Oorsmeerdokter ?
zaterdag 12 maart 2011 om 13:16
Dames,
Dit gaat zeker een rare vraag worden, maar goed ik wil het weten...
Een paar jaar geleden zat ik met mijn moeder naar een programma op tv te kijken waar een dokter uit China of Japan in voor kwam die zich bezig hield met oorsmeer.
Er kwamen mensen bij hem die last hadden van hun oren en hij ging dan met een mini-camera en allerlei attributen heel diep het oor in en haalde er allemaal (bruine/gele) rotzooi uit. Die mensen zeiden dat het een heerlijk gevoel gaf en ze hoorden meteen een stuk beter.
Nu heb ik me rot ge-googled, maar kom er niet uit en me moeder weet het ook niet meer.
Heeft iemand dit toevallig ook gezien en weet wie die dokter is?
Dit gaat zeker een rare vraag worden, maar goed ik wil het weten...
Een paar jaar geleden zat ik met mijn moeder naar een programma op tv te kijken waar een dokter uit China of Japan in voor kwam die zich bezig hield met oorsmeer.
Er kwamen mensen bij hem die last hadden van hun oren en hij ging dan met een mini-camera en allerlei attributen heel diep het oor in en haalde er allemaal (bruine/gele) rotzooi uit. Die mensen zeiden dat het een heerlijk gevoel gaf en ze hoorden meteen een stuk beter.
Nu heb ik me rot ge-googled, maar kom er niet uit en me moeder weet het ook niet meer.
Heeft iemand dit toevallig ook gezien en weet wie die dokter is?

zaterdag 12 maart 2011 om 13:23
quote:mika65 schreef op 12 maart 2011 @ 13:18:
Heb het niet gezien maar de huisarts kan je oren ook uitspuiten dan komt er ook bruin/gele rotzooi uit
Ja haha ik weet het, maar daar gaat het niet om.
Hij deed het op zo'n aparte manier en die mensen genoten er echt van zo te zien, dus we waren gewoon nieuwsgierig naar die man en wilden het nog eens terug zien.
Ik ga echt geen retourtje China doen voor een oorsmeersessie....
Heb het niet gezien maar de huisarts kan je oren ook uitspuiten dan komt er ook bruin/gele rotzooi uit
Ja haha ik weet het, maar daar gaat het niet om.
Hij deed het op zo'n aparte manier en die mensen genoten er echt van zo te zien, dus we waren gewoon nieuwsgierig naar die man en wilden het nog eens terug zien.
Ik ga echt geen retourtje China doen voor een oorsmeersessie....

zaterdag 12 maart 2011 om 14:16
zaterdag 12 maart 2011 om 19:17
quote:layla1969 schreef op 12 maart 2011 @ 15:22:
Deze is echt smerig om te zien.
Het laatste shot kan ik niet helemaal plaatsen. Ik snap dat die prop weg is, maar ik zie er weinig in verder.
Ik houd wel van een beetje poeren. Heb ooit nog KNO-arts willen worden
Deze is echt smerig om te zien.
Het laatste shot kan ik niet helemaal plaatsen. Ik snap dat die prop weg is, maar ik zie er weinig in verder.
Ik houd wel van een beetje poeren. Heb ooit nog KNO-arts willen worden
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
maandag 14 maart 2011 om 08:29