kan dit??

19-03-2011 16:53 10 berichten
Ik koop altijd een pot pastasaus, maar daar gebruik ik

maar de helft van. Kan ik de andere helft zonder dat ik

deze opgewarmd heb invriezen? Voor ca 1 a 2 weken
Alle reacties Link kopieren
Wat niet kan, is nog nooit gebeurd.

Als je het direct in vriest geeft dat geen problemen qua houdbaarheid. Je moet de open pot niet eerst dagen op het aanrecht laten staan en dan pas invriezen.
Kan hoor, doe ik ook vaak. Geen probleem.
Bij meteen invriezen geen probleem, smaak gaat wel beetje achteruit! (maar dat is mijn persoonlijke mening, gewoon uitproberen dus!)
Gewoon zelf maken, dan kun je het ook invriezen

Maar uit een pot zul je het ook vast kunnen invriezen. Gewoon een keer proberen, dan weet je het!
Kan je niet beter zelf saus maken? Goedkoper, gezonder en precies de hoeveelheid die jij wilt! Spaans pepertje, blikje tom.blokjes, knoflook, uitje en peterselie. Verveelt mij nooit!
quote:anna761 schreef op 19 maart 2011 @ 17:17:

Kan je niet beter zelf saus maken? Goedkoper, gezonder en precies de hoeveelheid die jij wilt! Spaans pepertje, blikje tom.blokjes, knoflook, uitje en peterselie. Verveelt mij nooit!Inderdaad, HET recept, zeker om in grote hoeveelheden te maken en in porties in te vriezen. Kan je er later naar keuze nog vlees/vis, evt. kappertjes, of zoals ik laatst ontdekte een klein beetje gerookt paprikapoeder aan toevoegen, mmmm.
mss niet helemaal relevant voor dit topic, maar hoeang is de saus goed te houden in de koelkast na openen?
quote:Atelier_madame schreef op 01 april 2011 @ 18:20:

mss niet helemaal relevant voor dit topic, maar hoeang is de saus goed te houden in de koelkast na openen?

Volgens mij maar een paar dagen,

dat staat er meestal ook wel op.
huh?? dit topic is toch heel recent geweest met veel reacties???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven