Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Oohhhh good going Kenau!

Ik zal de updates hier wel meelezen dan

Have fun!
Nog maar 11 uur!! (uur) (uur) (uur) (uur) (uur) (uur)
quote:hanneke000 schreef op 12 maart 2011 @ 16:49:

Nog maar 11 uur!! (uur) (uur) (uur) (uur) (uur) (uur)
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
De rol van quizmaster bevalt mij wel!

Nog maar 10 uur!! (uur) (uur) (uur) (uur) (uur) (uur)
Vind t niet zo fout. Meer zo van; okeeeej, wil best afspreken maarehm.... Heb pas tijd voor je NA alle andere bezigheden, dus je past je maar aan. Prima attitude in dit geval, lijkt me zo
Hiep hiep hoera voor onze eigen Han(s)eke Kazan!!!!
Hanseke!!
quote:hanneke000 schreef op 12 maart 2011 @ 17:49:

De rol van quizmaster bevalt mij wel!

Nog maar 10 uur!! (uur) (uur) (uur) (uur) (uur) (uur)waauw, kleurentovenaar!
Hanseke Kazan
Nog maar 9 uur!! (uur) (uur) (uur) (uur) (uur) (uur)

(en hoe goed; al 3x achter elkaar exact op .49 gepost! Het zit 'm in de details, zullen we maar zeggen!)
quote:DeKenau schreef op 12 maart 2011 @ 18:35:

Hanseke Kazan Ja lach maar, vannacht om 4 uur tover ik wel mooi die fles glijmiddel achter je oor vandaan. Dan zal je me nog dankbaar wezen!
GVD Han, over opkloten gesproken! Haal het nou echt nooit meer in die harses van je om anderen hier op aan te spreken, jij verrekte Moeder Overste
quote:Very Cherry schreef op 12 maart 2011 @ 18:57:

GVD Han, over opkloten gesproken! Haal het nou echt nooit meer in die harses van je om anderen hier op aan te spreken, jij verrekte Moeder Overste 'Opkloten'... 'opkloten'.... Ik spreek zelf liever over "positieve aanmoedigingen" (En ik juich DK alleen maar toe he, natuurlijk. Ik vraag morgenochtend niet meteen naar hoe het is gegaan, welke standjes zijn beoefend, hoe lang dat allemaal dan duurde en hoeveel flessen glijmiddel uit nachtkastjes zijn getoverd. )
Nog maar 7 (7) (7) (7) (7) (7) (7) uur!! (uur) (uur) (uur) (uur) (uur) (uur)
Nog 5! Uur (ben niet zo goed met kleur
Heel effe hoor, begrijp ik goed dat Kenau om 5 uur met haar ex gaat afspreken? En dat vinden we een goed idee?

Keen, je moet het zelf weten, maar niet janken morgen he
Nog 4 uur toch?

Mag ik trouwens even geheel offtopic een frustratie spuien. Ik heb voor mijn zusje een boek van Paddington gekocht. Zit daar zo'n lelijke STICKER op. Ik proberen die sticker er af te pielen en toen waren er van die lelijke restjes blijven zitten. Het zou verboden moeten verboden!!!!!
Speciaal voor Very Cherry

en? en?en? en? en? en? En? EN? EN? ENNN?!?!

Ik vind vandaag niet zo leuk

Zit hier aan mijn ochtendkoffie, ik heb de deuren opengeslagen en hoor de vogeltjes fluiten. Zweed is aan het douchen boven en over 45 minuten moeten we naar het vliegveld.

Ach snug hoe begrijpelijk het lijkt me een hele nare dag. Maar probeer nog even van de laatste momenten te genieten!
Ahhhhhh... Gaat hij vandaag alweer naar huis? Wat is het snel gegaan Snuggie!! Balen zeg!!
Snuggie . Tijd vliegt...
quote:hanneke000 schreef op 13 maart 2011 @ 08:33:

Speciaal voor Very Cherry

en? en?en? en? en? en? En? EN? EN? ENNN?!?!

Drammert

Ik vind alles best, zolang Kenau hier maar niet komt miepen

Snugje, hou je haaks. Of niet. Want janken op het vliegveld heeft ook wel wat, en ik kan het weten met mijn lange afstands-Turk.
Tjonge wat is het hier spannend, voor zover ik er nog wat van begrijp...

Dus deKenau veel succes en plezier gewenst

en Snyggin sterkte en weer een

gewoon lekker alles opnieuw beleven door alles woord voor woord aan ons te vertellen zoals je dat steeds gedaan hebt ok? (ben echt helemaal niet eogistisch ofzo haha)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven