November 2011

13-03-2011 09:51 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
uitgerekend in november ? schrijf gezellig mee !

naamleeftijduitgerekendkind.byzonderhedenMandelina 3802-11-2011 1e & 2e 2e echo 1-4Nicks3404-11-20112e 25 -03 intake vkDims 3204-11-2011 2e Milobiyu3505-11-2011 2e halverwege april 2e echoJufmuts3005-11-2011 3e Dali78 32 06-11-2011 2e Romorantin25 06-11-2011 1e 4-4 intake vk / 13-4 echoAnker723809-11-2011 3e & 4e 4-4 echoJosieWG2810-11-20112e Swiss3612-11-20113e 19 april 2e echoYamuna32 15-11-2011 2e Kristin 26 15-11-2011 1e 5 april intake + echo November22 31 15-11-2011 2e 7 april intake vkMissmadd38 01-04 echo Kaat84 26 20-11-20111e VK 18 april Hazzie 35 20-11-20011 1e begeleiding pop-poli 8-4 VK o0Femke0o 24-11-2011 20 april echo vkBloempjuh85 2527-11-2011 1e 20 april vk Rosalindaa28 28-11-20111e 11 april echo ZH

als je iets in de tabel wilt (of gewijzigd wilt hebben) zet dat dan even vet gedrukt
Hallo dames,

Iedereen al kwaaltjes lees ik. Ik ben op vakantie en dat is maar goed ook, want de misselijkheid komt bij vlagen behoorlijk door. Dat wordt nog wat als ik straks moet werken.... brrr. Iedereen zonnige groetjes en ik schrijf snel weer mee als ik terug ben!

Liefs Swiss
Ja heerlijk weer he. Hier vanochtend het huiseen goede beurt gegeven (ja dus hier toch ook maar yamuna )

En vanmiddag lekker van de zon genieten.

Swiss, lekker naar de zon toe nu? Klinkt goed, op de misselijkheid na dan.

JosieWG, hopelijk een mooie echo morgen

En Dims, ik mag ook nog 2,5 week wachten.Dus ik doe ongeduldg met je mee

Ik dacht eigenlijk dat ik pas bij 10/11 weken mocht komen maar nu dus bij ruim 8, maar ik ben toch wel wat ongeduldig aan het worden. Vind het erg spannend en wil zeker weten dat alles wel goed is eigenlijk..

Wij wachten ook tot de echo voor het te gaan vertellen.
@November22

ik mocht kiezen of met 8 week en ze zei erbij dat het dan vaak een inwendige wrodt,omdat ze dan vaak uitwendig nog niks kunnen vinden.

Of met 9 week en dan gewoon uitwendig.

Nou dan maar een weekje langer wachten
ik krijg ook een inwendige echo. maar die heb ik met het behandeltraject van de IUI vaak genoeg gehad , dus nog 1 meer dat maakt ook niet uit
Goedemorgen dames! Ik heb nog niet alle pagina's gelezen maar gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ikzelf heb gisteren een Clearblue test gedaan en..... zwanger 1-2!!! Het is allemaal nog zo pril, ik zou morgen eigenlijk ongesteld moeten worden maar ik had al zo'n gevoel dat er iets was... ;) Het kan natuurlijk allemaal nog mis gaan maar daar ga ik niet vanuit.. Maar spannend is het wel!!

Voor in de tabel: 28 jaar, 1ste kindje en uitgerekend op 28-11-2011.
Rosalinda, gefeliciteerd! En inderdaad, elke geboren baby is gestart met een prille zwangerschap! :-)

Hier gaat het inmiddels wat beter, ik heb in ieder geval al 4 nachten heerlijk geslapen:-) mijn man is heel lief en zorgzaam, is ie altijd al wel, maar nu helemaal. Hij verschoont peuterlief nu meestal, en als ik moe ben -vaak na het avondeten stort ik redelijk in- dan brengt hij peuter naar bed (tegelijk met mij, haha) hopelijk als het doorgaat donderdag de echo van schonzus, ik ben zoooo benieuwd!

Josie, heb jij m gehad? Hie was het???
Rosalindaa gefeliciteerd en welkom !
Dank je wel!

Ik heb vanaf een week na de eisprong al steekjes rechtsonderin mijn buik (innesteling?). Niet echt pijnlijk, hooguit een vervelend gevoel... Maar nu na een weekje heb ik het nog steeds. Herkenbaar of maak ik me te druk?

Vind het best lastig omdat ik natuurlijk geen idee heb of dat normaal is of niet.. en wil ook geen vervelende vrouw zijn die "domme" vragen stelt...

Wanneer zijn bij jullie de eerste kwaaltjes begonnen?
hihihi, dom zeker niet, wel heeeeel herkenbaar hoor rosalinda, die onzekerheid.

ik heb er nu niet zo'n last van gehad, maar bij de vorige zwangerschap rommelde mijn buik zo ontzettend, ik had heel erg het gevoel alsof ik ongesteld moest worden. en dat werd ik dus lekker niet ;) die steekjes zijn volgens mij de hormonen of de baarmoederbanden die ineens wat anders moeten doen dan ze gewend zijn...

mijn kwaaltjes begonnen, sja, ik had ongeveer donderdag ongesteld moeten worden en zondag daarna was ik moe en misselijk. maandagmorgen een test gedaan eigenlijk om het uit te sluiten, maar dat was dus anders. de misselijkheid is nu bij vlagen, valt wel mee, maar ik geef zowiezo al snel over, dus dat is wel elke keer bingo. verder ben ik vaak snachts zo hyper dat ik slecht in slaap val. zal ook wel iets met hormonen zijn.

x fijne avond nog!
Rosalindaa Ook gefeliciteerd en welkom.

Hier nog weinig kwaaltjes, ja ik ben wel moe, maar dat komt ook omdat zoon erg vroeg wakker is/'s nachts wakker wordt en dan naast me ligt te woelen.

Verder wel af en toe wat kramp, maar dat hoort er geloof ik gewoon bij, daar moet je je niet te ongerust over maken (er gebeurt al een hoop he in je buik)

En ik heb altijd geleerd dat er geen domme vragen zijn, en zeker bij een eerste is alles helemaal nieuw, dus je kan het nog niet weten he!
Voor in de tabel: 11 april eerste echo in het ziekenhuis.

Nog 3 weken, dat lijkt nu nog een eeuwigheid! Ik voel me verder prima, geen kwaaltjes behalve mn buik die erg gevoelig is. Ik probeer heel gezond te eten en ben de dag begonnen met wat aardbeienyoghurt terwijl ik voorheen het ontbijt met gemak oversloeg ;) Vanmiddag lekker fruit halen en door de blender voor een gezond drankje ;) Ik voel me helemaal lekker en kan die grijns nog niet van mn gezicht vegen ;)
Hallo allen, even kort: ik heb gisteren de echo gehad en het hartje klopte! Wel helaas een hele week teruggezet (blijkbaar een heel late eisprong gehad) en nu dus waarschijnlijk 10 november uitgerekend.Mag ik een stuk naar beneden in de tabel. Ik was echt een beetje teleurgesteld dat je nog bijna niks zag, alleen boontje met een knipperlichtje, maar aan de andere kant is het natuurlijk heel goed nieuws dat het hartje het goed deed.

Maar het idee dat ik nu pas 6,5 week ben terwijl ik me zo beroerd voel (en dat dus nu nog langer gaat duren dan ik hoopte) was even een tegenslag. Verwend he!

Daarna een ronde langs onze ouders gemaakt, en die waren wel heel erg blij. Zo leuk, die verraste gezichten te zien als je met die echofoto aankomt.

Sorry voor dit egoverhaal. Volgende keer lees ik beter bij en reageer ik. xxx
tabel is weer geupdate.

jeej voor het eerste kloppende hartje van de tabel

vermoeidheid is hier in alle hevigheid binnen komen rollen.

ga gelijk met dochter naar bed tussen 19.00 en 20.00

en doe ook fijn nog een middagslaapje.

M'n man heeft twee gebroken ribben en zit dus ziek thuis kan die fijn achter D aan hobbelen als ik even twee uurtjes slaap pak in de middag . wat een zegen.
gefeliciteerd josie met de goede echo! dol op kloppende hartjes
Hallo allemaal,

Ik wil me ook aansluiten bij dit topic. Ik heb donderdag een test gedaan en positief

Na 9 maanden proberen, met een miskraam tussendoor is het nu eindelijk weer raak. Ik hoop dat het deze keer goed gaat.

Ik ben 24 november uitgerekend :D DHet is allemaal erg spannend.
Femke gefeliciteerd en welkom !
Rosalinda en Femke, Welkom en gefeliciteerd!

Josie, fijn dat je een kloppend hartje gezien hebt en jammer dat je toch wat minder ver bent. Ik begin ook ongeduldig te worden voor de echo. Voelde me gisteren plotseling goed, gewoon als mezelf, heel fijn, maar toen bedacht ik me dat het dan vast fout was gegaan. Was gewoon blij dat ik vanochtend weer misselijk.... Ben voor mijn gevoel veel onzekerder dan bij mijn 1e. Maar waarschijnlijk ben ik het gewoon vergeten.

Voor de tabel, ik had even gekeken of Loisss nog ergens schreef omdat ze hier niet meer is geweest, maar ze heeft helaas een miskraam gehad las ik op een ander topic.
Hallo Femke, welkom! Wat naar om te lezen dat je een miskraam hebt gehad, ik hoop ook voor je dat nu alles goed gaat, spannend is het zeker!!

Josie, wat goed dat het hartje klopte! Dat lijkt me toch een enorme geruststelling om te zien! Jammer dat je je nu niet lekker voelt maar ik heb begrepen dat je je na een tijdje weer lekkerder gaat voelen en ik lees dat dit je 2de kindje is... had je bij de 1ste ook dat je je niet lekker voelde maar daarna wel?
Welkom nieuwe meiden en gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Voor de tabel: ik heb 5 april intake + echo. Zo spannend! Daarna willen we het pas gaan vertellen. Al heb ik het wel 1 collega vertelt. Ze reageerde heel lief en enthousiast!

Verder beginnen de kwaaltjes wat te komen. Misselijk met vlagen en mijn borsten doen vooral s ochtends en 's avonds zeer.

Josie fijn dat de echo goed was en dat je een hartje hebt zien kloppen. Wel balen dat je een week terug gezet bent. Klopt het wel met wanneer jij dacht een eisprong te hebben?
Loissss ik weet niet of je hier nog leest, ik heb je uit de tabel gehaald.

Ik wens je veel sterkte met het verwerken van de miskraam, neem je tijd om het een plek te geven.

Ik hoop voor je dat jullie spoedig weer zwanger worden
Meiden,

Ook hier een nieuwe die is uitgerekend in november, op 20 november. Ik ben 26 en het wordt onze eerste. VK-bezoek op 18 april.

Ben niet zo'n meeschrijver maar wie weet wordt dat meer!
welkom en gefeliciteerd kaat 84
Hallo live mensen

Ik moest naar de gynaecoloog ivm een herhalingsuitstrijkje (1,5 jr geleden pap 3b gehad). Afspraak ondanks de zwangerschap maar laten staan en toen dus al een echo gekregen.

Wat bleek!! Twee vruchtzakjes en twee kloppende hartjes!!!

Ben nog niet helemaal van de schrik bekomen, blij en bezorgd tegelijk!

Was ik ook nog eens alleen omdat ik in het ziekenhuis werk en zo even tussendoor ben geweest!!

Net mijn vriend gebeld, maar nam niet op omdat hij in training zat... Toen maar sms gestuurd met 'Zeg maar nee....'

Hij: Wat bedoel je? Ik terug; Maak de zin eens af.....

Hij: Is dit wat ik denk??? En hij belde gelijk...

We zijn helemaal overdonderd en mogen 4-4 terugkomen voor een echo! Jeminee!!!
gefeliciteerd double trouble twice the fun !
@kaat Gefeliciteerd met je zwangerschap.

@Anker72 Jeetje dat was zeker even schrikken. Zijn dit jullie eerst kindjes?

Dit is nog voor in het tabel, ik 26 jaar.

Ik denk dat ik morgen of overmogen maar eens ga bellen om een afspraak te maken bij de verloskundige. Omdat ik een miskraam heb gehad en daarna weer zwanger zou raken, mochten we eerder langs komen dan normaal. De verloskundige zei toen dat je nogal onzeker kon zijn bij je volgende zwangerschap en dat het meer dan logisch is dat je wil weten of het allemaal wel goed gaat. Nou dat heb ik zeker, telkens als ik naar de wc ga, hoop ik dat ik geen bloed tegenkom :( Maar tot nu toe gaat het dus goed :D

Verder voel ik weinig van de zwangerschap, alleen wat gevoelige borsten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven