Voor de mannen

17-03-2011 19:48 167 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over het algemeen wordt beweerd dat iedere oudere man geïnteresseerd is in jonge meiden (ongeveer van in de 20).

Nu vraag ik me af: zal dit ook echt waar zijn?

Als een man van boven de 40 zou kunnen kiezen voor een vrouw van zijn leeftijdscatagorie of een twintiger...zou het meer en deel van de mannen dan toch voor die jonge blom kiezen?
dat je op je 28 al een heel leven achter je hebt en dus liever achter de geraniums gaat zitten vind ik onzinnig. Iemand van 28 is en blijft iemand van 28. Een vent van 41 blijft overigens ook gewoon 41 ook al heeft ie een jong groen blaadje.

Jonge vrouwen vinden oudere mannen vaak aantrekkelijk omdat die alles voor elkaar lijken te hebben, vaste baan, eigen huis, inkomen (mid-career). Dat lijkt heel wat als je achter in de twintig ben, maar 10 jaar later lach je daarom
quote:huntje schreef op 18 maart 2011 @ 01:41:

[...]

Hier is zo'n vrouw .. Ik heb al heel veel meegemaakt en soms vind ik het dan raar dat er dan vrouwen zijn van mijn leeftijd die nog net doen alsof ze nog in de pubertijd zitten.. en dat is mssn idd waarom ik oudere mannen aantrekkelijker vind.. Had er nog niet zo bij stil gestaan om eerlijk te zijn..

Ik ken twee van zulke vrouwen, allebei een ander verleden, maar ook allebei vinden ze zich niet goed passen bij hun leeftijdscategorie. Ik voel me ook niet helemaal thuis bij de standaard situatie die bij 't getal wat achter mijn naam staat (41) vaak voorkomt, dus misschien vandaar dat ik me bij hen erg op mijn gemak voel.

(Zij hebben geen kinderwens, ik ook niet).
hmm.. je leeftijd heeft niks te maken met je intellectuele kant en je ervaringen weet je.. je kunt 28 zijn, maar dan nog het intellect van een persoon van 36 hebben of natuurlijk als je een leeghoofd bent ofzo, het intellect van iemand van 16 jaar..
quote:quattro35 schreef op 18 maart 2011 @ 01:47:

[...]

Ik ken twee van zulke vrouwen, allebei een ander verleden, maar ook allebei vinden ze zich niet goed passen bij hun leeftijdscategorie. Ik voel me ook niet helemaal thuis bij de standaard situatie die bij 't getal wat achter mijn naam staat (41) vaak voorkomt, dus misschien vandaar dat ik me bij hen erg op mijn gemak voel.

(Zij hebben geen kinderwens, ik ook niet).Leg me eens uit wat dat dan is, je niet thuisvoelen bij je leeftijdsgroep? Het komt namelijk wat pathetisch over uit een mond van een man van veertig.
quote:huntje schreef op 18 maart 2011 @ 01:50:

hmm.. je leeftijd heeft niks te maken met je intellectuele kant en je ervaringen weet je.. je kunt 28 zijn, maar dan nog het intellect van een persoon van 36 hebben of natuurlijk als je een leeghoofd bent ofzo, het intellect van iemand van 16 jaar..IQ groeit met de jaren???????
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:huntje schreef op 18 maart 2011 @ 01:50:

hmm.. je leeftijd heeft niks te maken met je intellectuele kant en je ervaringen weet je.. je kunt 28 zijn, maar dan nog het intellect van een persoon van 36 hebben of natuurlijk als je een leeghoofd bent ofzo, het intellect van iemand van 16 jaar..Intellectualisme of intelligentie heeft helemaal niks met leeftijd te maken. Als je op je 16e een leeghoofd bent, wordt je heus geen intellectueel als je 40 bent
Wat is standaard voor 41?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 maart 2011 @ 01:51:

[...]

IQ groeit met de jaren???????Misschien de eq,maar de iq?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 maart 2011 @ 01:51:

[...]

IQ groeit met de jaren???????Ja meid, stap eens een bejaardenhuis binnen, stik het van de Nobelprijswinnaars, professoren en doctorandussen
quote:ronniemitchel schreef op 18 maart 2011 @ 01:51:

Wat is standaard voor 41?

Voor een vrouw: tweede carriere beginnen na de tropenjaren met de kinderen

Voor een man; zeggen dat je je niet thuisvoelt bij je leeftijd en een motor kopen of diepzeevissen met je secretaresse van 22
quote:ronniemitchel schreef op 18 maart 2011 @ 01:51:

Wat is standaard voor 41?80?
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 01:53:

[...]

Voor een vrouw: tweede carriere beginnen na de tropenjaren met de kinderen

Voor een man; zeggen dat je je niet thuisvoelt bij je leeftijd en een motor kopen of diepzeevissen met je secretaresse van 22
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 01:50:

[...]

Leg me eens uit wat dat dan is, je niet thuisvoelen bij je leeftijdsgroep? Het komt namelijk wat pathetisch over uit een mond van een man van veertig.

Als je zelf nog je spijkerbroeken koopt bij Jack and Jones dan voel je je niet zo thuis bij de mensen die vinden dat ze niet in kleding zouden moeten lopen die hun kinderen ( of jongeren die qua leeftijd hun kinderen zouden kunnen zijn ) ook zouden dragen.

En als je zelf nog in tenten komt waar pubers uitgaan dan voel je je ook een stuk jonger dan mensen die dat soort dingen mijden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
hahahahahahaha nou ja ben ik blij dat ik gewoon mezelf ben, lekker geen moeilijk gedoe,en me goed vermaken zonder me niet thuis te voellen met mijn leeftijd, aangezien ik niet voel hoe jong ik ben
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 01:52:

[...]

Ja meid, stap eens een bejaardenhuis binnen, stik het van de Nobelprijswinnaars, professoren en doctorandussenNu wil ik jou IQ toch wel eens weten..
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 01:50:

[...]

Leg me eens uit wat dat dan is, je niet thuisvoelen bij je leeftijdsgroep? Het komt namelijk wat pathetisch over uit een mond van een man van veertig.

Het zit je wel dwars hè?

(Valt me op dat je nogal giftig reageert bij dit soort onderwerpen, blijkbaar slechte ervaring mee gehad irl?)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 maart 2011 @ 01:55:

[...]

Als je zelf nog je spijkerbroeken koopt bij Jack and Jones dan voel je je niet zo thuis bij de mensen die vinden dat ze niet in kleding zouden moeten lopen die hun kinderen ( of jongeren die qua leeftijd hun kinderen zouden kunnen zijn ) ook zouden dragen.

En als je zelf nog in tenten komt waar pubers uitgaan dan voel je je ook een stuk jonger dan mensen die dat soort dingen mijden.O, ja die mannen ken ik. Die staan dan eenzaam aan de bar met hun verschoten leren jasje, meisjes te scannen, totdat ze op een dag ontdekken dat ze de BFF van hun dochter staan te versieren.
quote:quattro35 schreef op 18 maart 2011 @ 01:57:

[...]

Het zit je wel dwars hè?

(Valt me op dat je nogal giftig reageert bij dit soort onderwerpen, blijkbaar slechte ervaring mee gehad irl?)Waar heb ik dan een slechte ervaring mee gehad precies?
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 01:58:

[...]

O, ja die mannen ken ik. Die staan dan eenzaam aan de bar met hun verschoten leren jasje, meisjes te scannen, totdat ze op een dag ontdekken dat ze de BFF van hun dochter staan te versieren.BFF als in Best Friend Forever? Heb je dat boek ook gelezen dan? ^^
Trouwens Quattro (40) je weigert antwoord te geven. Handig om dat een PA'tje te doen (persoonlijke aanval) maar daar kom je niet mee weg.

LEG EENS UIT WAT HET BETEKENT OM JE NIET THUIS TE VOELEN BIJ JE LEEFTIJD?

wanneer voel je zoiets, op welke momenten bijvoorbeeld

wat doe je dan dat niet bij je leeftijd hoort?

en wat doen mannen van jouw leeftijd dat niet bij jou "past'?
quote:huntje schreef op 18 maart 2011 @ 01:59:

[...]

BFF als in Best Friend Forever? Heb je dat boek ook gelezen dan? ^^Meid, ik heb het geschreven
ohhh een ranting! Wat smul ik van dees momenten ^^
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 01:58:

[...]

O, ja die mannen ken ik. Die staan dan eenzaam aan de bar met hun verschoten leren jasje, meisjes te scannen, totdat ze op een dag ontdekken dat ze de BFF van hun dochter staan te versieren.Jaaaaaaaaa helemaal niet herkenbaar ,jeetje wat vond en vind ik die gasten sneu
quote:huntje schreef op 18 maart 2011 @ 01:56:

[...]

Nu wil ik jou IQ toch wel eens weten..Raden, 1 hint, ik ben oud, heel, heel, heel oud.
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 02:00:

[...]

Meid, ik heb het geschrevenDus jij bent Ruth Phillips Oakland dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven