Ik vind het maar eeenng!

26-12-2010 22:28 2006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok dus ik met mijn grote mond over liefdes en dat soort gedoe, niet aan mij besteed enzo.

Nou ik geloof dat ik het te pakken heb en niet een beetje ook...en geheel overwacht.

Tijdens een van mijn reisjes in Scandinavie op een feestje leuke jongen ontmoet...leuk mee verteld, leuke spanning, veel gelachen, zó leuk. Totdat ik hoorde dat ie 22 is *slik*...ik ben 29. Maar toch die chemie...zo onweerstaanbaar.

Met zijn leeftijd in mijn achterhoofd heb ik die avond netjes met een knuffel (maar da's best normaal daar) afgesloten. En nu sinds 2 weken thuis, we skypen en msnen ons suf!

Ik heb de stoute schoenen aangetrokken, 31 december ga ik terug, alleen, naar zijn appartement, oud en nieuw vieren. Ik weet nog steeds niet wat me overkomen is maar hij zit in mijn hoofd en wil er ook niet meer uit, en het is wederzijds. Ben ik nu vrijgezel nog, ja toch he? Jeetje over een aantal dagen zie ik 'm weer...help! Weet niet waarom ik dit typ maar ik bedacht me net dat het nog maar een aantal dagen is en ik begin 'm best te knijpen nu

Waaaaar is mijn ratio?!
Mag ik dan Ramdebiel?

De naam Kenau doe ik de laatste tijd ook geen eer meer aan, he.
Maar natuurlijk Kenautje! leef je uit!
Ja sneu maar goed, what's done is done zullen we maar zeggen.

En Hanneke I got you on this one!

Ik zeg ook altijd ramdebiel en verfromfraaid!
Hoe is het vandaag met "opa" Snygg?

(en gelukkig ben ik niet de enige ramdebiel )
Opa is afgelopen avond soort van bij kennis gekomen. Hij had 60 pillen geslikt maar is er toch nog goed vanaf gekomen. Weet alleen niet of hij dat ook zo ziet....in ieder geval is hij nu aan het de-toxen dus.

Neeee haha geen ramdebiel, maar volgens mij is dat ook wel iets ik hier in Zuid-Limburg vaker heb horen voorbijkomen. Ramdebiel, ramvet, ramsaai...van die dingen. Misschien woon je gewoon verkeerd?
pfff... maar op zich is het goed, toch, dat hij nu bij is?

en stiekem heb ik een gewoon een limbo-hart
Ja goed, goed...iemand die niet meer wil wil écht niet meer, hij was naar het schijnt behoorlijk vervelend en in de war toen ie beetje bij positieven kwam. Willen opstaan, slangetjes uit de neus willen halen en van die taferelen.

't is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag....

En ik heb besloten om mijn updates toch maar es te gaan posten. Het is verdorie alweer 2 weken geleden bijna dat ie kwam en ik wil die dingen gewoon niet vergeten, zeg maar dagboek maar dan online
Nee, goed is het natuurlijk niet. Ik bedoelde dat het kritieke er nu vanaf is, toch? Het lijkt me voor hem ook raar. Je denkt in de hemel te komen en dan lig je in een ziekenhuisbed met slangetjes en een piepende monitor, terwijl je Petrus met een sleutel verwacht. Ik snap de verwarring bij hem wel.

En voor die updates: kom maar door. Vanaf morgen ben ik een paar dagen niet op het forum, dus als ik het voor die tijd nog zou kunnen lezen
quote:flowerbloem schreef op 26 december 2010 @ 22:44:

[...]

Hebben ze daar geen wilde sex met vuurwerk op de achtergrond? haha.. die is best goed.. hmm.. krijgt meteen weer ideeen..
Die ideeën zijn vast niet zo goed als wat Snygg in de rest van het topic al heeft gedaan
Nou goed komt ie.

De vrijdag in de loop van de dag heb ik hier nog gepost gezamelijk de tijd te doden tot 16 uur...en dat duurt laaahaaanng

Maar goed net op het laatste moment nog de routeplanner bekeken, website van het vliegveld, om te kijken of er vertraging zou zijn, snel wat parfum op en als een speer vertrokken. Radio lekker hard, en de om de paar minuten op de klok kijken. Wetende dat op hetzelfde moment dat hij de lucht in ging ik in mijn auto was gesprongen. Het was ook echt zo'n heerlijk weer om in de auto te rijden, zonnetje op je gezicht, kreeg ik sowieso al goede zin van. Ik kwam op hetzelfde moment aan als dat het vliegtuig landde, over timing gesproken

Ik besloot dan ook niet te parkeren maar op de kiss&drive zone te gaan staan en hem te bellen. Op het moment dat ik hem belde bleek dat hij inderdaad nét uit het vliegtuig was gestapt en naar mij toe aan het wandelen was. De hele weg totdat we mekaar zagen hebben we via de telefoon gesproken.

En dan weer elkaar helemaal plat geknuffeld en gekust, en dan nog wat meer knuffels

Wat tot het resultaat leidde dat ik uiteindelijk toch zo lang daar stond dat ik alsnog moest betalen

Maar goed, snel weer naar huis, de rit terug is ook nog bijna 2 uur en hij kwam om 18 uur aan dus we kregen stilletjes aan beetje honger.

Eenmaal thuis nog de dag doorgenomen met kindje, lasagna in de oven gedaan en ex de deur uit gebonjourd die haar 's middags had opgehaald en filmavondje had gemaakt. Toen, net voordat het eten klaar was heb ik kindje naar bed gedaan (die had al met de oppas gegeten) en konden Zweed en ik gezamenlijk op de bank ploffen, lekker burgerlijk met de bordjes op schoot

En uiteindelijk zijn we lekker met een volle buik tegen elkaar aan gekropen. Lekker niksen, gewoon liggen tegen elkaar aan, wat praten, wat kussen en gewoon genieten van het weerzien. De bedoeling was dat we op tijd naar boven zouden gaan en wellicht daar ons kroelen een vervolg tegen maar na een tijdje werd het zó uhm "gezellig" op de bank dat we het gedeelte "naar boven gaan" maar hebben overgeslagen .

Uiteindelijk was het dus toch weer half 3 voordat we in het bed ploften en na nog even te hebben geknuffeld zijn we allebei snel in slaap gevallen, hij liggend op zijn rug met een arm onder mij heen en ik half op zijn schouder
Thanks voor de update .

Ik durf het bijna niet meer te vragen na Hanneke maareh... WE WANT MORE .
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat er nog meer volgt
Zucht! Hoe romantisch is alleen deze (halve) dag al.

Kan mij zo voorstellen dat het zo moeilijk was als hij na zo'n fantastische tijd wegging!

En nog een voor de situatie met opa. Lijkt mij fijn dat ie bij is gekomen, maar ook moeilijk omdat dit zo duidelijk tegen zijn wil in is.
Hoeveel van dit soort gruwelijkheden moet wij nog gaan lezen?

Snygg: het klinkt weer vanouds heerlijk!!
Zaterdag was een druilerige dag en we hadden dan ook besloten om niet zo veel te doen. Wél moest er nog iets belangrijks gedaan worden: Zweed zijn carnavalsoutfit scoren, ook niet geheel onbelangrijk

Dus na het opstaan hebben we eerst een kop koffie gedaan en samen lekkere broodjes gehaald om gezellig met zijn 3en te ontbijten. Ik bedacht mij dat het wellicht een goed idee was om hem wat Nederlands te laten proeven. Iets wat ze in Zweden iig niet hebben, dus ook een bakje filet americain gescoord

Eenmaal thuis ook nog wat eitjes gebakken, uitjes gesnipperd en gezamelijk lang ontbeten waarbij ik als tolk fungeerde tussen kindje en Zweed.

Zweed is de beroerdste niet om eten te proeven dus ik heb 'm een broodje gemaakt met de americain en na afloop verteld dat ie rauw vlees had gegeten was ie bang dat zijn Zweedse maag dat niet kon hebben...maar alles is goed gegaan haha.

In de loop van de middag zijn we daarna met zijn 3en naar de carnavalswinkel gegaan om te kijken hoe we Zweed zo belachelijk mogelijk carnavalesk mogelijk konden laten uitzien. Die bananenoutfit wilde hij zelf niet meer, dat was maar een grapje...nou ok dan, vond het stiekem helemaal niet erg dat ik niet naast een banaan te hoefde lopen

Uiteindelijk hebben we een grote oranje hoed met een reuzebloem en een rood-geel-groene sjaal voor hem op de kop getikt. Ik heb nog een prinsessenjurk en hoefde alleen nog maar een kroontje. En kindje kreeg een grote zak confetti. Wij waren helemaal carnavalsproof

Thuis was het alweer tijd om eten te koken en dit heb ik dan ook met kindje samen gedaan. Ondertussen stond Zweed ons gezelschap te houden en zo hebben we geprobeerd om hem wat Nederlands te leren...was hilarisch, maar hij doet zijn best, moet ik 'm nageven. Tijdens het eten hebben we het gewoon over koetjes en kalfjes gehad, kindje vroeg of ze van tafel mocht want die wilde wat tv kijken. En zo hebben ik en Zweed nog aan tafel een kop koffie gehad en was kindje ondertussen wat tekenfilmpjes aan het kijken.

Daarna heb ik kindje in bad gedaan, en dan vinden we het altijd gezellig om wat muziek erbij op te zetten. Dus terwijl ik gekke dansjes aan het doen was in de badkamer zat kindje met haar pony's te spelen en te lachen om mijn stomme capriolen :-)

Na het badderen was het bedtijd en voegde ik mij weer tot Zweed die na aankomst beneden alle vaat had gedaan inclusief potten en pannen Ik kwam net namelijk de keuken ingewandeld toen ie de laatste pan aan het afdrogen was. Dat heb ik 'm met een dikke grijns laten afmaken en toen een dikke knuffel gegeven en 'm ondertussen verteld dat ie dat niet hoefde te doen want ik had toch een vaatwasser? Dat was ie helemaal vergeten

Lieeehiieef!

In ieder geval zijn we samen daarna op de bank geploft om een of andere film te kijken maar ik kan me niet herinneren welke dat was uberhaupt haha... ik hoef niet meer te zeggen toch?

Mijn bank heeft wat te verduren gehad die 9 dagen... maar goed nadien lekker nog tegen elkaar aangehangen en geen vinger meer uitgestoken. Toen we allebei slaperig waren zijn we lekker het bedje ingedoken en na wat te hebben gekletst en gekroeld zijn we in die houding ook in slaap gevallen.
Yeeeeey snyggie's back snyggin je maakt me blij! Thanx!
Hij wast af.... Uit zichzelf. Zonder zeuren. Zucht. Snyggin correctie op mijn laatste post van net: je maakt me blij en wederom jaloers
Geef mij zo'n afwasser .

Ik heb namelijk geen vaatwasser maar wel een grote hekel aan afwassen.
Ja ik heb er stiekem om gelachen hoor, beetje maar!

Ik heb zo'n inbouwgeval dus dat zie je helemaal niet, heeft ie voor niks staan zwoegen

Heeft ie wel een dikke knuffel voor gehad...met wat extra's
oh wat super schattig zeg.

maar weet je Snyggin, ik ben eigenlijk toch wel heel benieuwd of je inmiddels al iets van het 'leeftijdsverschil' hebt gemerkt, of voor komische situaties heeft gezorgd, of merk je er helemaal niets van?

(toen ik 20 was had ik een vriend van 36 - we merkten het vooral aan muziekvoorkeur en rest algemene geschiedenis dingen zeg maar - toen ik nog niet geboren was was hij tenslotte al 16)
Snygg, we moeten het toch even hebben over je beeldspraak hoor. Of over het gedrag van Zweed. "Mijn bank heeft wat te verduren gehad die 9 dagen... maar goed nadien lekker nog tegen elkaar aangehangen en geen vinger meer uitgestoken" In die andere 7 dagen wel weer, hoop ik?
Zondag was het een prachtig zonnige dag hier. Lekker de deuren even opengeslagen. Ochtendkoffie op het terras geleut lekker met 't hoofd in de zon. En eigenlijk hadden we zin om weer luxe met verse broodjes te ontbijten. Maar alles was dicht zelfs de winkel die normaal op zondag open is, maar nu met carnaval dus niet. Ik heb voor ons drietjes dan maar wat ommeletjes gemaakt. En terwijl kindje ging uitbuiken op de bank en wij de keuken in gingen om koffie te maken, kregen we eigenlijk meer zin in elkaar en slopen we stiekem naar boven, deur dicht.... dat vluggertje kregen we dus niet voor elkaar. Het is gewoon te goed en te lekker! We besloten nadien om dat dan maar achterwege te laten.

In ieder geval zou toen-nog vriendin van mijn broer zou half uur later op de stoep staan om 's middags naar de optocht te gaan kijken met z'n vieren.

Kindje wilde zich graag nog verkleden en die heb ik nog opgemaakt als een prinses. Zweed had zijn 3 kleurige sjaal omgedaan en we waren good to go. Helaas kwamen we niet zo ver want de weg was al een stuk afgesloten. Dus hebben we de auto laten staan en te voet hebben we nog 15 minuten gewandeld naar de plaats waar we de optocht wilden bekijken.

Het duurde even voordat ie het begon maar uiteindelijk hebben we zo dus dikke 2 uur gestaan met de zon in onze rug, soms een arm om elkaar heen geslagen, of knuffelde hij mij van achter, af en toe een kus. Heel fijn en heel heel tja uhm hartverwarmend? Ook kindje kroop af en toe tegen mij aan of heb ik met haar een rondedansje gemaakt (tja carnaval he). Ik kan oprecht zeggen dat ik mij heel blij en gezegend voelde met ons 3en zo.

Kindje had zak vol met snoep, die kreeg ze zelfs niet allemaal in haar tasje waar eerst haar confetti in zat. Zweed heeft de rest maar in zijn zakken gepropt en zo liepen we a la Flodder terug naar de auto. Na 2 uur optocht staan kijken hadden we het toch al behoorlijk koud gekregen.

Thuis heb ik de waterkoker aangezet om lekker op te warmen met wat thee en wat snoep dat we net geraapt hadden. En hebben we met zijn 3en een tekenfilm gekeken.

Weer eten gemaakt, kindje naar bed, wij nog beetje erm vozen als tease en toen ben ik gaan douchen. Zweed had zich achter de pc genesteld, en toen ben ik ook op de laptop op FB gekropen waarvan Hanneke hier nog verslag van heeft gedaan

Toen ging ook Zweed douchen. Ik had ondertussen mijn kussens van de bank op de grond gelegd, en zo lekker met de rug tegen de verwarming tv gekeken. Hij kwam er lekker bijzitten en zo hebben we tegenelkaar nog een dik uur gezeten totdat we graag weer een vervolg aan het teasen wilden geven en zijn snel weer richting slaapkamer vertrokken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven