November 2011

13-03-2011 09:51 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
uitgerekend in november ? schrijf gezellig mee !

naamleeftijduitgerekendkind.byzonderhedenMandelina 3802-11-2011 1e & 2e 2e echo 1-4Nicks3404-11-20112e 25 -03 intake vkDims 3204-11-2011 2e Milobiyu3505-11-2011 2e halverwege april 2e echoJufmuts3005-11-2011 3e Dali78 32 06-11-2011 2e Romorantin25 06-11-2011 1e 4-4 intake vk / 13-4 echoAnker723809-11-2011 3e & 4e 4-4 echoJosieWG2810-11-20112e Swiss3612-11-20113e 19 april 2e echoYamuna32 15-11-2011 2e Kristin 26 15-11-2011 1e 5 april intake + echo November22 31 15-11-2011 2e 7 april intake vkMissmadd38 01-04 echo Kaat84 26 20-11-20111e VK 18 april Hazzie 35 20-11-20011 1e begeleiding pop-poli 8-4 VK o0Femke0o 24-11-2011 20 april echo vkBloempjuh85 2527-11-2011 1e 20 april vk Rosalindaa28 28-11-20111e 11 april echo ZH

als je iets in de tabel wilt (of gewijzigd wilt hebben) zet dat dan even vet gedrukt
Ik werd van de week wakker en had echt last van paniek !

ík zwanger? dat kan niet ! het huis is een rommeltje ik móet opruimen ....wel nu ! ik zou constant zwanger moeten zijn het is een weldaad voor mn huishouden
Ik ben gelukkig niet misselijk, voel me eigenlijk wel goed. wat sneller moe.

Ik sta alweer op de wachtlijst voor de bekkenfysio individuele therapie, (doe nu 1 X per week begeleid fysio fitness)

ik hoop dat mn bekken zich beter houd dan vorige zwangerschap, maar ik denk dat dat ijdele hoop is
Cool Yamuna die tabel!

Bij bijzonderheden bedoel je bij mij denk ik de echo. De datum staat verkeerd, het is 31-03-2011 en niet 31 november!

Mijn borsten jeuken steeds, echt heel irritant. Kan moeilijk op mijn werk in een vergadering met allemaal mannen steeds aan mijn tieten gaan zitten krabben...
oeps sorry ...
Hier ook nog een felicitatie. Zal wel een cliché zijn geworden: maar het is je van harte gegund Yamuna.
ach wat lief dat je even komt inbreken Aruuba!

(ik dacht even hey aruuba komt ook meeschrijven )
hmm, 31 november, een echo om te kijken of ie er echt wel uit is gekomen? grinnik...

ik heb 25 maart de intake bij de VK.

whoohoo, het wordt steeds drukker hier!
He een nieuw topic van alleen November is wel beter denk ik.

Wat schrijft iedereen veel zeg! Mijn leeftijd is trouwens bijna 32

Iedereen werkse voor de nieuwe week!
Haha ik sta ook al weer op scherp wat er moet gebeuren in huis...

Hoe is het nu met je bekken? Is het tussendoor wel opgeknapt? Pittig vooruitzicht, ik heb wel wat last aan mijn eerste zwangerschap overgehouden en dat is op zijn tijd al heel beperkend.
Haha de nesteldrang is bij sommigen dus al toegeslagen ik heb wel in mn hoofd wat ik wil doen, maar simpelweg de energie niet! Komt vast, heb nog even!

@ yamuna: heftig klinkt dat van je bekkenklachten.. Helpt fysiotherapie wel wat?

@ dali: das wel weer zo, er is hopelijk wel al behoorlijk wat te zien tegen die tijd!

Ga lekker slapen nu.. Werk/huiswijf ze allemaal deze week!
Dali ik ben in twee jaar en twee maanden gegaan van voltijd rolstoel naar het trainen tot 3 km lopen op een dag gegaan. Dus dat is op zich al een hele vooruitgang.

Het is wel eens lastig omdat mn dochter nu harder kan rennen dan ik, en nog niet altijd even goed gehoorzaamd (stop! niet naar de weg! kom even hier dan gaan we sámen naar de eendjes kijken )
Blegh de misselijkheid heeft goed toegeslagen hier... Voel me echt belabberd.. Nou ja hoort erbij, probeer steeds kleine beetjes te eten en genoeg te drinken, hopelijk blijft alles erin!

Pff yamuna, een rolstoel zelfs.. Heftig! Had je er altijd al last van of is t echt bij je eerste zwangerschap ontstaan?
Dan maar duimen dat het deze keer minder heftig wordt. En ja op deze leeftijd zijn het helaas zo af en toe ongeleide projectielen, dus ik snap dat jij je hart af en toe vasthoudt.

Hier ook steeds vaker misselijk, s'avonds in bed maar vanmiddag op mijn werk ook... Had ik bij mijn eerste allemaal geen last van. Eten gaat tussendoor dan weer wel goed, ik zou bijna zeggen helaas...
Jeeeh! Een tabel! Bedankt Yamuna.

Voor de tabel: ik ben 26. (op iPhone dus niet vet, sorry)

Hier gaat alles goed. Vandaag wel wat misselijk geweest en maagzuur. Ook af en toe wat menstruatie-achtige krampen gehad. Hebben jullie dat ook? Verder ook 's avonds al een opgezet buikje. Hopelijk kan ik het nog even verborgen houden. Wil het eigenlijk pas met tien weken vertellen.

Fijne avond nog!
tabel is geupdate.

Was vandaag in de stad en heb maar vast twee positie broeken gekocht. Niet dat ik al zo dik word maar je kan ze maar vast klaar hebben liggen. shirts kun je wel online bestellen , maar broeken wil ik altijd eerst even passen.

nog twee en halve week tot aan de eerste echo ... wachten duurt laaaaang moppermopper
Ja.....leuk......een november 2011 topic! Hier nog een gegadigde!

Ik ben 30 jaar en uitgerekend op 5 november van "Boontje de derde". Ons derde kindje. Ik heb al een zoon van 4 en een dochter van 2 (beiden uit februari). Ben getrouwd en werk drie dagen in de week op een basisschool.

Vandaag mijn vriendin/verloskundige gebeld. Ze zat in de auto, dus we konden nog even niks afspreken, maar ze belt mij morgen terug en dan hoor ik wanneer ik bij haar langs kan komen op de praktijk. Spreken we aan het eind van het spreekuur af zodat we tijdens een helen uitgebreide echo lekker bij kunnen kletsen. Ze zei net al: "we maken een feestje van deze zwangerschap" en zo voelt het ook echt voor mij. Het is net een cadeautje. Ik heb al een geweldige zoon en een schattige dochter en kan mijn geluk niet op dat ik het nòg een keertje mee mag maken! En wetende dat dit de laatste keer is geniet ik dubbel zo veel!

Totdat.....ik kotsend boven de pot hing, huilend naar mijn werk fietste, doodmoe op mijn bureau lag in de middagpauze en na m'n werk nog net "hoi" kon zeggen om vervolgens op de bank te storten. Bah, wat voel ik mij weer beroerd! Wat was er ook alweer zo leuk aan zwanger zijn?
gefeliciteerd jufmuts !
Gefeliciteerd allemaal!

Hebben jullie nog een plekje? Ook ik ben in november uitgerekend van nummer 2. Ik kom uit op de datum van 15 november en heb 7 april de eerste echo/intake. Verder ben ik 31 en heb ik al een zoontje van 2.

Voorlopig is het nog 'ons' geheimpje. We vinden het ook deze keer weer best onwerkelijk. Op een of ander manier ben ik wel onzekerder als de vorige keer en vind 3 weken wachten nog best lang... Gelukkig heb ik nog nergens last van, hopelijk blijft dat zo, net als vorige keer.
Gefeliciteerd November (treffende nickname )

je staat er in !
straks komt de mevrouw van moeders voor moeders ...

en ik begin spontaan te twijfelen of ik echt wel zwanger ben
hahaha yam, de mevrouw van mvm zei ook letterlijk dat echt iedere deelneemster daar last van had en dat de meesten (me incluis) die ochtend zelf nog even gauw een testje doet. ik heb vanmorgen het eerste kratje volgepiest ;)

jufmuts en november - gefeliciteerd!

pfoe, over het algemeen gaat het super, ik slaap alleen zooooo slecht (en ben zoo moe)! ik ben inmiddels een gevaar op de weg, dus vandaag ook maar even een dagje bijtanken thuis. wat die garnaal in mijn buik toch allemaal met me doet....

x
vorige keer had ik daar helemaal geen last van ... ach t zal wel loslopen

Hier ook gebroken nachten door dreumes,

lekker ook om 19.00 naar bed pak ik toch extra uurtjes slaap
Welkom jufmuts en november! En gefeliciteerd!

Ik vraag me op het moment ook even (heeel even) af wat er zo leuk is aan zwanger zijn... Ben misselijk, draaierig, moe en als ik opsta sta ik te tollen op mn benen.. Heb me dus ook maar even ziek gemeld want dit ging echt niet... Jullie daar ervaring mee / misschien wat tips? Nu gelukkig wel alle tijd om lekker bij te slapen! Sliep ik vorige week nog zo slecht, nu slaap ik met gemak 12 uur per nacht... Heb hier wel de luxe dat er natuurlijk geen andere kleintjes rondlopen / kruipen!

@ kristin: die krampjes klinken mij bekend, had dat vooral de eerste week, nu af en toe nog.. net of je ongesteld moet worden..

@ yamuna: ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik positiekleding moet gaan aanschaffen... voorlopig valt er eigenlijk helemaal niets te zien nog, misschien klein beetje in de avond... Borsten daarentegen is een ander verhaal

Succes met MvM, denk inderdaad dat die twijfel heeel normaal is!

En ja, wachten duurt laaang.. zeker als ik zie dat jullie tegen de tijd dat ik eindelijk eens een echo krijg, allemaal al een echo gehad hebben...

@ jufmuts: Wat fijn zo'n vriendin zeg!!! En wat leuk, zo'n cadeautje!!

@ November: hoop dat je je goed blijft voelen ja!

@ Nicks: vraag me de laatste paar dagen exact hetzelfde af...wat doe je allemaal met me?
*inbreekalert*

Yam, wat gaaf! Heel hartelijk gefeliciteerd! Ik wens je een hele fijne zwangerschap toe

* uitbreekalert *
@romo (mag ik je zo afkorten?) bij de vorige zwangerschap had ik altijd fruitontbijt bij de hand. dat hielp bij mij wel goed. ik weet niet of je ijzer al laag kan zijn? dan zou je aan zo'n vitaal zwanger multivitamine kunnen denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven