Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
quote:Sorcha_ schreef op 13 maart 2011 @ 00:47:

Nog 4 uur toch?

Mag ik trouwens even geheel offtopic een frustratie spuien. Ik heb voor mijn zusje een boek van Paddington gekocht. Zit daar zo'n lelijke STICKER op. Ik proberen die sticker er af te pielen en toen waren er van die lelijke restjes blijven zitten. Het zou verboden moeten verboden!!!!! Ben vast heel erg mosterd, maar gebruik wasbenzine op een doekje, dan zijn alle sticker- en lijmresten zo weg. Ik werk in een boekwinkel en pas het trucje elke keer weer met succes toe
quote:Snyggin schreef op 13 maart 2011 @ 19:44:

Ik laat me dat straks even vertalen Hanneke, ik weet in ieder geval wel wat fitta betekend haha

Had gezien dat je de foto's al ontdekt had

Ben niet in de stemming om gelijk alles neer te pennen, dat voelt even nog iets te masochistisch aan. Ik ga eerst op mijn gemakje alles bijlezen, heb niet altijd alles gevolgd.

Maar ook na 9 dagen op elkaars lip te hebben gezeten kan ik zeggen dat ik geen moment heb gehad dat ik snakte naar "alone time", of even stilte. Was ook wel goede test voor ons als koppel aangezien we nu meer tijd hebben gehad om het normale leven met elkaar te beleven, en dat beviel goed, bijna te goed. Ik heb vandaag wel even een paar traantjes gelaten. Op het vliegveld met alleen een glazen wand tussen ons, pratend door de telefoon nadat hij al door de douane was geweest was even een brok in de keel moment. Zo dichtbij maar ook zo onbereikbaar. En ja toen hebben we inderdaad klef met onze handen tegen elkaar tegen die wand aangestaan en elkaar even goed in de ogen gekeken.

En toen ben ik weggelopen en in de auto een paar tranen gelaten. Nu ook weer biggelen ze over mijn wangen, wat een kutdag.

Heb er tranen in mijn ogen van. Misschien moeten jullie samen een film gaan maken. Ik hou van romantische huilfims met een goed einde

Oh en ja, ik ben er ook weer hahaha. Ben af en toe bizar druk, en dan opeens heb ik weer tijd en kan ik weer een stukje van dit topic doorwerken. Hoop dat jullie mijn sporadische en vooral onvoorspelbare aanwezigheid niet zat worden
quote:hanneke000 schreef op 16 februari 2011 @ 22:46:

Ewan McGregor of Jake Gyllenhaal mogen ook

*hoezo, eisenpakket?*

Omg lol.. Dat zijn nou net geen mannen voor mij.. Maar een baard is wel altijd welkom! ^^ ...

Mijn IBM (Ideal Breeding Material) is gewoon Colin Firth *woops, viel van stoel* ...

Oh Snyggin ik wou dat ik zoiets had, daar droom ik al jaren van :( .. En wat je allemaal verteld hebt, krijg ik zin om weer een verhaal te schrijven ^^..
quote:Snyggin schreef op 16 maart 2011 @ 11:18:

Neeee haha geen ramdebiel, maar volgens mij is dat ook wel iets ik hier in Zuid-Limburg vaker heb horen voorbijkomen.Hmm.. Mag ik vragen waar he precies vandaan komt? Heb jij carnaval met hem gevierd? Ik ben namelijk geboren in Eijsden (vlak bij Maastricht) maar woon sinds 2004 in Belgie en ben dus ook (met dank aan mijn vader) een belg van nationaliteit geworden :\ ..
Huntje; je hebt door dat je reageert op dingen die echt al lang geleden zijn geschreven, en dat wij "in het heden" ook leuke dingen zeggen?
quote:hanneke000 schreef op 16 maart 2011 @ 19:48:

Huntje; je hebt door dat je reageert op dingen die echt al lang geleden zijn geschreven, en dat wij "in het heden" ook leuke dingen zeggen?jaaahaaaaa dat weet ik ^^ .. maar dat neemt niet weg dat je die mannen niet meer aantrekkelijk vind? :P ^^
Oke, just checking
Snyggin, echt, kan geen bouquetreeksje tegen op!
quote:hanneke000 schreef op 16 maart 2011 @ 20:31:

Oke, just checking
quote:Snyggin schreef op 16 maart 2011 @ 19:13:

Het duurde even voordat ie het begon maar uiteindelijk hebben we zo dus dikke 2 uur gestaan met de zon in onze rug, soms een arm om elkaar heen geslagen, of knuffelde hij mij van achter, af en toe een kus. Heel fijn en heel heel tja uhm hartverwarmend? Ook kindje kroop af en toe tegen mij aan of heb ik met haar een rondedansje gemaakt (tja carnaval he). Ik kan oprecht zeggen dat ik mij heel blij en gezegend voelde met ons 3en zo.

Kindje had zak vol met snoep, die kreeg ze zelfs niet allemaal in haar tasje waar eerst haar confetti in zat. Zweed heeft de rest maar in zijn zakken gepropt en zo liepen we a la Flodder terug naar de auto. Na 2 uur optocht staan kijken hadden we het toch al behoorlijk koud gekregen.

Thuis heb ik de waterkoker aangezet om lekker op te warmen met wat thee en wat snoep dat we net geraapt hadden. En hebben we met zijn 3en een tekenfilm gekeken..Aah Snygg wat super super fijn en goed dat je zo bewust van die momenten hebt genoten!!! Ik zie het helemaal voor me.... In fact, zie ik heel vaak van die gelukkige blije jonge stelletjes / gezinnetjes en telkens hoop ik maar dat ze beseffen wat een groot geluk het is dat ze samen zijn. Ik hoop ook eens ooit zo'n eigen gezin te vormen, met kinderen en tekenfilms en blije dansjes dat is mijn favo dagdroom.
quote:hanneke000 schreef op 16 maart 2011 @ 19:48:

Huntje; je hebt door dat je reageert op dingen die echt al lang geleden zijn geschreven, en dat wij "in het heden" ook leuke dingen zeggen?oh, do we? speak for yourself please.
lol sexnjazz ^^

Dat maakt toch niet uit.. zolang Snyggin ons maar verlekkerd met haar zweed.. dan maakt het allemaal niets uit toch?

En nu wil ik toch nog altijd weten waar Snyggin vandaan komt.. Misschien ken ik haar? ^^
Snyggin is een import limbo volgens mij toch?
quote:SexNJaZz schreef op 16 maart 2011 @ 21:08:

[...]

oh, do we? speak for yourself please. Jij zegt inderdaad nooit iets grappigs
Als zij een import limbo is, dan ben ik een export limbo XD
quote:hanneke000 schreef op 16 maart 2011 @ 21:46:

[...]

Jij zegt inderdaad nooit iets grappigs

oké - en nu ben ik, gevoelig als ik ben, blij met:

1. het gebruik van smilie

2. het gedeeltelijk kennen van de handleiding van Hanseke... euhm ik bedoel grillworstHansworst... euhm ik bedoel gehaktbalHanniebal.... euhm ...... ik bedoel naturlijk:

het liefste en grappigste vologens mij nieteens zo heel erg autistische autistje van het topic :

Hanneke000

sorry voor mijn ge- ik ben een beetje door aan het draaien door teveel studiestof in te korte tijd te willen opnemen. Dus IK HEB BIJ DEZE EEN EXCUUS VOOR DIT GESPRING EN GESCHREEUW mwuhahahaha
quote:huntje schreef op 16 maart 2011 @ 22:19:

Als zij een import limbo is, dan ben ik een export limbo XD

Dat kan. maar,

Zoals het aloude, wijze Brabantse gezegde luidt:

"You can take the Limbo out of Limboland, but you can never take Limboland out of the Limbo"

Nee Chantal, zelfs jou is het niet gelukt

(ja, echt, in Brabant praten ze ook weleens Engels )

En een ander, nog vroeger gedateerd citaat:

"Ach èrm, gij kent 'r ok niks an doen dè ge d'r zo inne bènt, mèr 't kumt toch wel goe mi oe, wonne!"

En verder:

Het is best fijn dat Limburg aan onbewuste-maar-waarschijnlijk-over-100-jaar-broodnodige-lange-termijn-huisvestingsplanning doet door mooie grote stukken onbewoond en onbenut te laten voor als we straks met z'n allen daar naartoe moeten verkassen, dus ik ben vóór bescherming van dit kostbare stukje NL.

Daarom ben ik ook vóór het 'beschermende' prikkeldraad er omheen waar wij Brabanders-met-zeer-bewuste-vooruitziende-blik al járenlang voor pleiten.
huntje gezien jouw huidige situatie hoop ik dat je mijn sarcastische humor kunt waarderen, zo niet, laat het me even weten, het is iig niet verkeerd maar met ook de nodige zelfspot naar ons Brabantse gedachtegoedje bedoeld oke?
quote:SexNJaZz schreef op 16 maart 2011 @ 22:22:

[...]

oké - en nu ben ik, gevoelig als ik ben, blij met:

1. het gebruik van smilie

2. het gedeeltelijk kennen van de handleiding van Hanseke... euhm ik bedoel grillworstHansworst... euhm ik bedoel gehaktbalHanniebal.... euhm ...... ik bedoel naturlijk:

het liefste en grappigste vologens mij nieteens zo heel erg autistische autistje van het topic :

Hanneke000

sorry voor mijn ge- ik ben een beetje door aan het draaien door teveel studiestof in te korte tijd te willen opnemen. Dus IK HEB BIJ DEZE EEN EXCUUS VOOR DIT GESPRING EN GESCHREEUW mwuhahahaha

Dat zeg ik, nóóit wat grappigs
SnJ zit nog altijd klaarwakker en springlevend stiekem te hopen dat Snygg's topic vol komt want dan kunnen eindelijk al die mooie topictitels die jullie bedacht hebben, gebundeld worden tot de ultieme Snygg&Zweed Bouquet Reeks topictitel, zodat iedereen op de relatiepijler bij voorbaat gewaarschuwd is dat men door het lezen van dat topic ofwel:

* al kokhalzend naar een kwijlbakje grijpt en een permaban op viva aanvraagt

* nonstop als een verslaafde het topic checkt bij gebrek aan eigen, dream-like romantische ervaringen met een Zweed of andere Held uit het Noorden, en stinkend jaloers wordt op de luvstory van deze dappere vivaforum Heldin.

* Hanneke gaat missen als die te lang niet terugkomt met een goede grap zeikverhaal
Ja, shit, ik ga de opening van een nieuw topic vermoedelijk missen!

Snygg, echt, ik verwacht minimaal een ransige topictitel te vinden hoor, bij thuiskomst!
Hoeveel posts moet je hebben? 2000 toch?

Da's mooi ik heb nog een aantal dagen om bij te pennen

En you have fun! en snel weer terug he....wanneer ben je terug trouwens?

Ik heb zelf ook in Maastricht gewoond en met een beetje geluk verhuis ik terug volgende maand dus of je me kent of niet..hoe oud ben je?
Jaaa goedzo Snygg that's the spirit; bijpennen zul wil je!
quote:arnan86 schreef op 16 maart 2011 @ 19:25:

[...]

Heb er tranen in mijn ogen van. Misschien moeten jullie samen een film gaan maken. Ik hou van romantische huilfims met een goed einde

Oh en ja, ik ben er ook weer hahaha. Ben af en toe bizar druk, en dan opeens heb ik weer tijd en kan ik weer een stukje van dit topic doorwerken. Hoop dat jullie mijn sporadische en vooral onvoorspelbare aanwezigheid niet zat worden

Hmm zou er nog geld aan te verdienen zijn, real life soapje ofzo? Ik ruik mogelijkheden!

En nee hoor, welcome back en zo
en idd Hanneke veel plezier, met wat het ook is dat je gaat doen! ik hoop dat het mooi weer wordt we'll miss you

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven