Hechtingen in navel laten verwijderen, pijnlijk?
zondag 13 maart 2011 om 20:09
Dat geeft goeie hoop, ik ben niet kleinzerig, hooguit overdreven bang voor eventuele pijn
Aan de verkeerde kant van het touwtje trekken, dat was vast geen pretje!
Die ga ik wel ff onthouden, zeg ik gekscherend...niet aan de verkeerde jant gaan trekken he?
Dank je wel Setter, dat was de druppel die de emmer gerust heeft gesteld...(kan alles nog zeggen, ik gooi alles op de narcose )
Oh en die oplosbare hechtingen, daar hebben wij het hier ook nog over gehad, ik weet niet hoe dat zit, ik ga ff googlen!
Dank jullie wel meiden!
Aan de verkeerde kant van het touwtje trekken, dat was vast geen pretje!
Die ga ik wel ff onthouden, zeg ik gekscherend...niet aan de verkeerde jant gaan trekken he?
Dank je wel Setter, dat was de druppel die de emmer gerust heeft gesteld...(kan alles nog zeggen, ik gooi alles op de narcose )
Oh en die oplosbare hechtingen, daar hebben wij het hier ook nog over gehad, ik weet niet hoe dat zit, ik ga ff googlen!
Dank jullie wel meiden!
zondag 13 maart 2011 om 22:15
Ook oplosbare hechtingen worden vaak verwijderd, want ook al lossen ze op, vaak duurt dat 6 weken. En 6 weken eenhechting is minder prettig. Als het onderhuids gehecht is, is het geen probleem.
In je mond lossen hechtingen veel sneller op, onder invloed van speeksel, dus daar hoef je eigenlijk nooit hechtingen te laten verwijderen.
En hechtingen verwijderen kriebelt hooguit wat. Dus maak je daarvoor ajb geen zorgen!
In je mond lossen hechtingen veel sneller op, onder invloed van speeksel, dus daar hoef je eigenlijk nooit hechtingen te laten verwijderen.
En hechtingen verwijderen kriebelt hooguit wat. Dus maak je daarvoor ajb geen zorgen!
zondag 13 maart 2011 om 22:54