem geloof ik niet worden. Iets in zijn mails klikt wat mij betreft niet. Ook had ik op een gegeven moment gemaild, wat meer over mijn situatie verteld, en gevraagd naar zijn sollicitaties van die week. Ik ben een weekje weg geweest, en had geschreven dat afspreken voor die tijd wat lastig was, maar dat we evt. konden bellen? Geen reactie, tot een week later, toen kwam een sms: "sorry voor de late reactie! Veel plezier!" Ging dus niet in op wat ik geschreven had, niet erg leuk. Ben wel klaar met deze man geloof ik.
Hoe staat het leven in datingland dames en heer?

Geen bijzonderheden hier!

We hebben afgelopen woensdag voor het laatst contact gehad, en ik laat het even zo. Heb meer foto's van hem gezien, en tja ik zou niet direct op hem vallen als ik hem face to face had ontmoet. Moeilijk moeilijk, maar ja ze zeggen het karakter is het belangrijkste, dus we zien wel, ik heb nog acht weken.

De zon schijnt ik ga naar het strand, allemaal nog een hele fijnde zondag gewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven