Maagband/verkleining
maandag 12 januari 2009 om 11:13
zaterdag 19 maart 2011 om 20:14
zaterdag 19 maart 2011 om 20:14
zaterdag 19 maart 2011 om 20:26
quote:Brenda1976_76 schreef op 19 maart 2011 @ 20:22:
Beproeving gehad en met eten opgeschept net als voor opspuiting, zelfs nog minder.
Kon het niet op en manlief heeft het opgegeten, is soms net een "vuilnisvat"
TOP, dat je resultaat boekt
Ik merk wel wat, maar ben nog zoekende naar het stopknopje in de woestijn.
Vandaag frietjesdag en ik heb denk ik zo'n 25 'a 30 frietjes op met wat overheerlijke shoarma, ik denk de hoeveelheid van een senseokopje ( met klein bergje erop)
En wat lekkere shoarmasaus.
Is dit een beetje in verhouding met jou hoeveelheid Brenda?
Beproeving gehad en met eten opgeschept net als voor opspuiting, zelfs nog minder.
Kon het niet op en manlief heeft het opgegeten, is soms net een "vuilnisvat"
Vandaag frietjesdag en ik heb denk ik zo'n 25 'a 30 frietjes op met wat overheerlijke shoarma, ik denk de hoeveelheid van een senseokopje ( met klein bergje erop)
zaterdag 19 maart 2011 om 21:03
Hallo meiden,
Nou Brenda zo een levende prullenbak is dan toch handig af en toev , maar je merkt dus wel wat verschil.
@ Lauw, hoe gaat het nu met je, al goed aan het herstellen en hoe gaat het met de voeding?
@ Majesteit, klink niet verkeerd, zou er bijna honger van krijgen.
Hier een filmpje dat ik jullie niet wil onthouden onder het mom van " the crazy things we do for love."
http://www.youtube.com/watch?v=bQVoAWSP7k4
Nou Brenda zo een levende prullenbak is dan toch handig af en toev , maar je merkt dus wel wat verschil.
@ Lauw, hoe gaat het nu met je, al goed aan het herstellen en hoe gaat het met de voeding?
@ Majesteit, klink niet verkeerd, zou er bijna honger van krijgen.
Hier een filmpje dat ik jullie niet wil onthouden onder het mom van " the crazy things we do for love."
http://www.youtube.com/watch?v=bQVoAWSP7k4
zaterdag 19 maart 2011 om 21:35
quote:limburger schreef op 19 maart 2011 @ 20:26:
[...]
Komt wel overeen qua verhouding.
Was het lekker?
[...]
Komt wel overeen qua verhouding.
Was het lekker?
zaterdag 19 maart 2011 om 21:36
Hallo lieve mensen,
Ik hou het nog niet bij, om alles te lezen wat jullie schrijven. Dus ik spring maar weer even in. Ik ben tot nu toe 7,3 kilo afgevallen. Ik voel me een stuk beter dan een paar dagen geleden, maar mijn energie is nog erg beperkt. Dus ik red het nog niet om heel veel met mijn netboekje te doen. Vergeef het me...
Eiwit hoeft niet in shakes. Ik doe, op dit moment nog even Protifar, gewoon in de yoghurt. Verdeel het ook over de dag. Ik vind het niet fijn in de yoghurt, want het proeft een béétje korrelig, zandachtig.
Ik merk heel erg dat ik ietwat overgevoelig ben voor geurtjes en smaakjes. Had ik eerder echt nooit.
Bij WLS Products kun je ook eiwit bestellen, rond de ¤28 voor een kilo. Ook weer speciaal voor na de operatie.
Ik beloof jullie dat ik de komende dagen alles zal doorlezen en ook gepast zal reageren.... Maar hebt geduld met dit mens, ik ben een duf konijn.
Welterusten allemaal!
Ik hou het nog niet bij, om alles te lezen wat jullie schrijven. Dus ik spring maar weer even in. Ik ben tot nu toe 7,3 kilo afgevallen. Ik voel me een stuk beter dan een paar dagen geleden, maar mijn energie is nog erg beperkt. Dus ik red het nog niet om heel veel met mijn netboekje te doen. Vergeef het me...
Eiwit hoeft niet in shakes. Ik doe, op dit moment nog even Protifar, gewoon in de yoghurt. Verdeel het ook over de dag. Ik vind het niet fijn in de yoghurt, want het proeft een béétje korrelig, zandachtig.
Ik merk heel erg dat ik ietwat overgevoelig ben voor geurtjes en smaakjes. Had ik eerder echt nooit.
Bij WLS Products kun je ook eiwit bestellen, rond de ¤28 voor een kilo. Ook weer speciaal voor na de operatie.
Ik beloof jullie dat ik de komende dagen alles zal doorlezen en ook gepast zal reageren.... Maar hebt geduld met dit mens, ik ben een duf konijn.
Welterusten allemaal!
zaterdag 19 maart 2011 om 22:11
Ja gaat wel beter..pijn in me rug en schouders is bijna weg..behalve aan het einde van de dag voel ik het weer..maar wordt steeds minder.. Alleen de wonden in me linkerzij waar het kastje zit doet zeer...heb het idee dat de hechting maybe te strak zit..maarja vrijdag mogen ze eruit dus dat maar even afwachten.. Het eten gaat lekker..heb sinds gisteren wat vasters geprobeerd had tonijn met een uitje en wat mayo en griekse yochurt met een eetlepel cruesli en beetje fruit..ging best.. Dus vandaag weer gedaan en savonds een lekker zelfgemaakte tomatensoep gegeten. Lijkt me geen ramp als ik er geen last van heb.. Het afvallen weet ik nog niet..ik ga dinsdag als me weegdag houden..dus dinsdag laat ik het even weten hihi.. Maaike valt snel af..nou dat wil ook wel als je je zo beroerd voelt..
Hopen dat je snel een actief konijntje word..beterschap..
zaterdag 19 maart 2011 om 22:11
zaterdag 19 maart 2011 om 22:26
Jullie zijn niet eerlijk: moet ik helemaal terug ergens naar pagina 130 ofzo, blijven jullie steeds weer berichtjes plaatsen, hihihi.
Lauw, fijn dat je je goed voelt! Ik heb geen idee of het kwaad kan om nu al vaster te eten? Zou je even aan Brenda moeten vragen.
Ik mag zowat nog niks eten, hoewel ik wel allerlei lekkers aan het bedenken ben... Gister spaghetti met saus waar uien inzaten viel op zich goed, maar ik had wel last van de geur van die ui uit mijn mond. Pfff.
Verder 'viel' gewoon water niet lekker. Daar doe ik nu een mini scheutje appelsap doorheen en dan is het heerlijk en ik drink nu makkelijk een halve liter op een dag. Als ik met mijn eten erbij maar op ongeveer anderhalve liter kom, is het goed.
Wel heb ik, jaja, nu al hoofdhonger..... Verheug me enorm op het eerste beschuitje met een zachtgekookt eitje over 2 weken!Of een geroosterde boterham met kaas. Mmmmm.
Laat inderdaad die weegschaal de klere krijgen! Gewoon een keer per week wegen en alles komt goed. Bij een gbp gaat het gewoon razend snel de eerste tijd. Niet te vergelijken met een bandje.
Als we alles goeddoen, zal het vast ook allemaal goedkomen!!!
Ik ga nog een stukkie bijlezen en dan onder zeil, word doodmoe van het computeren. En 248 mails bekijken.... Pfff, heel veel Viva notificaties, maar ook heel veel mensen die lieve dingen mailen.
Dag meisjes, tot morgen. Slaap lekker allemaal
Lauw, fijn dat je je goed voelt! Ik heb geen idee of het kwaad kan om nu al vaster te eten? Zou je even aan Brenda moeten vragen.
Ik mag zowat nog niks eten, hoewel ik wel allerlei lekkers aan het bedenken ben... Gister spaghetti met saus waar uien inzaten viel op zich goed, maar ik had wel last van de geur van die ui uit mijn mond. Pfff.
Verder 'viel' gewoon water niet lekker. Daar doe ik nu een mini scheutje appelsap doorheen en dan is het heerlijk en ik drink nu makkelijk een halve liter op een dag. Als ik met mijn eten erbij maar op ongeveer anderhalve liter kom, is het goed.
Wel heb ik, jaja, nu al hoofdhonger..... Verheug me enorm op het eerste beschuitje met een zachtgekookt eitje over 2 weken!Of een geroosterde boterham met kaas. Mmmmm.
Laat inderdaad die weegschaal de klere krijgen! Gewoon een keer per week wegen en alles komt goed. Bij een gbp gaat het gewoon razend snel de eerste tijd. Niet te vergelijken met een bandje.
Als we alles goeddoen, zal het vast ook allemaal goedkomen!!!
Ik ga nog een stukkie bijlezen en dan onder zeil, word doodmoe van het computeren. En 248 mails bekijken.... Pfff, heel veel Viva notificaties, maar ook heel veel mensen die lieve dingen mailen.
Dag meisjes, tot morgen. Slaap lekker allemaal
zaterdag 19 maart 2011 om 22:39
zaterdag 19 maart 2011 om 22:40
quote:KiMi29 schreef op 19 maart 2011 @ 22:11:
En eentje om het af te leren.....
http://www.youtube.com/watch?v=3GbIhQLCH9I Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
En eentje om het af te leren.....
http://www.youtube.com/watch?v=3GbIhQLCH9I Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
zaterdag 19 maart 2011 om 23:31
maaike, gewoon rustig aan doen. ik zie dat jij ook aangeeft protifar te moeten gebruiken, en zoals bij nons werd uitgelegd; eiwitten zorgen ervoor dat je spieren sterker blijven. heel simpel. maar toen is zoonlief vanwege de prijs verder gaan zoeken en kwam dit tegen. en dit is dus niet korrelig.
en moet ik shakes? nee dus, maar wel die 25 gram eiwit per dag. ik kan deze eiwitten dus ook door de melk yoghurt en kwark doen, desnoods aanmaken met water.maar of het beter / minder is dan die protifar weet ik niet. financieel is het verschil aanmerkelijk. dat is het verhaal eigenlijk. en dat aanmerkelijke financiele verschill wil ik graag met jullie delen. en nu ik hoor van maaike dat die protifar ook korrelig is, ben ik er al uit.
genoeten van dorrestijn vanavond, dus wel bedtijd nu, mn rug is helemaal op.....tot morgen
en moet ik shakes? nee dus, maar wel die 25 gram eiwit per dag. ik kan deze eiwitten dus ook door de melk yoghurt en kwark doen, desnoods aanmaken met water.maar of het beter / minder is dan die protifar weet ik niet. financieel is het verschil aanmerkelijk. dat is het verhaal eigenlijk. en dat aanmerkelijke financiele verschill wil ik graag met jullie delen. en nu ik hoor van maaike dat die protifar ook korrelig is, ben ik er al uit.
genoeten van dorrestijn vanavond, dus wel bedtijd nu, mn rug is helemaal op.....tot morgen
zondag 20 maart 2011 om 08:51
Naja het is ook niet echt vast voedsel.. Tonijn met een uitje en beetje mayo..en griekse yochurt met een eetlepel cruesli en wat zacht fruit.. Ik ben nog niet aan brood of beschuit of echt avondeten begonnen..dat wacht ik maar even twee weken af..en ik kauw extra goed.. Lijkt me dat je lichaam een signaal geeft als het niet kan..bij mij is me maag niet open gesneden enz..alleen bandje omheen dus opzich is het niet stuk alleen gezwollen nog misschien..toch?
zondag 20 maart 2011 om 10:05
Hoi Maaike
Blij dat je er weer bent.Hoe jij je nu voelt is heel erg herkenbaar.
Maar dat gaat iedere dag beter.Bij mij heeft het ook wel een poosje geduurd eer ik goed terug op de been was,als ik dan soms lees dat er mensen zijn die 14 dagen na de operatie al naar de sportschool gaan dan kan ik dat niet vatten,maar ja.
Vooral de moeheid bleef lang aanduren,maar gewoon luisteren naar je eigen lichaam dat is het beste.
Ik was na een week of zes weer redelijk goed de oude.
Succes dermee.groetjes Saskia
Blij dat je er weer bent.Hoe jij je nu voelt is heel erg herkenbaar.
Maar dat gaat iedere dag beter.Bij mij heeft het ook wel een poosje geduurd eer ik goed terug op de been was,als ik dan soms lees dat er mensen zijn die 14 dagen na de operatie al naar de sportschool gaan dan kan ik dat niet vatten,maar ja.
Vooral de moeheid bleef lang aanduren,maar gewoon luisteren naar je eigen lichaam dat is het beste.
Ik was na een week of zes weer redelijk goed de oude.
Succes dermee.groetjes Saskia
zondag 20 maart 2011 om 10:15
inyminy ik heb ook een weegobsessie hoor, zoals je zegt, elke avond en elke ochtend. maar het helpt niets, ik heb mn weegschaal gepoetst tot hij glom, besmeurd, gesmeekt, maar het helpt niks. en ik kan me niet eens voorstellen niet elke dag te wegen na de operatie.....daar doe ik het toch allemaal voor !!! als ik brenda zo hoor kan ik niet wachten. ik ben nu begonnen met eens in de kast te kijken naar welke fatsoenlijk zittende zomerkleding ik nog heb voor de vakantie. want als je niet beweegt gaat het wel lekker met het uitdijen.
dus het plan is elke ochtend iets extra's te passen. en weg te leggen. vind ik nog wel een strak plan van mezelf.
maaike als ik pagina's terug wil lezen kom ik soms gewoon bovenaan de pagina waar ik kom met inloggen. nou ja, het zij zo, ik geloof dat ik het meeste wel meekrijg, maar of ik iedereen echt uit elkaar houd?
nog even het laatste stukje opruimen en dan is mn verhuizing boven klaar......fijne dag allemaal
dus het plan is elke ochtend iets extra's te passen. en weg te leggen. vind ik nog wel een strak plan van mezelf.
maaike als ik pagina's terug wil lezen kom ik soms gewoon bovenaan de pagina waar ik kom met inloggen. nou ja, het zij zo, ik geloof dat ik het meeste wel meekrijg, maar of ik iedereen echt uit elkaar houd?
nog even het laatste stukje opruimen en dan is mn verhuizing boven klaar......fijne dag allemaal