hij doet raar..

13-03-2011 17:21 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden had ik een topic geopend met dat mijn vriend een rustpauze wilde, helaas zitten we daar nog steeds in en ik heb hem inmiddels al 3 weken niet meer gezien..

we hebben alleen contact via sms en msn,wat echt heel erg fout is omdat we elkaars emoties niet zien.. nu heeft hij veel contact met meisjes,en hebben we vrijdagnacht een grote ruzie gehad.. waarna ik volledig ben ingestort en een nachtje in het ziekenhuis heb door moeten brengen (hyperventilatie). nu kwam ik rond 12 uur uit het ziekenhuis en was hij nog erg lief en bezorgd..toen ik zei dat het goed ging en ik weer thuis was....liet hij niks meer van zich horen...en zelfs nu heb ik hem niet meer gesproken..ik heb gezien dat hij mijn berichtjes heeft gelezen,en om half acht vannochtend heeft hij zijn telefoon uitgezet..

ik weet echt niet wat ik moet denken,er komen zoveel dingen in mijn hoofd..gaat hij vreemd,of is er een ongeluk gebeurd..of is hij gewoon bij familie en is zijn telefoon leeg..

Wat denken jullie ervan?
Of het nou zo bedoeld is of niet, je zet hem sowieso onder druk door zo emotioneel te reageren.

Wat ik uit je twee topics begrijp, is dat jullie nog maar heel kort samen zijn en dat jullie beiden in een moeilijke periode zitten. Doorgaans zijn dat niet de beste momenten om een relatie te beginnen. Wie in een prille relatie al zoveel steun nodig heeft, zet die relatie flink onder druk. Ik kan me voorstellen dat hij dat er op dit moment gewoon even niet bij kan hebben.
Je kunt ook maar beter je forum naam gaan veranderen. Het is immers al duidelijk dat hij jou niet terug wilt.
Die arme jongen heeft me nog al een pech ook he de laatste tijd...eerst een knieblessure, daarna een vriendin met hyperventilatie...daarna een ongeluk met ziekenhuis opname waar die zich in eens niets meer van herinnerd...

Is ie soms jullie relatie ook ter plekke vergeten??
Ja, maar zij hem nog wel.

Dus die naam kan intact blijven.

Maar in feite is het toch uit tussen jullie?

Hoe kan je hem dan je 'vriend' noemen?
quote:Novidada schreef op 13 maart 2011 @ 19:49:

Ja, maar zij hem nog wel.

Dus die naam kan intact blijven.

Maar in feite is het toch uit tussen jullie?

Hoe kan je hem dan je 'vriend' noemen?Tja, ze wilt hem ook nog steeds terug toch?
quote:lulu1983 schreef op 13 maart 2011 @ 19:52:

[...]

Tja, ze wilt hem ook nog steeds terug toch?

In het kader van:

'Wat zie je als je in de spiegel kijkt?'

'huh...'

'Je eigen gezicht of een betonnen plaat?'

Ja, nu snap ik het. :-)
quote:Novidada schreef op 13 maart 2011 @ 19:55:

[...]

In het kader van:

'Wat zie je als je in de spiegel kijkt?'

'huh...'

'Je eigen gezicht of een betonnen plaat?'

Ja, nu snap ik het. :-)Zij ziet niet 1 betonnenplaat. Maar wel 10
Ik zou de reactie van deze jongen wel eens willen horen, of beter gezegd zijn verhaal. En niet om jouw persoonlijk hoor toschrijfster, maar ik lees nu ook al een tijdje en schrijf hier zelf af en toe ook, maar is het niet allemaal 1 richtingsverkeer?

Altijd hoor je het verhaal van 1 kant, het hele forum zou er anders uitzien als de mannen ook es hun verhaal konden doen, en dan bedoel ik dus als reactie wat betreffende vrouw/ vriendin schrijft.

Of is dit een idee voor een nieuw topic?
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
quote:ikwiljeterug schreef op 13 maart 2011 @ 17:51:

ik kan er ook niks aandoen dat ik er zo op reageerde..misschien komt het ook doordat er op meedere vlakken problemen zijn..in mijn omgeving enzo..dat dit de druppel was..

maar ik wil hem ook niet terug doordat ik in het ziekenhuis heb gelegen..maar als je elkaar eerst nog regelmatig spreekt,en erna niet meer..is heel vreemd.. het is niet mijn bedoeling geweest enige druk op hem te zetten,Zeg alsjeblieft dat ik er helemaal naast zit met de gedachte dat jij invloed had op de reden waarom jij in het ziekenhuis terechtkwam(en dat dat geen hyperventilatie was). Aangezien jij zegt dat het niet je bedoeling was enige druk te zetten. Wat was je doel dan? Hoe komt het dat je een doel hebt waarmee je in het ziekenhuis belandt?

Echt, ik hoop dat ik helemaal de verkeerde conclusie trek hier.
quote:ikwiljeterug schreef op 13 maart 2011 @ 17:57:

ik krijg nu een berichtje dat hij een ongeluk heeft gehad en in het ziekenhuis ligt.....

Maf he, een berichtje van een ex waar je net ruzie mee hebt gehad? Maf he, als iemand je via een berichtje probeert te laten schrikken.

quote:ikwiljeterug schreef op 13 maart 2011 @ 18:07:

hij zegt dat hij niks meer van het ongeluk afweet,en dat hij goed is opgevangen door een vriendin.....

tja..ik weet zelf even niet eens meer wat ik moet geloven denk ik

Duidelijk he, dat het onzin was. Eigenlijk zegt hij;

Dit slaat nergens op. Wat jij deed ook niet. Stop daarmee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven