Mode & Beauty alle pijlers

Mascara die echt goed is.

15-03-2011 20:40 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag van jullie willen weten, welke mascara's nou echt goed zijn. Soms koop je een dure die best tegenvalt.

Alvast bedankt.
Hangt er vanaf wat je wilt. Ik gebruik Maybeline Collossal (dat is de gele en die is beter dan de roze) en daar krijg je wel echt langere wimpers van. Bij de Kruidvat hadden ze tijdje geleden twee mascara's voor de prijs van 1. Mss hebben ze dat nog of binnenkort.
Als je even de topics langs scrollt dan staat er ergens al een vrij recente met dezelfde vraag
Ik raad deze in alle mascara-topics aan: Max Factor masterpiece.
Jezus mina.

DIOR!!!!!!!!!
Etos extreme black (de versie die niet waterproof is).
Diorshow Blackout. Ik ben vanwege financiele redenen maar eens een Maybelline gaan gebruiken (the falsies), maar dat haalt het echt never never never nooit niet bij Dior. De goedkope mascara's zijn altijd een beetje waardeloos vergeleken met de duurdere (in het bijzonder dus Dior en Chanel). Net als de mascara van Etos die als beste uit de test kwam bij Kassa, pff laat me niet lachen. Die van de Hema is ook om te huilen. Ik heb al heeeeeeeel veel mascara's gehad, goedkope en dure, en ben wel tot de conclusie gekomen dat ik liever 32 euro uitgeef voor een hele goede, dan 10 euro voor een wat mindere.
Zo, 32 euries is best veel.
quote:viva1973 schreef op 15 maart 2011 @ 20:48:

Ik raad deze in alle mascara-topics aan: Max Factor masterpiece.Veel en lange wimpers??? Want dat is wat ik wil.
lancome met trilfunctie, die is echt super! Kost wel ¤ 35,- maar dan heb je ook wat.
Ik koop ook meestal Dior Blackout. Een iets goedkoper alternatief is de volume mascara van Mac, maar die is weer niet overal verkrijgbaar. Prijs weet ik ook niet precies, de laatste keer dat ik hem kocht was in Parijs.
Mac?
Www.maccosmetics.nl

Verkrijgbaar bij sommige filialen van de Bijenkorf en Douglas.
Ben ik niet met je eens Walforff. Ik heb ook Chanel mascara, maar ik merk echt geen verschil tussen die van de etos en die van Chanel.
Etos vind ik bagger hoor.

Heb nu de gele van Maybelline, maar moet wel erg lang smeren.
Ik zweer bij Definicils van Lancome.

Die met die trilfuntie ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Ik vond de blackout van Dior niks,en ben al jaren fan van de blauwe Maybelline. Ben gezegend met korte wimpers en vind het echt een fijne mascara!
Al jaren fan van de oranje mascara van Essence (kruitvat)

Voorheen gebruikte ik altijd inimitable van Chanel..vond het uiteindelijk een duur grapje worden, en deze lijkt er zeer sterk op (vind ik!) voor de prijs hoef je het niet te laten..¤2,99
quote:Substanza_ schreef op 15 maart 2011 @ 21:14:

Etos vind ik bagger hoor.

Heb nu de gele van Maybelline, maar moet wel erg lang smeren.

Grappig dat ik er dan toch mooie volle lange diep zwarte wimpers van krijg

Ik vind juist die gele van Maybeline zooi. Klonterde als een gek en kreeg het er nauwelijks meer af.
quote:Ienimimi schreef op 15 maart 2011 @ 21:24:

Al jaren fan van de oranje mascara van Essence (kruitvat)

Voorheen gebruikte ik altijd inimitable van Chanel..vond het uiteindelijk een duur grapje worden, en deze lijkt er zeer sterk op (vind ik!) voor de prijs hoef je het niet te laten..¤2,99Welke van Essence is goed?
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Volgens mij is dat heel erg persoonlijk, ik vind Collistar weer heel erg fijn, in gouden huls.
max factor 2000 calories, al jaaaaaaaaren de beste!!!!
Diorshow vond ik waardeloos. Ik ben helemaal blij met Diva Lashes van Pupa Milano. De helft goedkoper dan Dior.
De allerbeste, en hopen dat -ie in het assortiment blijft- een mascara van Essence. Huismerk van Kruidvat, 2,50. Een zwart met roze verpakking.

Ik vond Max Factor 1000 calories de beste, maar deze Essence was nog beter. Je wimpers zien er flink dikker en langer uit zonder geklonter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven