Verlangen naar je ex

19-03-2011 18:13 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee iedereen

Officieel niet mijn ex maar we hebben wel seks gehad.

Hij heeft mij heel slecht behandeld en ik wil hem op die manier ook niet terug in mijn leven.

Maar ik verlang zó erg naar hem! Hem weer zoenen, bij hem in bed liggen, hem aanraken! Voor mij was hij vreselijk aantrekkelijk en dat ik nu geen seks meer met hem kan hebben..

Ik vroeg me af of anderen dit ook hebben gehad of nu nog hebben? Trekt dit, net zoals het verdriet omdat hij niet meer in mijn leven is, ook wel weer weg na een tijdje? Of trekt dit pas weg als je een nieuwe bedpartner hebt?
Herkenbaar, maar dan alleen de gepassioneerde seks, niet dat hij me zo behandelde als jouw ex. Sinds we uit elkaar zijn, heb ik nog niet weer zo lekker kunnen vrijen met iemand.....en tijdens soloseks gebruik ik de herinneringen.........
Eh.. dat is niet zo opbeurend.

Gelukkig hadden we niet superveel seks en hij was ook niet zo van het oraal bevredigen.. bij mij.

Maar ik vind hem gewoon ongeloofelijk lekker.
Hier was het nog wat bizarder: smoorverliefd geworden op een erg lekker ding, uiterlijk gezien precies mijn type. Vreselijk voor hem gevallen, na een paar dates seks met hem gehad en ik bleek slechts een voor-1-keer-leuk voor hem te zijn. Een maandje later huidige vriend leren kennen, op een andere manier verliefd geworden (op wie hij is en niet hoe hij eruit ziet), maar het heeft nog wel een jaar geduurd voordat die ander uit mijn hoofd was. Vriend wist ervan, begreep het én heeft die ander nooit als bedreiging gezien.

En nog steeds doet hij me wat, weet ook niet wat ik zou doen als ik hem tegen zou komen. Niet vriend voor hem verlaten, maar nog een keertje seks? Hmm, misschien wel! (en ook dit weet vriend, maar heeft ook daar totaal geen bezwaar tegen, hoe maf dit ook mag klinken voor mensen die hem niet kennen, zoals ik hem ken).

Ik heb er wel een heerlijk meeschreeuw-liedje aan over gehouden, Miss Montreal - just a flirt

Vooral de laatste zin!!
Ah, maar het loepje leert dat je toch wel zo'n vier topics over deze man geopend hebt inderdaad. Je kwam me al zo bekend voor. Het klinkt alsof je vooral heel erg afhankelijk bent geweest van hem, en alsof hij er al langer niet zoveel heil meer in zag.

Overigens noemde je hem in die topics geen SV.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Nee, dat was hij ook niet.

Inderdaad, hij was mijn anker lange tijd. Ik heb het er moeilijk mee dat hij opeens is verdwenen uit mijn leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven