Gezondheid alle pijlers

spierpijn in onderbuik

16-03-2011 10:36 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een week heb ik een speirpijn achtig gevoel in mijn onderbuik. Het voelt als menstruatiepijn en spierpijn tegelijk.

Ik ben wel flink aan het sporten gewest afgelopen donderdag maar daar kan ik toch geen spierpijn meer van hebben denk ik. Na wat googelen lees je over zwangerschap maar ik gebruik de pil dus lijkt mij niet logisch. Eigenlijk ook geen zin om de HA weer lastig te gaan vallen. Het is hinderlijk gevoel.
Pil is nooit 100% zekerheid, dat is het ook niet met een condoom, dus een zwangerschap zou eventueel wel kunnen als je onveilig seks hebt gehad. Kans is klein, maar wel aanwezig.

De buikpijn kan zeker van het sporten komen, ik heb vaak dagenlang spierpijn als ik flink gesport heb. Ik zou me niet zo'n grote zorgen maken. Moet je niet trouwens binnenkort menstrueren?

Mocht je toch gaan twijfelen over een zwangerschap: dan moet je toch wel even een test doen.

En anders naar je huisarts.
Gewoon even de dokter bellen.

Google is eigenlijk niet zo'n goed idee met kwaaltjes ben ik achter gekomen.

Want dan zou ik alle soorten dodelijke ziektes al hebben gehad voor mijn kwaaltjes die ik vaak even google...
Ja want dan ga je naar de huisarts en komt er dan achter dat dat helemaal niet nodig was want je hebt niks (ernstigs)
Hoi,

ik heb dezelfde klachten nu zo'n 2 maand ( ze werden steeds erger ), de huisarts dacht eerst een ontsteking, daarna een breuk en nu wacht ik op een afspraak met de MLD-arts.

De oorzaak van buikpijn is moeilijk te achterhalen, maar ik wil nu eindelijk wel eens weten wat ik heb.

Gewoon de huisarts bellen en de klacht voorleggen.
Als het als spierpijn voelt, kan het ook wel eens stress zijn. Ik spande onbewust mijn buikspieren aan, en deed dat ook 's nachts.

Ben toen toch langs de huisarts gegaan, want ik moest ook nog voor wat andere zaken langs, en die gaf aan dat het best vaak voorkwam. Maar als het over een paar weken niet weg was, dan alsnog een afspraak maken voor een echo. Maar het was na een week eigenlijk wel weg, dus denk ik dat het inderdaad gewoon spierpijn was.

Maar als je er niet zeker over bent, gewoon even langsgaan bij de HA, of de assistente bellen.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Bedankt dat jullie allemaal reageerde.

Inyminy, heb jij dan ook wel eens een week later nog last van bukspieroefeningen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik vorige week erg intensief aan het sporten was. vooral de buik benen en billen. Ik ben vandaag wel gaan sporten maar heb niet zo hard getraind.

De pil ben ik niet vergeten zeker weten en ook niet diaree gehad o.i.d.

Ik denk dat ik het nog 1 dagje aankijk en dan toch de HA bellen .

Overigens zit de buikpijn puur alleen in de onderbuik dus niet boven mijn schaambeen.
een week spierpijn kan best hoor
Vlindervlinder, ik heb inderdaad als ik erg intensief gesport heb, ongeacht de spiergroep, dan vaak nog een week spierpijn.

Als ik alleen de loopband, fiets en stepapparaat pak, dan heb ik er geen last van. Maar echt de spiergroepen trainen.. Dan wel
hallo allemaal, Vandaag lijkt het iets beter te gaan ik werd niet wakker met pijn. Hey is nog wel gevoelig dus waarschijnlijk toch spierpijn. Ik kijk het tot morgen nog even aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven