Verlangen naar je ex

19-03-2011 18:13 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee iedereen

Officieel niet mijn ex maar we hebben wel seks gehad.

Hij heeft mij heel slecht behandeld en ik wil hem op die manier ook niet terug in mijn leven.

Maar ik verlang zó erg naar hem! Hem weer zoenen, bij hem in bed liggen, hem aanraken! Voor mij was hij vreselijk aantrekkelijk en dat ik nu geen seks meer met hem kan hebben..

Ik vroeg me af of anderen dit ook hebben gehad of nu nog hebben? Trekt dit, net zoals het verdriet omdat hij niet meer in mijn leven is, ook wel weer weg na een tijdje? Of trekt dit pas weg als je een nieuwe bedpartner hebt?
Laat ik er aan toevoegen dat ik dit een beetje te intiem vind om met vriendinnen te bespreken, dus probeer ik het bij de forummers hier!
Mis je hem als persoon? Of mis je de aandacht, intimiteit en goede seks die hij je gaf? Waarschijnlijk het laatste en dit kun je wel bij meer mannen krijgen, dus zou niet aan hem blijven hangen als hij je zo slecht behandelt.
Mwah, ik mis hem als persoon. Niet hoe hij me behandelt heeft en het was ook best wel een zak.

Maar gewoon ontzettend aantrekkelijk en het zoenen was heerlijk. En dan mis ik hem dus eerder als mijn lustobject..

Maar dat trekt wel weg..?
Ja, dat trekt weg, gewoon een nieuwe nemen.
Haha, daar ben ik nog niet klaar voor, even geen mannen.

Alleen haat ik dat verlangen dat ik naar hem heb en dat ik hem niet kan krijgen.

Maar redelijk normale reactie dus in het begin? Heeft iedereen wel een beetje?
Ik kijk ook wel rond naar andere mannen maar vind niemand echt zo aantrekkelijk als hij. Of is dat ook alleen maar omdat het nog net over is :p ?
Okay, dat is het dus. Je kunt hem niet krijgen en daarom verlang je naar hem.

Gevalletje " next".
Nou eh.. ik 'had' hem en de seks was lekker en hij was voor mij heel sexy.

Niet omdat ik hem niet kan krijgen perse. Maar ik zie gewoon nu niet voor me dat ik iemand anders tegenkom die ik aantrekkelijker vind..

maar dat zal wel het liefdesverdriet zijn?
Ik denk dat je lust en liefde met elkaar verwardt hier.
Gaat dit over die ex die al drie jaar een andere, serieuze vriendin heeft nadat jij er één of twee keer mee in bed beland bent meer dan 3 1/2 jaar geleden? Waar je je nu nog steeds voor optut elke keer voordat je naar buiten gaat?
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Hoe bedoel je precies?

Ik ben namelijk nog verdrietig omdat hij niet meer in mijn leven is. Dat ik hem nooit meer zal spreken, zien, etc etc.

Maar dit verlangen staat daar los van?
Nee BWitched, het is een week geleden sinds het over ging.

We hebben wel iets vaker seks gehad dan dat..

Begrijp niet helemaal wat je daarmee bedoelt. Maargoed ik hoopte dat dit verlangen ook wat minder zou worden als ik over hem heen ben..
Je zegt dat hij een zak is die je slecht behandeld heeft en verder lees ik alleen maar over dat je hem lekker vindt en dat de sex geweldig was. Dat heeft volgens mij niets met liefde te maken en alles met lust.
Wat ik niet begrijp is hoe je sex wilt hebben met iemand die zo slecht heeft behandeld? Gaat de lust niet over als er bij hem geen liefde is (geweest) ? Laat je niet gebruiken!
Nou, heel slecht heeft hij me niet behandelt. Meer dat hij niet zo verliefd op me was, me niet als prioriteit zag, me niet zo graag wilde zien als ik hem.

Pas door zijn laatste actie ben ik hem als een zak gaan zien. Maar het was niet altijd zo, in het begin was het erg leuk. Daarom verlang ik soms nog naar hem.

Seks met hem is natuurlijk onmogelijk als hij het ooit voor zou stellen zou ik hem een trap in zijn ballen geven. Maar ik vind hem nog steeds erg aantrekkelijk.

Misschien nummerzoveel, dat dat komt doordat ik nu niet meer verliefd op hem ben. Ik mis hem nog wel, wil bij hem zijn en mis dat ik niet weet wat hij aan het doen is in zijn leven. Maar ik opende dit topic omdat ik naar hem verlang en dat stoort me. Ik hoopte dat iemand zou zeggen van, ja, dat had ik ook, trekt wel weg.
Okay, ik zie dat ik ontzettend tegenstrijdig praat. Maar dat komt door de verwarring, ik ben soms ontzettend kwaad door wat hij me heeft geflikt, verdrietig omdat ik hem nooit meer zal zien of spreken en soms verlang ik ontzettend naar hem.
Ja, dat had ik ook. Trekt wel weg.

Sorry Luxor, ik verwar je met iemand anders.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Het kopt absoluut wat je hoopt; het trekt weg! Je vindt iemand om allerlei redenen aantrekkelijk, redenen die ook weer kunnen en zullen verdwijnen. Ban hem uit je leven en ga je focussen op andere (leuke) dingen. Misschien kom je hem over een paar jaar weer tegen en denk je: jezus, vond ik die gnoom nou écht aantrekkelijk?!

En ook al je verwarrende emoties: boosheid, verdriet, hem missen en hem een zak vinden tegelijk: heel normaal. Het hoort allemaal bij het verwerkingsproces!

Het lijkt mij desalniettemin geen aardige jongen/relatiemateriaal, dus ik zou zeggen gewoon lekker verder gaan met je leven en vertrouw erop dat het allemaal goed komt.
Ik snap dit heel goed, zelfs nu ik alleszins gelukkig ben getrouwd en twee schatten van kinderen heb. Er was iets wonderlijks met mijn ex. Hij was overdonderend gepassioneerd, en daarnaar verlang ik nog vaak terug. Misschien was de seks niet zo geweldig als ik het me herinner, maar ik weet dat ik helemaal weggedragen werd en alle grenzen met hem overschreed.

Helaas was ex´s passie er niet alleen voor mij, maar ook voor zijn werk. Overigens op een leuke manier, hij deed het werkelijk niet voor het geld en volgens mij is hij nog steeds zo arm als Job. Aanvankelijk vond ik dat enthousiasme prikkelend, en nu hij er enig succes mee heeft, ben ik blij voor hem. Maar ik kon hem in die tweede passie niet volgen en het is niet zonder reden mijn ex. Ik zou echter graag nog eens door hem worden omhelsd, dus ik vermijd de buurt waar hij woont maar.
quote:VlaardingsRoem schreef op 19 maart 2011 @ 19:49:

Ik snap dit heel goed, zelfs nu ik alleszins gelukkig ben getrouwd en twee schatten van kinderen heb. Er was iets wonderlijks met mijn ex. Hij was overdonderend gepassioneerd, en daarnaar verlang ik nog vaak terug. Misschien was de seks niet zo geweldig als ik het me herinner, maar ik weet dat ik helemaal weggedragen werd en alle grenzen met hem overschreed.

Helaas was ex´s passie er niet alleen voor mij, maar ook voor zijn werk. Aanvankelijk vond ik het leuk, en nu hij er enig succes mee heeft, ben ik blij voor hem. Maar ik kon hem daarin niet volgen en het is niet zonder reden mijn ex. Ik zou echter graag nog eens door hem worden omhelsd.

Jemig, zeg dit nou niehiet!

TO, meestal gebeurt dit niet en vergeet men zijn/haar ex en gaat het verlangen over.

Daarnaast ben je er natuurlijk ook zelf bij: als je het echt niet wilt gaat het over (bovenstaande poster wil dit kennelijk niet en houdt het gevoel zelf in stand, denk ik dan).
Ik herken het wel.

Had ook zo iemand: hij wilde mij niet zo graag als ik hem (of nou ja, dan weer wel en dan weer niet). Tussendoor is er een tijdje alleen vriendschappelijk contact geweest en later werden we een soort SV's. Totdat ik opnieuw verliefd op hem werd. Heb hem dat nooit verteld, maar toen is het contact langzaamaan weer vriendschappelijk geworden, op mijn initiatief. Maar dat heeft heel wat tranen gekost!

Korte tijd later kwam ik mijn huidige man tegen en toen ontdekte ik pas echt wat mijn "ex" eigenlijk allemaal niet had. En toch... tóch denk ik nog wel eens terug aan de leuke tijd die ik met mijn ex had. Het is een bijzondere en leerzame tijd geweest waar ik ondanks alles met plezier aan terugdenk. Ik denk dat je heel gemakkelijk de minder leuke dingen een beetje vergeet, dat je de ex meer credits geeft dan hij waard is. Weet niet of ik het goed omschrijf. Maar ik zou zeker niet meer terug willen naar hem.

Maar bovenal denk ik dat het moet slijten bij jou.
anoniem_86956 wijzigde dit bericht op 19-03-2011 19:58
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Bedankt rooss4 (als je het serieus bedoelde :p) en Aureel! Nou voel ik me iets minder het gevoel!

Ach, het was vast een leuke/aardige jongen en een hele goede vriend. Alleen niet naar mij toe omdat hij niet zoveel om mij gaf. Daarom heb ik er erg moeite meer om hem als klootzak te bestempelen omdat ik weet dat hij zoveel vriendinnen en vrienden heeft die hem allemaal zohó geweldig vinden.

Dit is de eerste keer dat ik een soort van liefdesverdriet heb. Maar toen het over was tussen mij en een jongen die ik even had gedate, was ik ook bang dat ik niemand meer vond die net zo lekker kon zoenen. Dus dit zal inderdaad ook wel goed komen.
Hm ja, snoopy. Ik denk nu inderdaad ook alleen maar aan de leuke dingen die we beleefd hebben, niet aan de enorme ellende die ik voelde doordat hij me nooit wilde zien. Geen moeite voor me wilde doen.

Maar hij was mijn eerste liefde dat zal nog wel moeten slijten inderdaad..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven