Gezondheid alle pijlers

Hechtingen in navel laten verwijderen, pijnlijk?

13-03-2011 19:30 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eind volgende week is het zover en ik vind het best wel eng, vandaar de vraag aan jullie, hoe hebben jullie het ervaren?
Haha 'uit navel' zou het eigenlijk moeten zijn he?
Foutje, ppff tis de narcose..
Bij mij deed het geen pijn. En ik ben best kleinzerig.
Geen idee eigenlijk. Maar ik vnd het wel vreemd dat ze voor zoiets geen hechtingen gebruiken die vanzelf oplossen
Bij mij wel maar de doktersassistente stond aan de verkeerde kant te trekken *de kant waar het knoopje aan vast zat... Tja dat wil niet!

Ze voelde zich aardig lullig, en terecht.

Maar TO anders doet het echt geen zeer hoor
Welnee joh, dat doet helemaal geen pijn. Het kriebelt hooguit een beetje. Het verwijderen van krammen is pijnlijker en zelfs dat doet nog geen pijn
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Dat geeft goeie hoop, ik ben niet kleinzerig, hooguit overdreven bang voor eventuele pijn

Aan de verkeerde kant van het touwtje trekken, dat was vast geen pretje!

Die ga ik wel ff onthouden, zeg ik gekscherend...niet aan de verkeerde jant gaan trekken he?

Dank je wel Setter, dat was de druppel die de emmer gerust heeft gesteld...(kan alles nog zeggen, ik gooi alles op de narcose )

Oh en die oplosbare hechtingen, daar hebben wij het hier ook nog over gehad, ik weet niet hoe dat zit, ik ga ff googlen!

Dank jullie wel meiden!
Ook oplosbare hechtingen worden vaak verwijderd, want ook al lossen ze op, vaak duurt dat 6 weken. En 6 weken eenhechting is minder prettig. Als het onderhuids gehecht is, is het geen probleem.

In je mond lossen hechtingen veel sneller op, onder invloed van speeksel, dus daar hoef je eigenlijk nooit hechtingen te laten verwijderen.

En hechtingen verwijderen kriebelt hooguit wat. Dus maak je daarvoor ajb geen zorgen!
Ja klopt Draakje, ik heb erover gelezen op Wikipedia (er vanuitgaande dat dat klopt) worden ook de littekens lelijker, ws omdat her langer zit en trekt.

Ik maak me druk omdat het allemaal zo strak zit, hoe moet daar een schaar tussen, maar ik voel me er al veel beter onder!
Er gaat geen schaar tussen hoor. Het is maar een erg klein dingetje wat er tussen gaat. Zelfs hele strakke hechtingen kunnen er zo uit zonder problemen. En zonder pijn :-)
Wij doen het wel altijd met een mini-schaartje. Over het algemeen voel je er niet veel van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven