Restaurantweek maart 2011

01-02-2011 10:45 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zijn er mensen die ook dit jaar weer naar de restuarantweek gaan?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Zelf zal ik ook gaan, waarschijnlijk een restaurant in het Zuiden van het land.
quote:ossiepossie schreef op 11 februari 2011 @ 09:16:

[...]

De 16e gaat het open voor het "gewone' publiek. Vantevoren worden er altijd al inlogcodes vrijgegeven voor bepaalde groepen en meestal is er wel iemand zo aardig om dat hier neer te zetten.Nou lekker dan
The time is now
Wat lekker dan? Je kunt nu toch gewoon reserveren met die code, of vind je dat onethisch?
Niet direct onetisch, maar ik baal er wel van dat ik tot de 16de zat te wachten en het vrijgeven van deze code ervoor zorgt dat tegen die tijd zowat alles al volgeboekt is. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
The time is now
Ik heb net geboekt bij Promers in Naarden-vesting.

Met code. Ik mocht al de 14e boeken met een code, nu nog iets eerder. Ik kan maar 1x betalen anders waren we nog vaker gegaan.
Ik heb bij Paul v Waarden in Rijswijk gereserveerd. Iemand bekend met dit restaurant?
Ik had er ook even naar gekeken Turkooiss, maar ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat een 3-gangenmenu sowieso 37,50 is bij hem, dus net zo duur als binnen de restaurantweek. Meningen op Iens zijn wel heel positief.
Ik me gisteren aangemeld voor de nieuwsbrief, helemaal blij dat ik 2 dagen eerder zou kunnen reserveren haha maar nu lees ik hier dat het blijkbaar al veel eerder kon! Balen, nu maar hopen dat de restaurants van mijn keuze nog plek hebben.

Vraagje over het menu. Dit is de eerste keer voor mij dat ik naar de restaurantweek ga. Ik begrijp dat elk restaurant een vast menu heeft? Kun je ook niet tussen twee opties kiezen? Bijv. vis of vlees? Ik wil me best laten verassen, maar er zijn ook wel wat dingen waar ik echt niet blij van word. Ik had gehoopt dat ik op de websites van de restaurants het menu zou kunnen inzien zodat ik op basis daarvan twee restaurants zou kunnen uitzoeken. Ik wil naar Breda gaan.
Volgens mij verschilt heel erg per restaurant. Het varieert van een standaard restaurantweek-menu zonder keuzes tot gewoon van de kaart eten.
De restaurants waar ik geweest ben hadden allemaal een standaard menu. Bij eentje werd wel gevraagd of er iets was wat we niet lusten. Misschien restaurant van je keuze even vragen wat de mogelijkheden zijn?
Ik ga een keer naar Vis en Ko in Haarlem en een keer naar 't Arsenaal in Deventer. Bij 't Arsenaal eet ik met een vrij strenge vegetariër, hij eet ook geen ei of dierlijk gestremd kaas. Dit heb ik gewoon bij opmerkingen in het reserveringsformulier gezet. Vorig jaar heb ik al eens bij 't Arsenaal gegeten, in de restaurantweek, dat is erg goed bevallen. Vis en Ko nog nooit geweest, dus ben benieuwd!
Bedankt voor het geven van de code, Suikervrij. Ik heb hen meteen gebruikt voor het restauant dat vorige keer al vol zat: The Fisherman.

Heb er zin in!!
Hebben we er al een beetje zin in?

Ik wel
Jaaaa, echt wel!
Jaaaaa heb er ook zin in!!
Ja. duurt mij nog veel te lang!
Jaaaaa!
Ik heb zojuist een mail gekregen. Het restaurant heeft de reservering geannuleerd. De chefkok is ziek....

En er is in mijn provincie niet veel leuks meer te boeken. bah
oh dat is wel erg balen zeg!

Kun je niet gewoon toch lekker uit eten gaan, wellicht iets goedkoper maar toch lekker?
deenje, kan best dat er volgende week nog wat dingen vrij komen door annuleringen. Gewoon iedere dag even kijken.

En als je in de buurt van harderwijk woont. 't nonnetje heeft restaurantweek verlengt tot 24/3
Ik blijf inderdaad de website checken, maar woon niet in de buurt van harderwijk.

Ach, misschien gaan we dan naar de film de gooide vrouwen.
Wij gaan naar Elvi in Utrecht. Ik heb afgelopen week bij Misto gegeten, in Gorinchem, en zag dat die ook deelneemt. Heerlijk gegeten daar, een aanrader!
Iedereen eet smakelijk aankomende week en alle uitvoerig beschreven menu's zijn zeker welkom!
Oeh ja inderdaad, ik vind het ook altijd erg leuk om de menu's te lezen. Ik zelf moet wachten tot vrijdag... Ik ben erg benieuwd!
ha de week is begonnen voor on morgen de aftrap bij de hermitage (ridderkerk). verder staat fred (rotterdam) en seinpost op het programma. seinpost deden we al vaker en dat is altijd een enorm feest. fred overigens ook. heb er veeeeeel zin in. zie uit naar jullie ervaringen en menu's!!!!
Ik moet nog wachten tot zaterdga, maar ga wel hier alle reacties lezen en ben ook erg benieuwd wat iedereen gegeten heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven