date plannen

17-03-2011 18:20 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal

een week geleden een man leren kennen tijdens het uitgaan, ik sprak hem net voordat ik wegging.

Het punt is een beetje dat hij me wil zien, maar het afspreken niet echt lukt.

Hij stelde die dag erna al voor om elkaar in de avond te zien (23.00 uur) en nu wil hij morgenavond 22.00 uur afspreken.

Vorige week was ik doodop, maar op zou ik hem morgen wel willen zien maar in de MIDDAG.

Sowieso zie ik mij niet naar de grote stad rijden in de avond (hij denkt dat ik IN die stad woon) en ik wil zeker niet in het begin in de avond afspreken. Maar hij heeft het s'middags druk.

Maar hij kan toch ook in de middag even tijd vrijmaken?

Op mijn laatste sms kreeg ik net terug dat het voor hem overdag morgen niet mogelijk is en hij wel naar een nieuwe datum kijkt.

Ik heb er een beetje een raar gevoel bij dat het perse in de avond moet.

Dan heb ik nog iets geks; ik heb hem maar heel even gezien en kan het met ook niet supergoed herinneren. Maar weet ook niet of ik hem wel "leuk genoeg" vindt.

Overigens komt hij uit het Buitenland en spreek ik Engels met hem. Terwijl hij hier een baantje heeft.

Vind het allemaal raar, maar misschien zoek ik er ook teveel achter.
hoe oud zijn jullie? kijk als jullie kroegtijgers zijn...dan is 23.00 in een kroeg wel 'acceptabel' maar niet bij jou of hem thuis!

Ik zou hem lekker laten gaan....
Ik hem hem wel in een club ontmoet (maar ga verder nooit daarheen) dus ja hij zal wel denken dat ik zo'n type ben.
Zeg maar dat je eigenlijk nooit na 20.00 kan. Dat je altijd weer vroeg op moet voor je werk.

Als hij daar geen rekening mee wil houden, is ie vreemd.
Wat een onzin topic, kunnen dit soort topics niet verwijderd worden? Als je om dit soort zaken al advies gaat vragen is een enkeltje psycholoog op z'n plaats.
En jij hebt geen date vanavond dus moet wel onzintopics lezen?

Als je als man hierop gaat reageren is de situatie wel erg verdrietig (daar kan geen psy. je mee helpen, helaas)
Ik snap nu zijn laatste smsje pas.

Hij zoekt een andere soort date...
He he, het kwartje is eindelijk gevallen?! Daar werd je nl. al een aantal keer voor gewaarschuwd sinds je dit topic opende.
quote:lilalinda schreef op 17 maart 2011 @ 19:59:

Is het geen mooie test?

Jij wil 's middags afspreken en koffie drinken, als hij daar al niet eens even tijd voor kan maken. Dan vindt hij je niet echt leuk. Als het jou ook alleen om sex een spannende avond gaat, is dat prima. Maar verwacht dan niet meer van hem.Amen !!
wahhahaha wat stond er in dat smsje :P
De lucht is geklaard, we hebben het uitgepraat (en dik gelachen)

quote:aneliaa schreef op 18 maart 2011 @ 11:02:

De lucht is geklaard, we hebben het uitgepraat (en dik gelachen)

Wanneer hebben jullie elkaar gezien dan, vanacht?
quote:Summerdance schreef op 17 maart 2011 @ 20:02:

op een eerste date al beginnen met testen???

Ik geloof sowieso al niet zo in het fenomeen testen.

Ik geloof ook niet in testen, maar je kan wel uit zijn gedrag concluderen hoe de vork in de steel zit.
Nou vertel even verder dan TO: wat stond er in dat smsje? wanneer hebben jullie elkaar gezien of gesproken en hoezo "de lucht is geklaard"???
anoniem_102345 wijzigde dit bericht op 18-03-2011 19:12
Reden: spellen is moeilijk
% gewijzigd
ik had het dus verkeerd geinterpreteerd en had mijn twijfels er ook over. Had ook niet moeten reageren, hij was van plan een andere datum voor te stellen (date en niet date in de zin van een DATE) al met al een spraakverwarring.

Waarschijnlijk gaan we elkaar van de week zien IN DE MIDDAG!! :-)
quote:CruellaDeVil schreef op 18 maart 2011 @ 19:10:

[...]

Ik geloof ook niet in testen, maar je kan wel uit zijn gedrag concluderen hoe de vork in de steel zit.

Maar waarom zou ik dat willen?

Ik hoef helemaal geen conclusies te trekken

Als ik geen goed gevoel heb bij een date, dan date ik niet

En voor TO, fijne middag gewenst!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Dank je wel, Summer!!!
als man kan ik je bevestigen dat als hij zo moeilijk doet, je eigenlijk niet kent en alleen maar laat wil af spreken, dat hij maar 1 ding wil. Waarschijnlijk kan hij zich jou ook maar half herinneren. Als hij dat wel kan en je echt leuk vindt, doet een man echt wel wat meer moeite zich aan te passen aan jouw agenda hoor. En je hoeft echt niet perse de eerste de beste te accepteren omdat je verder niet vaak benaderd wordt.....

Als je eens wilt kletsen moet je maar een bericht voor me achterlaten,
Ik heb ff dit topic door zitten lezen. Ik zelf heb laatst ook een date gehad en wel om 23.00.

Dit was op mijn verzoek.. Nee en niet om de sex.

Ik draai wisseldiensten en werk gemiddeld 6 dagen in de week.. Dus ik snap dat hele tijd gedoe niet zo..

Hij kon overdag niet ivm zijn werk en ik s'avonds.. Dus what's the point?
* sweetygirl85

klopt ook helemaal, maar als je leest met wat voor kluitje die gast haar in t riet stuurt, dan weet je gewoon dat ie alleen maar een nachtje sex wil. Anders was het direct al op een normale manier tot een gewone date savonds om 23.00 uur gekomen...
@ quapotje: Daar heb je weer volkomen gelijk in!
haha ja, mja hoe mannen soms denken kan ik als man zijn zelf wel vaak verklaren, maar het andere geslacht vind ik soms nog lastig te doorgronden hoor:) Daarom hier af en toe, wel erg leerzaam hoor!
Blijft wonderlijk dit wordt omschreven als mannetjes gedrag

Ik ben echt 100% vrouw hoor, maar de booty call is was mij ook echt niet wereld vreemd

En mijn laatste date die plaatsvond om 23.00 is nu al 6 maanden mijn liefje.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Zoals gezegd, hebben we inmiddels afgesproken dat we elkaar eens in de middag gaan ontmoeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven