Digitale minnaar...

15-03-2011 02:56 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is voor mij de eerste keer dat ik iets op een forum plaats. Ik moet mijn gevoel delen en dat kan niet met iemand uit mijn omgeving.

Ik ben sinds enige tijd zo verschrikkelijk verliefd op een collega dat ik niet meer normaal kan functioneren.Wij zijn beiden getrouwd en hebben kinderen. Ik ben al jaren niet erg gelukkig in mijn relatie, we hebben samen veel nare dingen meegemaakt en helaas heeft ons dat niet dichter bij elkaar gebracht maar juist voor verwijdering gezorgd. Mijn relatie is comfortabel door de bijna 20 jaar die we samen zijn, maar van liefde van mijn kant is niet veel sprake meer. Ik werk nu een paar jaar samen met mijn collega en een tijdje terug werd ineens duidelijk dat we meer voor elkaar voelen dan dat strikt noodzakelijk is. Ik weet niet eens meer precies hoe het zo kwam maar ineens was het daar. We hebben een tijdje om elkaar heen gedraaid maar wisten eigenlijk al meteen dat het niet te stoppen was. Nu zitten we in een vreemde situatie...wij zijn digitale minnaars met een beetje extra. Doordat we met elkaar werken kunnen we samen ook veel praten, iets wat we ook veelvuldig doen. We delen veel van onze diepste gevoelens met elkaar, en vinden (hoe cliche) een luisterend oor en begrip bij de ander, iets wat we allebei thuis missen. We mailen elkaar zo vaak als we kunnen en laten onze fantasieen dan de vrije loop, we hebben digitaal voornamelijk heel lekkere geile sex. Iets wat we "in het echt" nog nooit hebben gehad...wij komen niet verder dan zoenen en een beetje voelen. Heel erg lekker, maar ik raak hier zo langzamerhand ook gefrustreerd van. Mijn digitale minnaar maakt namelijk helemaal geen aanstalten om die extra stap te zetten terwijl ik, voor mijn gevoel, heel duidelijk ben geweest dat ik dat wel graag zou willen. Onze "relatie" bestaat dus uit heel veel praten, mailen, samen fantaseren, een beetje zoenen en af en toe een stiekeme ontmoeting in een gestolen halfuurtje na werktijd. Ik wil dit niet kwijt, want ik voel me zo verschrikkelijk goed door en bij hem, maar ik wil meer! Ik raak heel erg onzeker door deze situatie, ik weet dat hij me lief, leuk en lekker vindt, maar waarom gaat ie dan niet een stap verder? Als ie me veel aandacht geeft voel ik me supergoed maar als ie me minder aandacht geeft dan twijfel ik aan alles, ook aan mezelf en of ik echt wel leuk, lief en lekker ben. Ik beleef hoge pieken en diepe dalen door deze situatie en ik merk dat ik er geen grip (meer) op heb. Ik begrijp dat niemand mij hier bij kan helpen, maar ik hoor toch graag van vrouwen met soortgelijke ervaringen hoe zij hier mee om zijn gegaan...
Ik hoop voor je dat je niet gezellig via jullie werkmail jullie digitale relatie uitleeft, want jullie collega´s van ICT kunnen dat allemaal meelezen....

Dat je digitale ´minnaar´ geen stap verder doet, zal wel als reden hebben dat hij geen stap verder wil maken, lijkt mij.
Wat Waranka ook al zegt kennelijk vindt hij dit al spannend genoeg en zit er wat hem betreft niet meer in.

Is dit het je waard om je huwelijk op het spel te zetten?

Maak een keuze is mijn advies, stop met je collega of stop met je man , maar of stoppen met je man voor je collega een goede zet is gezien zijn "terughoudendheid"? dat valt te betwijfelen.

Succes en bedenk dat verliefdheid over gaat!
De energie die je nu in een digitale relatie steekt, zou je natuurlijk ook in je huwelijk kunnen steken. Of in een echtscheiding, als je huwelijk je toch niets meer waard is.
Je mist een heleboel in je huwelijk. Ooit al eens geprobeerd dát weer terug te krijgen? Waarom denken mensen, dat als er thuis problemen zijn, deze op te lossen zijn door buiten de deur te gaan snoepen????

Blijkbaar is dit snoepen voor jouw minnaar genoeg...

Als ik jou was zou ik goed nadenken wat je nu wilt, je kan namelijk niet én een "comfortabel huwelijk" hebben (financieel misschien?) én een minnaar. Zo digitaal is het niet, want jullie zoenen en voelen al....

En wat iemand zei: Pas maar op wat je mailt op het werk, ik heb ook eens een waarschuwing gehad, omdat ik =in hun ogen- op een verkeerde site zag, ze zien alles.
Ik denk dat je maar beter wakker kunt worden! Het is fantasie en niet meer dan dat. Verdergaan wil hij niet en hij speelt overduidelijk met je.
Tja, jij zégt tegen hem dat je wel meer wilt, maar maakt daar ook geen echte aanstalten toe toch? Je bent getrouwd, misschien is hij net zo onzeker als jij. Waarom gaan jullie niet eerst allebei lekker scheiden, zodat je tenminste echt helemaal vrij bent?

Pfff...
Heb je al eens echt met hem gepraat? Misschien gaat hij niet verder omdat hij en jij beiden nog getrouwd zijn en niet met elkaar? Ik vind dat toch wel een legitieme reden om niet te willen n**ken. Jij niet?
Wat ben jij egoistisch bezig. In plaats dat je met je eigen vent praat of er een punt achter zet, ga je zo te werk.

Denk dat verliefd zijn totaal geen nut heeft. Hij speelt met je en jij met hem. Hij zit je als sexobject maar neemt geen enkel risico want hij is vast gewoon 'gelukkig' getrouwd.

Wees eens eerlijk tegen jezelf.
Wacht even hoor....

Je hebt een echtgenoot, kinderen en je huwelijk zit in een sleur

En dan is er ineens die geile leuke collega

Jullie mailen en praten, jullie zijn echte soulmates

Je wilt zelf graag de extra stap zetten.

Want dat huwelijk....nee dat gaat hem niet meer worden

Wat je dus eigenlijk zoekt is een paar nieuwe schoenen VOORDAT je je oude hebt weggegooit.

Ik snap dat nooit zo goed eigenlijk

Je wilde dus echt zo, hup, van de ene relatie in de andere stappen?

Klinkt heel gezond!!

2 dingen:

Ik denk dat je een ontzettend leuk speeltje bent voor je collega en dat hij helemaal niet bij zijn vrouw weggaat hoor.

Hij heeft het prima voor elkaar

Thuis de warme prak, op het werk de nodige spanning

(maakt het wel een stuk leuker om naar kantoor te gaan)

en,

Als ik jou was zou ik al die energie die je in je pikante mails legt maar eens in je man gaan stoppen.

Of, nog beter, vertel je man waar je mee bezig bent, vindt hij vast heel fijn om te horen

Oh, je zocht om vrouwen die ook zo iets meegemaakt hebben?

Nee sorry zo'n vrouw ben ik niet, ik hou niet zo van liegen en bedriegen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
He, het zou mijn verhaal kunnen zijn, maar dan 12 jaar geleden. Ik had ook zo'n lekkere en leuke collega. En getrouwd .

Ook wij zaten onder en na werktijd aan elkaar en bouwden de geile spanning flink op.

Maar helaas was ik wel zo dom om een keertje in de avond af te spreken. Hoe lekker als het opgeilen ook was geweest, de sex was vreselijk. Hij kon er niets van. Hahha, wat een slechte minnaar. Tongzoenen kon hij niet, lekker vingeren al helemaal niet. En na 3 maal stoten kwam hij al klaar. Hij vond ht heerlijk ik niet.

Ben ook nooit meer nat van hem geworden. Ik was meteen genezen

en heb ook na een paar maanden ander werk gezocht, want hij wilde steeds vaker afspreken want ik was zo lekker geil.

Heb nog een tijdje last gehad van stalk gedrag, maar dat hield op toen ik dreigde met zijn vrouw alles vertellen.
Al vond ik de meeste reacties niet leuk om te lezen, begrijp ik heel goed dat waar ik nu mee bezig ben natuurlijk niet kan. Het is alleen dat hij mij zo'n goed gevoel geeft, dat ik er mag zijn als vrouw en dat ik de moeite waard ben. Misschien hebben jullie wel gelijk en speelt hij met me, is het voor hem genoeg om bij mij gewoon lekker geil te zijn en blust hij zijn gevoel thuis, wie zal het zeggen...maar ik wil er niet aan! Misschien hou ik mezelf wel voor de gek, ik weet het niet.

Feit is wel dat ik echt verdriet heb van de situatie, ik weet ook niet goed wat ik moet doen. Aan de ene kant wil ik mijn gezin niet ontwrichten maar aan de andere kant kan en wil ik op deze manier niet door met mijn man. Misschien moet er inderdaad wel relatietherapie aan te pas komen....
Sinds wanneer denk je eigenlijk dat het huwelijk met je man uitgeblust is? Misschien toen je je collega tegenkwam?

Hou de eer aan jezelf, ga praten met je man en misschien inderdaad eens relatie-therapie overwegen of eens goed bij jezelf te rade gaan wat je nu wilt. Zo met je man en je huwelijk omspringen is natuurlijk een no-go!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Heb je kinderen?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Stop met die collega, wat summerdance al zei: het maakt het werken een stuk leuker door iemand op te geilen. Daar gaat het hem om anders was het hier niet bij gebleven.

Natuurlijk voel je je goed door zijn aandacht, maar als je door diepe dalen gaat als je die niet krijgt is dit niet goed voor je. want er

Komt een dag dat hij geen aandacht meer voor je heeft omdat er bijv een nieuwe collega voorbij komt, of ander leuk vertier. Dit is geen liefde, en als je daar niet mee om kunt gaan moet je hiermee stoppen.

Richt je op je man, veel beter op lange termijn.
Ja ze heeft kinderen, staat in de OP.
Direct stoppen, lieverd! Je maakt je partner hier erg ongelukkig mee als hij erachter komt. Jij zelf schiet er niet meer mee op. Je relatie thuis blijft veilig en stabiel.

Vecht voor wat je hebt en laat wat "zou kunnen zijn"... Wees verstandig, hoe saai dat ook is!

... zegt een ervaringsdeskundige...
Volg je hart. Dat klopt.
Moet je eens nagaan wat je op het spel zet:

Verdriet bij jóuw man en kinderen (als dit allemaal uitkomt), een ander huwelijk (collega) onder druk en verdriet. En wat denk je wat er gebeurt als iemand van systeembeheer dit tegen een leidinggevende zegt? denk je dat men hier blij mee is op de werkvloer? Twee vrijgezelle mensen doet men al vaak moeilijk over, laat staan twee getrouwde mensen...

Is dit alles het je waard? Wil je niet verder met jouw huwelijk? Ga daar dan iets aan doen...En je hebt een ander toch niet nodig om je mooi en gewild te voelen???
@anonymous68: het is dat opgeilen zelf wat die frustratie geeft, als er vervolgens niks van terecht komt in real. Waarschijnlijk vult dit spannende genoeg behoefte bij hem, zonder dat ie echt vreemd hoeft te gaan, want dat is voor veel mensen/mannen toch net een brug te ver. Nu kan hij zichzelf wijsmaken dat ie niet vreemdgaat en heeft toch genoeg bevestiging buiten de deur. Weleens gevraagd of hij thuis nog een aangenaam seksleven heeft? Kan best zijn dat dit net genoeg impuls geeft voor hem om het thuis prima te hebben en jij thuis niet.

En jij blijft met niet ingevulde verlangens zitten. En wordt heen en weer geschud en "warmgehouden" met aandacht. Juist die pieken en dalen maken dat je eerst denkt dat je voelt dat je leeft (lees: je voelt vlinders ofwel opwinding) en juist door dat het niet gebeurt maakt jouw verlangen nog heftiger. Dat lijkt op verliefdheid (met alle onzekerheden), maar is niet hetzelfde.

Dus hoewel je allebei getrouwd bent hoeven jullie nog niet dezelfde insteek te hebben met dit contact. Vraag niet ons, maar hem ernaar. Nu ben je niet alleen niet eerlijk thuis, maar jullie onderling ook kennelijk niet, over waar dit wel/niet heen gaat. En zo houden jullie elkaar lekker aan het lijntje, waar je alleen maar geil van wordt en geen kant mee op kan.

Bovendien wil je niet "zeuren" want het leuke wat er is wil je niet kwijt.

Toch gaat dit over als je ermee stopt (meermaals meegemaakt, dit drijft op geilheid en seksuele aantrekking/fantasie). Het blijft denk ik bij spanning om de spanning. Het moet wel een eyeopener zijn voor je wat je nu wil met je huwelijk. Het is niet eerlijk om hem "te houden" voor (financieel) fijn comfort. Daar doe je niet alleen hem, maar ook jezelf enorm tekort mee.

Houden van is misschien na zoveel jaar minder voelbaar, maar geil worden van iemand is nog geen houden van en wordt misschien nog weleens verward met verliefde vlinders. Ik zou iig thuis proberen te praten en dichter bij elkaar te komen (zonder verwijten en zonder hem daar de schuld van te geven, je bent hier samen verantwoordelijk voor). Kijk ook eens wat je zelf afgelopen jaren nog hebt gedaan om het thuis fijn te krijgen, of te waarderen of te denken aan wat hij misschien aan jou mist in de relatie. Wat heb jij laten liggen in dit huwelijk? En is daar nog iets aan te veranderen?

Praat thuis en steek vooral daarbij ook de hand in eigen boezem. Vertel dat je de leuke spanning mist en vraag of hij dat ook zo voelt. Wie weet staan jullie allebei wel open voor nieuwe dingen of een open relatie of een weg terug naar elkaar. Neem niet zomaar dingen aan over elkaar, vraag ernaar met een open houding (niet verdedigend of aanvallend).

Soms voel je die liefde niet meer zo, door allerlei andere "lagen" van vanzelfsprekendheid/gewoonte/sleur/ergernis eroverheen. Daaronder ligt misschien nog best die liefde. En denk niet dat hij geen aantrekkelijke partner voor een ander weer zou zijn en jij wel, misschien doet hij stiekem wel hetzelfde met een collega. Ook jouw vent is buiten het vanzelfsprekende thuis nog steeds een aantrekkelijke leuke man voor anderen. Kijk eens naar wat hij nog wel heeft of betekent voor je.

Maar pas als je "afgekickt" bent van (de fantasie/ escape met) je collega. Zolang je die in gedachten hebt, is je blik vertroebeld, waarmee je naar je eigen man thuis kijkt. Misschien is eerlijk vragen naar de bedoelingen aan je collega genoeg om af te knappen, als idd blijkt dat hij dit wel spannend genoeg vindt. Bedenk: aan (alleen) spannend heb je op den duur niks en dat kan wel heel snel over zijn als je het eenmaal een paar keer in real gedaan hebt..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Ik lees in dit verhaal vooral IK, IK en IK (letterlijk en figuurlijk). Als je in een huwelijk met kinderen zit zou ik hen eerst maar eens vragen wat ZIJ willen want je beslist niet alleen voor jezelf. O, wacht, dan moet je met de billen bloot en dat wil je natuurlijk niet.
quote:waranaka schreef op 15 maart 2011 @ 04:42:

Ik hoop voor je dat je niet gezellig via jullie werkmail jullie digitale relatie uitleeft, want jullie collega´s van ICT kunnen dat allemaal meelezen....

Dat je digitale ´minnaar´ geen stap verder doet, zal wel als reden hebben dat hij geen stap verder wil maken, lijkt mij.

Dit is natuurlijk een grapje?

Toch, toch toch?
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
@ Claudette, ben je nu nog bij je man?

Na de vreselijke neuk met collega?

Oprechte interesse!
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Nee, Mereldemuis, dat is geen grapje. Systeembeheer kan dat vaak gewoon meelezen en ook kijken welke sites jij bezoekt onder werktijd en als jij dat via pc van het werk doet..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Nee, geen grap. Er zijn wel fatsoensregels voor, het mag niet zomaar. Maar ja, door rood rijden mag ook niet.
Als je je relatie niet meer ziet zitten, ga dan weg bij je man en bouw iets voor jezelf alleen op. Als single kun je lekker aanrommelen als je daar zin in hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven