Relatie verbroken

18-03-2011 01:10 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
(Gewist) Omdat ik er er spijt van heb dat ik dit geplaats heb.

Alle goeie dingen wat ik hier lees wat mij gerust stelt, gaan in de werkelijkheid toch anders wat weer een tegenslag is.

Alsnog bedankt voor alle reacties.

grtjs, pappa.
Wat kut

Kun je niet meegaan in de Christelijke opvoeding of is dat echt niet mogelijk. Zou zo zonde zij om hierdoor je zoon te moeten missen.
quote:plops schreef op 18 maart 2011 @ 01:18:

Wat kut

Kun je niet meegaan in de Christelijke opvoeding of is dat echt niet mogelijk. Zou zo zonde zij om hierdoor je zoon te moeten missen.
Kun je niet met haar proberen te praten?

En hoe christelijk is zij eigelijk? Ik weet niet in welke religie jij gelooft, maar jullie hebben wel een kind samen gemaakt en ik vind niet dat het kind nu slachtoffer moet worden omdat een van de ouders perse naar religie moet kijken hiervoor.. Dat kind heeft er ook niet om gekozen om 2 verschillende van afkomstige ouders te hebben.

Als jij als de echte vader opgeschreven staat mag jij voor het kind vechten, ook al is dit met een bezoekregeling..

Plus al dat gezaag over religie, kom op mensen.. waarom is dat nodig? (sorry voor mijn mening en opvatting hierover) Ik vind het de grootste flauwekul.. alle soorten geloven, god bestaat niet in mijn ogen en jezus was een gek.. (natuurlijk ga ik weer lekker een discussie krijgen hierover en opmerking, weet ik.. maar toch wil ik het kwijt).
Huh? Haar ouder vind dat jij het kwaad bent?

Ik snap er niks van......

Jullie hebben dat kind toch samen gemaakt? En het is nu al 14 maanden. Dat is in totaal dus 2 jaar. Heeft dit probleem zich nooit eerder voorgedaan? Hebben jullie het er niet over gehad voordat jullie een kind gingen maken?
Dat is heel naar, maar je hebt ook rechten als vader, namelijk omgangsrecht, dus stap naar een advocaat en dwing dit af. Jouw vriendin kan je zoon niet bij je weghouden
quote:huntje schreef op 18 maart 2011 @ 01:21:

Kun je niet met haar proberen te praten?
Laat de rechter het dan maar oplossen. Tenzij jij 's werelds slechtse vader bent, kan ik me haast niet voorstellen dat je geen omgang krijgt.

Wat vervreemding betreft, zal het wel niet zo'n vaart lopen.
Laat de rechter het dan maar oplossen. Tenzij jij 's werelds slechtse vader bent, kan ik me haast niet voorstellen dat je geen omgang krijgt.

wat is er tussen jullie voorgevallen dat zij het alleen via de rechter wil spelen?
quote:plops schreef op 18 maart 2011 @ 01:32:

Je was 14 maanden + 9 maanden geleden ook al geen Christen neem ik aan?

Ik snap niet echt hoe dit zo heeft kunnen komen. Als zij geen relatie wil met iemand die niet Christelijk is, waarom heeft ze dat niet 2 jaar eerder gezegd?

Is er onlangs iets gebeurt waardoor ze nu zo tegen jou zijn?
Je zoon is nog net te jong om het allemaal te beseffen wat er tussen zijn ouders gaande is.. Nou als zij het bij de rechter wilt uitvechten, goed dan! Neem een advocaat en zorg maar dat jij jouw verhaal doet.. Zij is van jou weg gegaan en zorgt ervoor dat jij jouw kind niet meer mag zien, dat is al reden genoeg voor de rechter om te zeggen dat er een regeling moet komen zodat jij je kind ook kan zien..
Helemaal eens met Moon.

Tuurlijk moet je morgen naar een advocaat. Kom op, beetje proactief doorpakken!
blijft mij vraag staan, wat is er voorgevallen tussen jullie?
Ik sluit me volledig aan bij Moonlight.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ik zou morgen direct een advocaat gaan bellen en informeren wat je het beste kunt doen. Ja het kost je mssn wel wat geld, maar voor je eigen kind heb je dat wel over..
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 01:37:

wat is er tussen jullie voorgevallen dat zij het alleen via de rechter wil spelen?

Alle goeie dingen wat ik hier lees wat mij gerust stelt, gaan in de werkelijkheid toch anders wat weer een tegenslag is.

grtjs, pappa.
ga naar het bureau voor rechtshulp want met een parttime baan kan je je niet elke advocaat veroorloven
vergeet niet dat je als vader RECHTEN hebt. Heb jij je zoon erkend?
quote:meds schreef op 18 maart 2011 @ 02:12:

vergeet niet dat je als vader RECHTEN hebt. Heb jij je zoon erkend?
ja wat is dan het grootste probleem door geen advocaat te bellen en het dan maar te laten liggen? Je bent de echte vader van het kind en je hebt je rechten, dus ik zou zeggen.. vecht er dan voor

grtjs, pappa.
quote:pappa schreef op 18 maart 2011 @ 02:19:

Dank jullie allemaal voor deze info, ik zal me stappen nu direct nemen en er voor vechten.

Ik moet nu even gaan liggen wat ik ben dood op en mijn hoofd ontploft bijna.

Dank jullie alle...Blijf schrijven, het is niet niks, en het kan helpen om je hart te luchten. Het heeft niet zoveel zin om na te denken over de beweegredenen van je ex, het lijkt met behoorlijk onbegrijpelijk. Maak er ook geen gevecht van, vraag via de rechterlijke macht om co-ouderschap over je zoontje. De rechter zal zeker jouw verhaal aanhoren. Maar wees ook voorbereid op een hoop moddergegooi van de andere zijde. Blijf wijzen op wat het beste is voor jullie zoon, naar je vrouw, naar de rechter en naar iedereen die er naar vraagt. Ga niet terugvechten in de loopgraaf maar doe alles via de advocaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven