Entertainment alle pijlers

Tori & Dean

20-03-2011 09:59 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds vorige week verslaafd aan deze realitysoap! Even lekker nietnadenktv!

Nu heeft zij een boek geschreven: Stori Telling, is deze ook in het NL vertaald? Ik was aan het zoeken op Bol.com maar krijg alleen de Engelstalige versie.

Ben benieuwd of iemand het weet!
quote:Lorelay schreef op 20 maart 2011 @ 12:19:

Ja, die tieten zijn foeililluk! Als je dan toch neppers hebt, doe 't dan goed!

Overigens, de afleveringen die ik nu kijk is ze nog niet zo dun...

Dan zal ze net bevallen zijn of weer zwanger ofzo.

Hebben ze nu 1 kind of al 2?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 maart 2011 @ 12:18:

[afbeelding]Wauw, die uit 2005

Gewoon griezelig.

En zielig.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Nou, ze is nu zwanger van haar 2e en is op boektour in die tourbus.

Wel "apart" dat je vrienden zo maar even mee kunnen! Vooral die roodharige lijkt me zo'n geesteziek wijf!

@BGB enig, die mugshot van Tigers nieuwe chick
quote:Lorelay schreef op 20 maart 2011 @ 12:23:

Nou, ze is nu zwanger van haar 2e en is op boektour in die tourbus.

Wel "apart" dat je vrienden zo maar even mee kunnen! Vooral die roodharige lijkt me zo'n geesteziek wijf!

Ah, die heb ik ook gezien.

Zwanger ziet ze er een stuk gezonder uit! Op een gegeven moment stond ze op de weegschaal en woog ze wel 65!! kilo, met 38 weken zwanger. Dat was echt gigantisch volgens haar!
Het 2e kindje is er allang.

Ik vind het een leuk stel samen èn schattige kindjes
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vind de kindjes nu wel errug lelijk, Liam was een mooie baby, maar verandert langzaam in een trol.
quote:jaimie schreef op 20 maart 2011 @ 11:36:

Tori is een ontzettend leuk wijf en ik ben stiekem een beetje verliefd op Dean....

Ik ben het hier hélemaal mee eens.

Dit is het enige Hollywoodstel waar van ik het oprecht jammer zo vinden als ze uit elkaar zouden gaan.

Zijn echt gemaakt voor elkaar
quote:calvijn1 schreef op 20 maart 2011 @ 12:32:

Het 2e kindje is er allang.

Ik vind het een leuk stel samen èn schattige kindjesTuurlijk is het kindje er al lang, maar die uitzendingen worden toch herhaald. Dan is het handig om te weten qua tijdlijn waar ze zijn met uitzenden nu
quote:Lorelay schreef op 20 maart 2011 @ 12:34:

Ik vind de kindjes nu wel errug lelijk, Liam was een mooie baby, maar verandert langzaam in een trol.

Haha, zo ontzettend waar!!

Weten jullie dat Tori al 37 is
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 maart 2011 @ 12:06:

[...]

Vind jij ze normaal dan?

Dat ze - en de helft is gespeeld, natuurlijk - jaloers zijn en boos zijn en weet ik veel, net als jij en ik......... tuurlijk.

Maar dat hij haar " mama " noemt vind ik bijvoorbeeld al complete idioterie. Of dat zij bang was dat de baby haar inwendige organen zou beschadigen...... klein begrijpertje heb je dan, hoor.

Ze gaf zelf al toe dat ze irrationele angsten had tijdens haar zwangerschappen. Je zag ook hoe die arts op haar reageerde als ze weer met oziets kwam.

Dat alles gespeeld is geloof ik niet. Dat houd je namelijk nooit vol
Ik houd van Tori & Dean!

Ik heb sinds deze serie echt een compleet ander beeld van Tori gekregen.

Wat een workaholic zeg. En wat een perfectionist (herinner mij het feestje dat ze had georganiseerd om de huwelijksgeloften te hernieuwen.). En heerlijk voor haar dat ze zo'n hechte groep vrienden om zich heen heeft verzameld. Dat meen ik. Juist omdat haar familie nogal 'vreemd' is, nou ja, in ieder geval is het contact nihil.

Iemand dat herdenkingsfeest voor Mimi gezien? Dat was wel een beetje over de top, maar goed, ik keek mijn ogen weer uit.
Liam is schattig. En Stella ook. De laatste aflevering die ik heb gezien was ze al weer enorm! Volgens mij moet ik nu nog één seizoen zien.
Maar die tieten....daar had ik allang wat aan gedaan.
Ja, gezien! Inderdaad over the top, maar ik kan me voorstellen dat een hondje heel veel voor je betekent.

In april dit jaar komen ze met een spin-off trouwens. Iets met weddings ofzo.
quote:plops schreef op 20 maart 2011 @ 12:42:

Ja, gezien! Inderdaad over the top, maar ik kan me voorstellen dat een hondje heel veel voor je betekent.

In april dit jaar komen ze met een spin-off trouwens. Iets met weddings ofzo.Ja, dat kan ik ook wel begrijpen.
Hihihi, zo te horen staat me nog veel te wachten!

Moet wel altijd lachen om die grapjes tussen hen.

Dean: do you have time for some pre-flight sex? Tori verstaat iets in de trant van anal sex en vraagt of hij dat bedoelde. Dean: nou, is ook prima hoor!
Hun humor is idd erg leuk
Liam is een schatje! Ik vind het een leuke serie, en mijn beeld van Tori (gebaseerd op 90210 jaren '90) is behoorlijk -ten goede-bijgesteld. Helemaal normaal is het natuurlijk niet, om je leven en kinderen continue in de schijnwerpers te zetten maar desondanks vind ik ze erg sympathiek overkomen.
Je ziet bij hun ook dat ze hard moeten werken voor hun beroemde status en dat 't niet vanzelf gaat.

Heeft Tori wel contact met haar broertje?
quote:plops schreef op 20 maart 2011 @ 12:27:

[...]

Ah, die heb ik ook gezien.

Zwanger ziet ze er een stuk gezonder uit! Op een gegeven moment stond ze op de weegschaal en woog ze wel 65!! kilo, met 38 weken zwanger. Dat was echt gigantisch volgens haar!

Ik woog net een kilo minder en toen was ik zes maanden zwanger.

Dit is trouwens een nieuwe serie of zo?

Ik heb ze namelijk nog eens gezien in een andere serie, kort, toen begonnen ze een bed&breakfast. Hilarisch.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:calvijn1 schreef op 20 maart 2011 @ 12:35:

[...]

Zijn echt gemaakt voor elkaar

Ja; de een niet wijs en de ander niet helemaal jolig.

Hahaha. Sorry.
quote:shahla schreef op 20 maart 2011 @ 13:13:

[...]

Ik woog net een kilo minder en toen was ik zes maanden zwanger.

Dit is trouwens een nieuwe serie of zo?

Ik heb ze namelijk nog eens gezien in een andere serie, kort, toen begonnen ze een bed&breakfast. Hilarisch.Ja, het vervolg erop. De B&B hebben ze verkocht en ze zijn weer terug in LA.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven