Werk & Studie alle pijlers

saaaaai..

15-03-2011 13:53 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zit ik dan, 3e werkweek van mijn nieuwe baan waar normaal gesproken een hoop actie in zit.

Maar omdat ik nog nieuw ben en nog niet zoveel "mag" zit ik vandaag echt de hele dag voor mijn computer te staren (en op het viva forum) dus eigenlijk is het rete saai en de zon schijnt zo mooi.. baal baal baal...
Wat vreemd! Na drie weken mag je nog steeds niets doen? Door niets te doen leer je het toch ook niet?
Misschien jezelf iets assertiever opstellen?
Je wordt betaald om te forummen op viva.. Is zo slecht toch niet :p
Gister heb ik al aangegeven dat ik het jammer vind nog niet zoveel te kunnen doen, maar voor alles moet ik verschillende trainingen volgen en erg vlot met het inplannen zijn ze niet.

Zo kan ik nog bepaalde programma's niet in dat, als dat wel had gekund had ik mijn collega's b.v. kunnen helpen
Werk jij soms bij de overheid? :-)
quote:janna0980 schreef op 15 maart 2011 @ 14:01:

Werk jij soms bij de overheid? :-)Nee :-) wel afhankelijk van subsidies :-)
quote:vicodin schreef op 15 maart 2011 @ 13:55:

Wat vreemd! Na drie weken mag je nog steeds niets doen? Door niets te doen leer je het toch ook niet?ik heb ergens gewerkt omdat ik na een jaar niets mocht doen. 'die vrouwen kunnen toch niks'
Ik ben gedetacheerd bij de overheid... en alles gaat hier zóóóóó traag dat ik ook maar aan het forummen ga zo nu en dan.... Vandaar die opmerking...

Sterkte dan vandaag; als je niks te doen hebt duurt de dag idd lang....
quote:vicodin schreef op 15 maart 2011 @ 13:55:

Wat vreemd! Na drie weken mag je nog steeds niets doen? Door niets te doen leer je het toch ook niet?Ik wel wat gedaan hoor.. Ik loop met iemand mee maar die heeft het zo druk met dingen waar ik niet bij mag zijn dat het scherm me vandaag een beetje aanvliegt. Een afhankelijke positie dus
quote:MEFS schreef op 15 maart 2011 @ 14:05:

[...]

ik heb ergens gewerkt omdat ik na een jaar niets mocht doen. 'die vrouwen kunnen toch niks'Dat is helemaal erg. Ik werk met alleen maar vrouwen dus dat is niet het geval.
Laat zien dat je je verveelt. Ga plantjes water geven, thee zetten, de boel herinrichten of je gezicht fotokopiëren.
mijn gezicht fotokopieren is wel een idee..
Hoe zit het eigenlijk met het smoelenboek? Het intranet? Het personeelsuitje? Het archief?

(ik bedoel: klusjes die je zou kunnen doen ook als je nog niet in het systeem kunt)
Wat eten we vanavond?
ik heb alles al 3x gelezen op het intranet en elk dingetje dat ik kan doen doe ik zo langzaam dat het nog na 10 min klaar is..

iemand tips voor het internet?
Kan je niet voor iemand postzegels plakken ofzo?
oe oe oe... ik kon een telefoontje plegen!

helaas belde ik ongelegen..

maar dan kan ik het zo weer proberen!!
Kun je programeren? ik heb nog wel wat werk voor je
ben bereid om te leren...
hmm dan kan ik het denk ik toch sneller zelf, sorry. Het moet morgen af. Als ik en excel klusje heb, laat ik je het weten (nee hoor, niet seriues)
haha ik zou het zo doen om mijn tijd te doden! gelukig had ik net ff wat te doen!
quote:MEFunny schreef op 15 maart 2011 @ 14:16:

ik heb alles al 3x gelezen op het intranet en elk dingetje dat ik kan doen doe ik zo langzaam dat het nog na 10 min klaar is..

iemand tips voor het internet?

Je tuin opnieuw inrichten, een honden of kattenras uitzoeken dat goed bij je past.... buitenlandse kranten op internet, veilingsites etc.. Been there, done that.

Gelukkig nu niet meer. Nu struin ik af en toe hier rond om mijn zinnen te verzetten
Ik weet niet hoe toegankelijk je collega's zijn, maar misschien is het leuk om met verschillende managers/afdelingshoofden/medewerkers/collega's op andere afdelingen een afspraak te maken. Omdat je nog 'nieuw' bent en graag het bedrijf beter wil leren kennen, kun je dat makkelijk maken! En mensen vinden het altijd leuk om over zichzelf of hun werk te kletsen.

Zo krijg jij wat meer inzicht in wat er allemaal nog meer gebeurt binnen het bedrijf en een uurtje of drie kwartier kletsen met collega's is altijd leuk, toch?

Ik heb dat tijdens mijn stage gedaan: ik kwam uit de kunst en cultuur maar heb ook gesprekken gevoerd met economie, landbouw, klpd, etc. (ja, overheid).

Is goed tijdsverdrijf en dat voelt nog nuttig ook ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven