A new Perfect Day
woensdag 29 september 2010 om 09:05
g
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh such a perfect day,
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow...
Later is nu
donderdag 10 maart 2011 om 16:25
Ik zou gisteren ook gaan, met Cheersvrouwen, maar is helaas niet gelukt. Te laat besteld door omstandigheden. Daardoor nu wel lekkere vrije dag thuis
EN ik ken de serie Gooische Vrouwen eigenlijk niet, is de film dan wel leuk?
Ik ben lekker met m'n zus een uitje naar Rdam aan 't plannen. We gaan voor het eerst saampjes, geen kinderen mee. Heerlijk! Naar fotomuseum, lijkt me zo leuk! Helaas lijkt het met het plannen wel dat het aankomende zondag al is, maar dat is dus niet zo. Hmpf
Toedels
EN ik ken de serie Gooische Vrouwen eigenlijk niet, is de film dan wel leuk?
Ik ben lekker met m'n zus een uitje naar Rdam aan 't plannen. We gaan voor het eerst saampjes, geen kinderen mee. Heerlijk! Naar fotomuseum, lijkt me zo leuk! Helaas lijkt het met het plannen wel dat het aankomende zondag al is, maar dat is dus niet zo. Hmpf
Toedels
Later is nu
donderdag 10 maart 2011 om 21:59
Leuk, Rotterdam! Ik ben vorig jaar voor het eerst de Euromast op geweest. Als je daar ook nog tijd voor hebt en nooit gedaan hebt dan is dat wel een aanrader (wel als het een beetje helder weer is).
Ja Jas, Gooische Vrouwen ook echt een aanrader, ik heb zo gelachen. Of 'ie ook leuk is als je de serie niet gevolgd hebt vind ik lastig in te schatten Dream. Maar je kunt je nu nog ff gedeeltelijk "inkijken", ik geloof dat er nu elke avond een dubbele aflevering op tv is.
Ja Jas, Gooische Vrouwen ook echt een aanrader, ik heb zo gelachen. Of 'ie ook leuk is als je de serie niet gevolgd hebt vind ik lastig in te schatten Dream. Maar je kunt je nu nog ff gedeeltelijk "inkijken", ik geloof dat er nu elke avond een dubbele aflevering op tv is.
maandag 14 maart 2011 om 11:05
Ik heb veel gelezen (op twitter) over radio6 met 'zwarte lijst' maar niet gehoord.
Nu is 'mijn liedje' op de radio. Dreamer. Wil dan altijd gelijk zeggen "Hee, mijn liedje" maar dat moet maar even niet, zo op het werk
euromast wordt het denk ik niet, Dee... zus en ik hebben nogal hoogtevrees Maar goed, je weet het niet. We gaan wel kijken in de buurt waar m'n moeder in de oorlog woonde
Nu is 'mijn liedje' op de radio. Dreamer. Wil dan altijd gelijk zeggen "Hee, mijn liedje" maar dat moet maar even niet, zo op het werk
euromast wordt het denk ik niet, Dee... zus en ik hebben nogal hoogtevrees Maar goed, je weet het niet. We gaan wel kijken in de buurt waar m'n moeder in de oorlog woonde
Later is nu
maandag 14 maart 2011 om 11:07
We gaan trouwens met de trein en nu blijkt dat ik voor een lentetoerkaartje voor 2 personen 1e klasse minder geld kwijt ben dan voor een retourtje 2e klasse voor 1 persoon. Bizar. Maar goed, ik koop dus een lentetoer en m'n zus rijdt vanaf halverwege het land met me mee. Scheelt haar ook
Later is nu
maandag 14 maart 2011 om 22:18
Dat is echt wel jouw nummer Dreamer, als ik het hoor denk ik ook hey dat is voor Dreamer:)
lekker zn kaartje en fijn die voorpret toch.
Gooische vrouwen is ook leuk als je de serie niet gezien hebt, hoorde ik weer van een andere vriendin, en absoluut een aanrader!
Mooie foto's idd, maar die lijst gaat het niet worden hoor, ik raak elke keer afgeleid als ik op YT ben
lekker zn kaartje en fijn die voorpret toch.
Gooische vrouwen is ook leuk als je de serie niet gezien hebt, hoorde ik weer van een andere vriendin, en absoluut een aanrader!
Mooie foto's idd, maar die lijst gaat het niet worden hoor, ik raak elke keer afgeleid als ik op YT ben
.
maandag 14 maart 2011 om 22:44
quote:jas schreef op 13 maart 2011 @ 23:06:
Jaaa heb ook geluisterd/gekeken. Op een gegeven moment toch maar me losgerukt van de tv en naar bed gegaan.
De hele week nog leuke soulmuziek op radio6.
Lekker he! Ik heb die zender nog maar pas geleden ontdekt.
Veel plezier met je zus Dreamer, raar idd, dat prijsverschil! Leuk dat je in de oude buurt van je moeder gaat kijken, dat staat dus nog overeind? (zooo zonde van Rotterdam). Met hoogtevrees idd niet zo'n heel goed idee, want er zit een trap in de Euromast waar ik het ook helemaal spaans benauwd van kreeg en ik heb geen hoogtevrees.
Jaaa heb ook geluisterd/gekeken. Op een gegeven moment toch maar me losgerukt van de tv en naar bed gegaan.
De hele week nog leuke soulmuziek op radio6.
Lekker he! Ik heb die zender nog maar pas geleden ontdekt.
Veel plezier met je zus Dreamer, raar idd, dat prijsverschil! Leuk dat je in de oude buurt van je moeder gaat kijken, dat staat dus nog overeind? (zooo zonde van Rotterdam). Met hoogtevrees idd niet zo'n heel goed idee, want er zit een trap in de Euromast waar ik het ook helemaal spaans benauwd van kreeg en ik heb geen hoogtevrees.
dinsdag 15 maart 2011 om 10:56
haidihooo
lentetoer is via internet nog weer goedkoper, zodat m'n zus er ook ééntje koopt. Helemaal bizar, zitten we met kaartjes voor 4 personen, met z'n 2en. Als dit via lentetoer kan, waarom dan niet structureel de kosten omlaag, zodat meer mensen het OV kiezen? Want de site zegt dat je na de lente ook voor zomer- en herfsttoer kan kiezen.
Hoop wel op een beetje mooi(er) weer dan vandaag.. al die grauwe lucht, bah
lentetoer is via internet nog weer goedkoper, zodat m'n zus er ook ééntje koopt. Helemaal bizar, zitten we met kaartjes voor 4 personen, met z'n 2en. Als dit via lentetoer kan, waarom dan niet structureel de kosten omlaag, zodat meer mensen het OV kiezen? Want de site zegt dat je na de lente ook voor zomer- en herfsttoer kan kiezen.
Hoop wel op een beetje mooi(er) weer dan vandaag.. al die grauwe lucht, bah
Later is nu
woensdag 16 maart 2011 om 18:13
Ik zet het hier ook nog maar even neer.. c/p dus:
Ik was een keertje zó georganiseerd en goed voorbereid. Samen met m'n zus de goedkoopste manier van reizen uitgevogeld, wat een lentetoerkaartje (2 pers. 1e klasse) bleek te zijn voor mij. Is goedkoper dan gewoon retourtje (1 pers. 2e klasse) Afijn, via internet betalen en printen, nóg goedkoper, kon niet op, dus maandag alvast gedaan. Zeker weten dat ik m'n plaatsbewijs zou hebben en toen zag ik vandaag......: zondag.. gratis reizen met boekenweekgeschenk Boek zou ik sowieso zaterdag kopen, want heb nog een boekenbon.
Nouja, gelukkig heb ik m'n zus op tijd ingelicht en ik hoop in elk geval rustig(er) te zitten, omdat ik 1e klasse mag. In Lilstad komt ze bij me in (of misschien op Dee/Twin-stad)
Ja, lente-, zomer-, en herfsttoer kun je op de ns site bestellen, betalen en downloaden. Scheelt 5 euro met aan loket kopen. Een boek van 12,50, die je toch al zou kopen, is natuurlijk nóg goedkoper
Vandaag neit erg warm, maar wel ruim een uur gewandeld, toen LD proefwerk maakte. Ze voelde zich niet lekker, dus even voor dat uurtje naar school gebracht
Ik was een keertje zó georganiseerd en goed voorbereid. Samen met m'n zus de goedkoopste manier van reizen uitgevogeld, wat een lentetoerkaartje (2 pers. 1e klasse) bleek te zijn voor mij. Is goedkoper dan gewoon retourtje (1 pers. 2e klasse) Afijn, via internet betalen en printen, nóg goedkoper, kon niet op, dus maandag alvast gedaan. Zeker weten dat ik m'n plaatsbewijs zou hebben en toen zag ik vandaag......: zondag.. gratis reizen met boekenweekgeschenk Boek zou ik sowieso zaterdag kopen, want heb nog een boekenbon.
Nouja, gelukkig heb ik m'n zus op tijd ingelicht en ik hoop in elk geval rustig(er) te zitten, omdat ik 1e klasse mag. In Lilstad komt ze bij me in (of misschien op Dee/Twin-stad)
Ja, lente-, zomer-, en herfsttoer kun je op de ns site bestellen, betalen en downloaden. Scheelt 5 euro met aan loket kopen. Een boek van 12,50, die je toch al zou kopen, is natuurlijk nóg goedkoper
Vandaag neit erg warm, maar wel ruim een uur gewandeld, toen LD proefwerk maakte. Ze voelde zich niet lekker, dus even voor dat uurtje naar school gebracht
Later is nu
vrijdag 18 maart 2011 om 10:17
vrijdag 18 maart 2011 om 22:16
Jas . Wat een vreselijk verdrietig nieuws. Ik kan me helemaal voorstellen dat je alleen maar kunt huilen. Heel veel sterkte voor jullie. Ik heb Bo natuurlijk nooit irl gezien maar van wat je hier over hem schreef en de foto's die ik heb gezien was wel duidelijk dat het een geweldige hond was. Dag lieve Bo
zondag 20 maart 2011 om 20:29
Dank je wel voor je knuffel!
Ja is echt te rustig. Zoon is ook niet thuis dit weekend.
Mocht iemand van jullie (of iemand die meeleest) nog een nest redelijk klein blijvende hondjes weten geven jullie dan een gil?
We zien door alle handelaren het bos niet meer. We zoeken gewoon een pup uit een nestje dat thuis in het gezin opgegroeid is.
Ja is echt te rustig. Zoon is ook niet thuis dit weekend.
Mocht iemand van jullie (of iemand die meeleest) nog een nest redelijk klein blijvende hondjes weten geven jullie dan een gil?
We zien door alle handelaren het bos niet meer. We zoeken gewoon een pup uit een nestje dat thuis in het gezin opgegroeid is.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
zondag 20 maart 2011 om 23:17
Hee Jas, ik zou het zo niet weten, maar heb je niet een bepaald ras in gedachten dat je het via een rasvereniging kunt proberen?
Of anders je dierenarts, ik heb mijn hond via de dierenarts van mijn nichtje, zij kwam daar met haar hond en vertelde waar ik naar op zoek was en dierenarts had toevallig net een nestje van die hondjes ontwormt etc.
Of anders je dierenarts, ik heb mijn hond via de dierenarts van mijn nichtje, zij kwam daar met haar hond en vertelde waar ik naar op zoek was en dierenarts had toevallig net een nestje van die hondjes ontwormt etc.
zondag 20 maart 2011 om 23:18