Wat verveelt je nooit?
zondag 6 maart 2011 om 06:26
In vervolg van het topic van mij over wat je tijdelijk erg veel hebt gegeten en niet meer kan zien ( Wat kan jij niet meer zien of ruiken? )
Nu dan, wat staat je nooit tegen en zou je dag in dag uit kunnen eten.
Ik trap af. Echt ik zou elke dag pizza kunnen eten. Dan wel het liefste van een pizzaria want mijn oven kan nooit de heerlijkheid van een prof. pizzaria evenaren.
Tweede is dat ik dag en nacht een hamburger van de Mac lust. Echt, die kleffe dingen van een euro vind ik zo lekker.
En verder zou ik voor lunch altijd wel een tosti lusten. Heerlijk.
Vergeet ik gewoon mijn verslaving, kaas. Elke dag wel een klein hapje. Of een plakje. Heerlijk. Ik hou van hartig dus als ik trek heb vind ik het ook niet erg om zo een hap kaas te nemen. Vergeten kaas in de Poll te zetten, wat een doos ben ik.
Oja en als er een gek in de nacht mij wakker maakt, dan mag het wel zijn voor champagne.
Dit zijn de dingen die mij nu al jaren nog nooit verveelt hebben, hoeveel ik er ook van op heb. (disclaimer, champie drink ik zelden dus die mag je niet mee tellen).
Wat verveelt jullie nou echt nooit, hoeveel je er ook van op hebt? Zie mijn andere topic, ik heb meestal na een overkill van een product er echt een afkeer van dat ik het maanden of zoniet nog langer het niet meer hoef.
(gewoon even een luchtig topic voor de zondag als het mag )
Wat mij nooit verveelt qua eten is .....
Nu dan, wat staat je nooit tegen en zou je dag in dag uit kunnen eten.
Ik trap af. Echt ik zou elke dag pizza kunnen eten. Dan wel het liefste van een pizzaria want mijn oven kan nooit de heerlijkheid van een prof. pizzaria evenaren.
Tweede is dat ik dag en nacht een hamburger van de Mac lust. Echt, die kleffe dingen van een euro vind ik zo lekker.
En verder zou ik voor lunch altijd wel een tosti lusten. Heerlijk.
Vergeet ik gewoon mijn verslaving, kaas. Elke dag wel een klein hapje. Of een plakje. Heerlijk. Ik hou van hartig dus als ik trek heb vind ik het ook niet erg om zo een hap kaas te nemen. Vergeten kaas in de Poll te zetten, wat een doos ben ik.
Oja en als er een gek in de nacht mij wakker maakt, dan mag het wel zijn voor champagne.
Dit zijn de dingen die mij nu al jaren nog nooit verveelt hebben, hoeveel ik er ook van op heb. (disclaimer, champie drink ik zelden dus die mag je niet mee tellen).
Wat verveelt jullie nou echt nooit, hoeveel je er ook van op hebt? Zie mijn andere topic, ik heb meestal na een overkill van een product er echt een afkeer van dat ik het maanden of zoniet nog langer het niet meer hoef.
(gewoon even een luchtig topic voor de zondag als het mag )
Wat mij nooit verveelt qua eten is .....
mylene_valerie wijzigde dit bericht op 06-03-2011 06:36
Reden: mijn verslaving kaas vergeten te vermelden.
Reden: mijn verslaving kaas vergeten te vermelden.
% gewijzigd
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 15 maart 2011 om 13:58
donderdag 17 maart 2011 om 22:39
Chips! Liefst cheese-onion of paprika. Helaas hebben we dat hier niet (maar goed ook) en moet ik het met alleen naturel doen. Chips kan ik echt iedere dag eten, zelfs voor het ontbijt.
Kaas
Drop, liefst van die salmiakballen
Pizza mag ook iedere dag
Wraps met het een of ander
Kruidenkaas van die goedkope
Kaas
Drop, liefst van die salmiakballen
Pizza mag ook iedere dag
Wraps met het een of ander
Kruidenkaas van die goedkope
donderdag 17 maart 2011 om 23:22
ik krijg hongerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....
heerlijk allemaal weer zeg.
Ik ben dol op:
Kaas
roze koeken
brie
kaas/ham crossaintje warm
verse thee
Groentesoep vers gemaakt door mezelf
warme appeltaart
appelflap
appelstrudel met zelfgemaakte custard
chips was ook mijn verslaving maar eet ik bijna niet meer
Kaasstengels
warm broodje met oude kaas.
en ga nog maar effe door.
Ik vind jammergenoeg veel dingen te lekker...
heerlijk allemaal weer zeg.
Ik ben dol op:
Kaas
roze koeken
brie
kaas/ham crossaintje warm
verse thee
Groentesoep vers gemaakt door mezelf
warme appeltaart
appelflap
appelstrudel met zelfgemaakte custard
chips was ook mijn verslaving maar eet ik bijna niet meer
Kaasstengels
warm broodje met oude kaas.
en ga nog maar effe door.
Ik vind jammergenoeg veel dingen te lekker...
donderdag 17 maart 2011 om 23:50
Wat ik heel veel gebruik en me dus nooit verveelt:
-uien en knoflook
-paprika's (als rauwkost of gegrild/gepoft)
-verse munt en verse koriander (door de couscoussalade)
-citroenen
-verse gember
En verder ben ik dol op zoete grote navelsinaasappels, banaan door de yoghurt, brood in alle vormen en maten en aardappels in de puree of gebakken.
Van snacks en snaai kan ik ook verslavingen hebben maar daar krijg ik altijd genoeg van. Helaas ga ik dan over op een andere variant. Zo wordt de jarenlange verslaving aan hamka's overgezet naar nibbits en dat weer naar die onions ringen zoutjes etc.
-uien en knoflook
-paprika's (als rauwkost of gegrild/gepoft)
-verse munt en verse koriander (door de couscoussalade)
-citroenen
-verse gember
En verder ben ik dol op zoete grote navelsinaasappels, banaan door de yoghurt, brood in alle vormen en maten en aardappels in de puree of gebakken.
Van snacks en snaai kan ik ook verslavingen hebben maar daar krijg ik altijd genoeg van. Helaas ga ik dan over op een andere variant. Zo wordt de jarenlange verslaving aan hamka's overgezet naar nibbits en dat weer naar die onions ringen zoutjes etc.