Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Snuggie, wat een ontzettend nare situatie. ik sluit me aan bij vc dat je ook niet alles tot in detail hoeft uit te leggen. Sterkte ermee!
Hallo hier ben ik ook weer.

Vanacht om half 3 berichtje gehad dat opa van meisje is overgebracht naar een ander ziekenhuis dan ons academisch omdat er geen plaats was. Dat was best tricky omdat ze hem nog dieper in slaap hebben moeten brengen voor de 40 minuten durende reis aangezien opa hartpatient is. Tot nu toe is het rustig en geen verder nieuws maar naar verwachting zal ie de komende 24 uur nog niet bij komen en de kritieke toestand zal tot dan minimaal duren. Dus afwachten maar.

Heb zelf boven verwachting heel goed geslapen. Zal wel de vermoeidheid zijn geweest van de dag die mij hebben doen laten uitgaan als een kaarsje.

Lief dat jullie iig blijven reageren!
Oh jee snygg, wat een vervelende situatie! Heel veel sterkte, en ik vind het fijn dat je toch hebt geslapen. Dikke knuffel!!
Heftig Snygg!! Ik denk aan jullie vanaf deze kant van het scherm in elk geval
Thanks ladies :-) jullie zijn lief!

Ben je d'r nog Hanneke?

Voor het geval je nog wilde weten waarover onze ruzie ging. Het ging over zijn ex, die ene die het een maand geleden ook probeerde *rolls eyes*

Ze vroeg of ze na een concert bij hem mocht blijven slapen en hij had tegenover haar geen antwoord gegeven en dat schoot mij in het verkeerde keelgat.

Ik kan het je wel laten lezen, haal ik het zo weg, ik zie wel wanneer je d'r bent
Ik be d'r!
En zo op het eerste gezicht denk ik zelf "geen antwoord = negeren = nee dank je vriendelijk, zoek een ander logeerbed", maar dat was dus anders begrijp ik?
Nou eerst kreeg ik een lief berichtje op Skype, ik was namelijk al om 23 pleite gegaan om op m'n bankje te gaan liggen en de dag de dag te laten. Maar die ruzie lag me niet lekker en ik had 'm dat ook gesmst.

Deze is nog van voor mijn sms haha:

I just had to get up and say... the bed sucks without you, I dont like sleeping without you Snygging, it's no fun, I don't fall asleep with a smile on my face and a sun in my belly, I wish I was down there with you now, cuddeling on the sofa and just talked as we always do together, just had your hand in my hand, which btw does make my heart beat faster.

Or just sniffing you or seeing you! Just being so far far from you is no fun!

I love you much, good night!
En dan word je boos?
En dan na 3en een hele lap tekst:

Samenvatting: ex waar ie nog regelmatig mee geneukt heeft nadat het uit was en het een aantal weken nog es wilde proberen, wilt bij hem komen logeren. Hij vertelt dat tegen mij, ik vraag wat hij daarvan vindt. Hij weet niet maar in het kader van "vriendschap" zou het toch kunnen?

Daar werd ik niet vrolijk van en vroeg 'm "what were you thinking?" En toen hebben we alles besproken qua zijn geschiedenis met haar en wetende dat ze hem nog graag wil of ie echt dat dat dat zo handig was. En dat ik geen zin had in drama iedere keer als zij ten tonele komt. Je kunt het haar moeilijk kwalijk nemen dat ze het probeert terwijl ze weet dat hij met een ander is, dat zou de eerste keer niet zijn dat ze dan toch het bed delen.

Dus ja hij realiseerde zich wel dat het niet zo handig was en dat eigenlijk tegen haar had moeten zeggen in plaats van het open te laten. Hij wilde haar dat via MSN laten weten als ze "weer es online zou komen" waarop ik later die avond smste of hij bang was voor haar reactie dat ie dat voor zich uit schuift totdat ie er niet meer onderuit kan. En derhalve heeft ie haar om 2 uur 's nachts nog gebeld.
Ehhh

Snuggel?

Dus hij heeft iets onhandigs gedaan. realiseert zich dat vrij snel zelf. Verteld dat aan je. Bied excuses aan. En verteld je dat hij met jou verder wil en van je houd.

Zo lees ik het? Mis ik iets?
oooh Snyggg wat een schatje is jouw Zweed toch!!!! ik zou 'm op slag z'n naïviteit vergeven en niet meer druk om maken -- hoeveel duidelijker dan dit kan een man zijn?! (zucht... waren alle mannen communicatief maar zo begaafd als de jouwe....)
Ik heb er even een samenvatting van gemaakt
shit shit ik laat me weer veel te veel afleiden door dit forum. ik MOET LEREN MOET LEREN MOET LEREN -- ladies kick me away from here if I show up again GRRRRRRR
Jeetje Snug, give the guy a break moeilijk doen in long distance dingesen is killing.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Oke. Maar ik persoonlijk (maar ik ben wel ehm.. vrij nuchter geloof ik, ook in dit soort dingen) zou er geen probleem van maken. Omdat hij zelf heeft bedacht het niet goed te vinden, verteld dit op eigen initiatief aan jou, concludeert zelf dat hij dit niet meer wil, en dat hij zich nu extra realiseert dat hij voor jou wil gaan en enorm van je houd.

Ik zou denk ik gaan janken (omdat ik het zo lief vind, en ik waardeer eerlijkheid enzo) en een vliegticket boeken om hem de kleren van z'n lijf te scheuren. Maar dat ben ik
Hoi Snyggin,

Lees af en toe even bij omdat je zo'n lief topic hebt, dus viel even midden in de laatste discussie...maar lees er ook niks in om je druk over te maken! Voel eerder een soort (gezonde) jaloezie opborrelen. Als dit de problemen zijn... wil ik ook, wil ik ook!

Verder sterkte met de opa-perikelen. Sluit me wat dat betreft aan bij het advies van Very Cherry.
Nee hij vond het in het kader van 'vriendschap' niet zo'n punt, want tja dat moet wel kunnen. Op zich als gewoon vrienden kan dat ook, ik heb ook weleens mannelijke logées, dát is het punt ook niet. En zoals ik al zei ik kan het haar niet kwalijk nemen dat ze het blijft proberen, ze hebben tot 2 maanden voordat ik verscheen wel eens als ze elkaar zagen de lakens gedeeld, waarom zou het deze keer dan anders zijn nietwaar?

Daarom verwacht ik van hem dat áls ze mekaar spreken hij in ieder geval wel duidelijk is van de bedoelingen.
Ik lees net je samenvatting. Met alle respect, maar het is aan hem zelf wanneer hij dat haar laat weten. Als hij dat liever doet als hij haar online treft, is dat zijn pakkie an. Nu is hij haar om 2 uur 's nachts gaan bellen, waarschijnlijk alleen om jou niet verder over de zeik te helpen.
Maar, Snugg, dat was hij toch ook? Wellicht niet direct, maar toen hij eenmaal realiseerde wat haar bedoeling was heeft hij haar uitgescholden begrijp ik, en zéér duidelijk gemaakt dat dát niet de bedoeling is. En dat hij gelukkig met jou is en met jou verder wil.

Hulde hoor! Ik teken ervoor! Zo'n gozer die na 3 maanden al zo helder en duidelijk communiceert!
Oh ik waardeer zijn eerlijkheid trouwens ook hoor, dat heb ik 'm zelf ook gezegd gistermiddag. En dat wilde hij ook naar mij toe juist omdat we te zitten Long Distancen en hij over alles wil kunnen praten.
quote:Snyggin schreef op 15 maart 2011 @ 11:08:

Daarom verwacht ik van hem dat áls ze mekaar spreken hij in ieder geval wel duidelijk is van de bedoelingen.Precies, áls ze elkaar spreken. En dat heeft dus niks te maken met "voor zich uit schuiven", Je hebt hem met je sms zitten opjagen provoceren.

Sorry dat ik effe zo hard ben Snugje, maar ik heb zelf een long distance, sinds 2007, en ben dus extra "invoelend". Ik zou het erg hinderlijk en pusherig vinden als ik op die manier bejegend zou worden, door hem.
Nee hoor VC je mag het zo stellen zoals je het schrijft. Misschien was het ook wel provocerend an sich, dat kan, dat smsje bedoel ik.

Het is ook niet dat ik loop te schelden en te doen als ik van hun contact hoor, deze keer had ik er gewoon even genoeg van dat het contact van hun altijd moet gaan over wanneer dat hij naar haar toe komt of dat zij bij hem kan blijven logeren, eerlijk is eerlijk dat is wel iets waar zij altijd mee komt opdraven. Dan denk ik bij mijn eigen wel inderdaad: hoe duidelijk ben je uberhaupt naar haar dan?
Ik dat hij heel duidelijk is. En dat zij een debiele koe is, die zich ondanks alles blijft opdringen.
Ik snap je gevoelens wel Snug, het is toch vervelend om te horen dat hij nog met zijn ex het bed heeft gedeeld vlak voordat jij ten tonele verscheen en nu wil ze blijven slapen...

Ik zou ook niet staan te springen. Maar hij heeft het in ieder geval goed afgehandeld, ik zou alleen in jouw geval de volgende keer niet meteen boos worden..het is nog zo pril!

Aangeven dat je zoiets lastig vind kan wel, denk ik .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven