Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
Idd, nichtje is 4 weken!!

Hip, leuk, even shoppen in Lille!!! Nog leuke dingen gekocht??

Zal voor het andere even op hyves kijken.

Dus bij iedereen heerlijkweer?????? Hier nog steeds bewolkt hoor, he tis ook maar 10 graden!! Elza, hoe is het bij jullie??

Sofie ook al aan het spugen dus. Dochter ligt nu op bed en heeft niet meer gespuugd, wel een boterham gegeten.

Ze slaapt nu zonder luier s' nachts en dat gaat super, nog geen een ongelukje gehad, nu dus nog maar 1 in de luiers!!!!
Hi hi, hier is het ook schitterend weer, maar er staat een beetje veel wind helaas. Het is 15 graden, dus echt al lente hoor!

Janets, jeetje dus hele huiskamer nieuw straks, heerlijk! En wat knap van dochter, helemaal zindelijk dus.

Hip, oh lekker geshopt dus, wat gezellig!

Juul hoe gaat het met Eline? Nare val gemaakt zeg, arm meisje.

Sanne, hahaha!! die moet dus weer op pad voor kado voor Tess' verjaardag ;)

Chicaa wat balen van je knie! Ik vind het ook wat snel hoor die bergtraining. en je ziet wat het doet. Even pas op de plaats dus.jammer...

Bobbie, arme Sofie, ik hoop niet dat ze ziek is geworden?

Em ook al aan het spoken geweest, wat was er aan de hand?

Zalig weekend gehad, lekker rond het huis gebleven. Ik heb gisteren zelfs mijn auto gewassen en gepoetst! ;) Joy heeft ook genoten, lekker rondgespeeld, gevoetbald, zandbak en ook zij vindt het geweldig om met ons op de trampoline te gaan ;) we hebben de trampo ingegraven, dus is het gelijk met de grond -heel veilig- Ik ga even Engelse huiswerk doen!
Ik heb even snel bijgelezen, maar moet eigenlijk de administratie doen.

Ik wilde alleen even snel melden dat draakje behalve een flinke buil, schaafwond en een blauwe neus niets over heeft gehouden van haar val van de glijbaan. De blauwe neus is inmiddels weggetrokken, maar die plek blijf je nog wel even zien.

Ik zet wel even een foto op hyves....

Ach, eigenlijk totaal geen zin in die stomme admin.

Doggie, hoe was de hersenscan? heb je al uitslag gekregen?

Sanne, gelijk heb je dat je die glijbaan al in de tuin hebt gezet! Ik zou me ook niet in kunnen houden Ach, er zijn vast nog genoeg Hello Kitty spullen die je kan kopen voor haar verjaardag

leuk hoor al die trampolines. Eline sprong gister voor het eerst met 2 voeten los jeeeeee

O, hoor net op het nieuws dat die mevrouw van 63 vandaag bevallen is... dat is toch ook wat. Ik weet nou niet wat ik daar van moet vinden. Nou ja, eigenlijk weet ik dat wel, maar ik ken haar verhaal niet, dus ik vind dat ik geen mening mag hebben hahahaha.

Janets, ik was vanmiddag in Groningen en hoe meer ik naar de Flevopolder reed hoe warmer en helderder het werd... Echt een wereld van verschil...

A Gos Bobbie, arme Sophie. En arme jij.... pffff echt rot om zo midden in de nacht de boel op te moeten ruimen. Hopelijk voelt ze zich snel weer beter!

Hip, ik ga even op hyves kijken.
Zo de kleine dame ligt op bed. Ze was nog wel hangerig vanmiddag, maar net een klein beetje warm gegeten en toen knapte ze ineens op. Schoonmoeder is wel lekker met haar naar buiten geweest vanmorgen en vanmiddag en dat vond Sofie prima. Even kijken hoe het vannacht gaat. Schoonmoeder kan eventueel oppassen morgen als Sofie nog niet helemaal beter is, dus dat is wel fijn.

Ben ook benieuwd naar de uitslag van schoonmama Dog !

Knap van dochter hoor Janets !

Juul, gelukkig valt de schade mee bij Eline ! Ja Juul, 63 jaar ! Mijn moeder zei het vanmiddag nog. Dan zou zij nu een kind hebben van 3 jaar, heel vreemd idee
Zo, laatste week verlof is in gegaan, gelukkig wel met prachtig weer en een baby die door slaapt . Ook voor Norah is dit weer beter, ze heeft nu last van exceem en bij slecht weer heeft ze er heel veel last van. Zoon heeft dit ook gehad maar is er over heen gegroeid, hopelijk is dat bij haar ook zo.

Deze week zijn ze trouwens allemaal naar school of kdv dus heb echt de week voor mezelf. Morgen dus lekker lunchen met vriendin.

Even terug lezen.....
Visje, neeeeee dat meen je niet, nu al je laatste verlof week???????!!!

Wat is dat snel gegaan zeg!! Zeker fijn dat hij door slaapt!

Nog maar even lekker genieten, heb je er wel zin in om weer te beginnen?? Zie je het zitten om drie kids op tijd naar de oppas te moeten brengen??
Ik heb de uitslag van schoonmama op hyves gezet.

Visje, laatste verlofweek alweer? Wat gaat dat snel zeg. Geniet lekker morgen!!

En wat slaapt hij snel door. Heerlijk voor jullie.

Bobbie, fijn zo'n schoonmama. Hopelijk voelt ze zich morgen beter.

Heerlijk genoten van de zon met Tim vandaag. Morgen maar eens lekker fietsen denk ik.
Visje he? Nu al weer voorbij.... vind je het jammer?

Dog, ik las het.... sterkte!

Hoe gaat het met de spugertjes? vaak zijn ze gelukkig weer heel snel opgeknapt. Joy straks naar KDV en ik lekker de rest van de dag op pad, wil een nieuwe bank en een fitness bal. Heb namelijk weer veel last van mijn SI gewricht :(
Goedemorgen !

Visje, geniet nog even van je laatste weekje. En wat bof je met zulk mooi weer ! En slaapt de baby al door, ideaal, echt snel !

Elza, shop ze. Vervelend dat je weer last hebt van je gewricht. Helpt dat nieuwe apparaat niet echt ?

Hier een goede nacht gehad gelukkig. Sofie werd heel vrolijk wakker. Maar toen we weg wilden begon ze steeds te huilen / brullen en ging ze op de grond liggen. Huh ? Voelt ze zich nog niet helemaal lekker of is het een vorm van aandacht trekken ? Ik heb geen idee. We hebben r toch maar naar het kdv gebracht, misschien doet afleiding haar goed. En anders worden we wel gebeld.
Visje alweer laatste week? Wat vliegt de tijd!!

Hier eigenlijk altijd goede nachten en geen gespuug maar hier al week in weer met diarree.....echt om gek van te worden. Is totaal niet hangerig, koortsig of wat dan ook maar elke dag wel 5 a 6 keer diaree in mindere of meerder mate. Zal ongetwijfeld kiezenverhaal zijn maar verkleed m iig wel 2 a 3 keer ...drinkt ook zeer goed dus tja wacht het toch maar ff af?

Trampoline (in Ballorig hahaha) is voor Binck ook groot succes!

Ik denk dat wij binnenkort voor een houten zandbak gaan ...iemand nog tips? Zag er eentje online waar het deksel een bankje wordt?

Verder denk ik toch een fietsje voor verjaardag...hadden er eentje bij bmw gezien..echt super leuk van loopfiets naar echte fiets te vermaken...met zijwieltjes .....

Super weertje trouwens he? WEet nog toen ik verlof kreeg van Binck dat het ook zulk top weer was.....

Stond vanmorgen al om 7 uur in sportschool...tot half 8 was ik enige aanwezig whahahaha
Snok, wat vervelend al een week koorts en diarree! Maar vooral dat je hem 3x per dag moet verkleden. Nou heeft hij gelukkig genoeg kleren.......

Snok, als je hem nog 1,5/2 jaar op de wishbonebike laat, stapt hij zo over naar een fiets zonder zijwielen! Door die wishbonebike (wel met maar 2 wielen dan) is heel goed voor zijn evenwichtsgevoel. En dan meteen fietsen is beter dan eerst met zijwielen. Het is ook makkelijker voor kinderen van een grote loopfiets meteen naar een fiets dan van een fiets met zijwielen naar een gewone fiets zonder zijwielen.

Bobbie, aandacht? Heeft het kdv nog gebeld?

Tim sliep tot 9.30 en daar was ik heel blij mee aangezien ik de komende dagen (don t/m zon) om 03.00 op moet. Even rustig aan vandaag dus. Zitten nog in pyjama.

Zo maar even naar mijn schoonmoeder toe.
Mijn middelste nichtje had een loopfiets en fietste idd zo weg op een 'gewone' fiets zonder zijwieltjes toen ze nog geen 4 was.

Nee kdv heeft nog niet gebeld. Ze zullen nu wel lekker aan het buiten spelen zijn, dat is al snel goed. Volgens vriend was het ook geen drama met wegbrengen, dat scheelt.

Zo hee, half 10 ? Heerlijk zeg !

Dog, moet jij toevallig 20 april en / of 4 mei werken Dan gaan wij naar Curacao
Jemig Visje, wat is dat verlof dan hard gegaan. Voor mijn gevoel ben je net een maand geleden bevallen.

Maarja, ik zat er met het nichtje van Janets ook aardig naast

Je hebt in ieder geval een mooie laatste week dus geniet ervan.

Dog, heb het ook net gelezen van je schoonma. Sterkte !!

Elza, lekker ff een dagje op pad zonder kind. Succes met het uitzoeken van een nieuwe bank! Gaat die andere, voor jouw korte beentjes ongeschikte bank, er toch uit?

Lastig hé Bobbie om dat goed in te schatten. Wij hebben ook wel een fase gehad dat Tess absoluut geen jas aan wilde op het punt dat we naar het kdv wilden. Ook languit op de grond dweilen en op schoot overstrekken zodat ik haar jasje niet aan kreeg...gelukkig is dat nu voor voorbij en staat ze trappelend bij de deur.

Maar misschien voelt ze zich toch nog niet helemaal lekker en dan zeker 's morgens vroeg is dat net even teveel voor d'r.

Zal wel goedkomen als ze een beetje afleiding heeft.

Geen tips voor een zandbak. Die komt er hier niet denk ik

Ze heeft er ook niet veel mee hoor ik van de juf op het kdv. Fietsje heeft ze vorige week gehad, is groot succes en de glijbaan en picknickset ook.

Ze krijgt nog een houten keukentje voor haar verjaardag van ons...en dan is het wel ff klaar. Maar wel allemaal nuttige cadeaus waar ze echt wat aan heeft vind ik.

Vreemd Snok, die diaree...vooral omdat het zolang aanhoudt.

Ik ben zelf snotverkouden en heb ook een beetje last van mijn knie aan de zijkant...hopelijk kan ik wel lopen vanavond anders gaat mijn schema in de war
Bobbie, heerlijk vooruitzicht hoor, schiet al lekker op!!

Wat goed van je nichtje dat ze voior haar 4-de al los fietste, ik ben met dochter van drie en half ook bezig, denk dat ze het binnen ene maand ook wel kan.

Snok, huh, wat vroeg om dan la te sporten!! Waar heb je Binck dan?? Knap hoor!!

Dochter is weer helemaal opgeknapt.
Elza, leuk om een nieuwe bank uit te zoeken!!!! Fijne dag!

Hier ook mooi weer hoor!!!! Ga vanmiddag lekker buiten de stoeltjes en tafel van de kids verven, die zijn van Ikea en waren onbehandeld omdat we het nooit eens werden over de kleur, nu dus wel, ze komen in dezelfde kleuren als de kamer, licht grijs onderstel en twee tinten donkerder grijs op het blad en de zitting van de stoeltjes.
Oooh, wat een zalig weer is het vandaag zeg. Vanochtend hadden Lot en Luuk een speeldate bij vriendinnetje van mij. En vanmiddag een verjaardagsfeestje van een vriendin van Lotte, echt een gezellige dag dus!!!!!

Janets, wat ben je lekker crea bezig zeg, leuk hoor! Goed idee om die stoeltjes te verven, leuk! En je dochter fietst dus al bijna zonder zijwielen, wat knap zeg! Je vroeg op hyves hoe oud mijn dochtertje was, ze wordt in oktober 4, volgens mij scheelt ze net een paar maandjes met jouw dochter dan toch?

Snok, om 7 uur al aan het sporten.... Ik moest gewoon 3 keer lezen of ik het goed las Knap hoor!

Doggie, heerlijk toch, een dagje lekker rustig aan doen. Zeker met die komende dagen zo vroeg op in het vooruitzicht...

Sanne, niet ziek worden dan he... En leuke foto's op hyves van Tess op de glijbaan, echt een durfal joh! Ga je voor het houten keukentje van Ikea? Die hebben we hier en is echt super vind ikzelf. Valt ook niet zo erg op in je interieur.

Elza, balen dat je weer last hebt van je gewricht. Zit dat onder in je rug? En bij jullie dus ook lekker lenteweer?

Visje, laatste week verlof alweer. Niet normaal hoe hard de tijd gaat zeg. Nou, geniet er nog maar eventjes van dan!

Zo, nu nog eventjes wat nuttigs gaan doen hier in huis...
Whahaahah ja jullie lezen het goed...7 uur en Binck ligt dan nog te slapen en man ook Die blijft bij hem tot ik terug ben....Doe dit ongeveer sinds maand 3x per week en dan nog keer in weekend....Je moet wat he?

Doggie geen koorts erbij hoor Over werken gesproken...Chicago bij mij op de agenda 7 april....Dus zie ik je nog? Overigens..goede tip. Dus geen fiets aanschaffen voorlopig..doe jij dus ook niet? Hij toont nog weinig interesse in wishbone bike..uberhaupt geen speler...is echt een buitenkind dat wil ontdekken en met dieren kroelen etc.
Ben trouwens ook voor weekje zon in juni aan het kijken....naar Chicago gaan we met zn tweeen. Cyprys, Gozo, Andulusie...help weet t echt niet. Willen iig prive huis met alles op en aan maar nog niet makkelijk...keuzes keuzes
Kaatje, idd dochter wordt augustus 4 jaar.

Leuk dagje heb je!! Heerlijk met dit weer.

Doggie, ben je dan ook weer vroeg in de middag thuis of valt dat tegen?? 3 uur van bed af is echt heeeeeel vroeg, hoe laat moet je je dan "melden"??

Succes!
Janets, ik word nu toch wel erg nieuwsgierig hoor naar de totale metamorfose! Die kleuren klinken wel erg mooi ook van de stoeltjes en het tafeltje.

Kaatje, gezellig dagje zo zeg met al die leuke feestjes en partijtjes voor je kids.

Keukentje niet van de Ikea maar deze wordt het denk ik :

http://www.liesjeshoutens ... en-roze-keuken_p4550.html

Is dus wel met roze maar hij komt toch op haar slaapkamer denk ik....ze speelt toch al vaak boven. Beneden staat al zoveel, of we wisselen het af.

Dog, vroeg ik me ook af...kan je dan eventueel 's middags thuis nog even naar bed als je er zo vroeg uitmoet?

Hopelijk is het morgen ook nog mooi weer....vind het hier binnen op kantoor gewoon fris. Volgens mij is het buiten veel lekkerder.
Kom niet thuis dan, maar ga zeker in hotel vroeg naar bed. Zo rond 20.00/ 21.00. Meestal niet slapen overdag, dan slaap je 's avonds weer zo rot. Dus meestal de middag in een stad doorbrengen. Lekker uitgebreid lunchen ofzo. Of in het hotel, als het slecht weer is, boekje lezen ed.Ga woensdagmiddag weg. Maar ben zaterdag al om 10.00 thuis! En dan zondagmorgen weer om 5.00 melden. Dan ben ik weer om 13.00 thuis en klaar!
Snok, waaaaat?! om 7 uur al sporten? Kijk dat vind ik nou bloed fanatiek! goed van je hoor, ik zou me gewoon weer lekker omdraaien in bed ;) Binck al lang aan de diarree is wel beetje gek, maar ja als hij zich goed voelt en goed eet en drinkt, dan id maar even aankijken?

Dog, volgens mij knalt zo'n weekje er wel in. Zo vroeg op. Of kan je dat gewoon heel goed en zie je er dan ook nog eens fris en fruitig uit? ;)

Sanne, leuk keukentje!! ik ben er nog niet uit voor haar verjaardag, in ieder geval wil ik snel een speelding voor in de tuin, maar wel van hout. iets met glijbaan en huisje en schommel. Heb wel een paar leuke gezien op het net, dus komt wel goed.

Hier ook mooi weer, alleen vandaag geen zon, maar wel ruim 12 graden. Morgen wordt heerlijk met 16 graden. Heb morgenochtend met 2 vriendinnen en hun kleintjes afgesproken bij de sportclub, daar hebben ze ook een speeltuin. lekker buiten.

SI gewricht speelt soms gewoon op, heel raar. De confersion table is heel fijn voor de rest van mijn rug, alleen voor dat gewricht werkt het (nog) niet. het is laag in mijn rug, aan de linker kant.

Bobbie, heb je nog geen post uit de UK ontvangen? jurkje is al ruim onderweg hoor ;)

Vanmorgen even gaan shoppen, geen bank gevonden, maar wel een leuk jurkje ;) Oh en natuurlijk de fitness bal.

Joy is altijd even de kat uit de boom aan het kijken als ik haar op KDV breng en dat duurt wel een minuut of 10. Maar daarna gaat ze los zeggen ze. Ach... is misschien wel ok.

Net zat ze broodjes pindakaas te eten en vaak gaat ze op de stokke op haar knietjes, schoot een beentje naar achter... helemaal klem. Dat is huilen natuurlijk... bij papa op zijn schouder, maar ze veegt wel keurig met een doekje de snot van zijn schouder! ;)
ahaa doggie, zo werkt het dus, je bent eigenlijk aan het city hoppen??!!Klinkt wel leuk maar lijkt me errug zwaar hoor!! Weet je dan nu al naar welke steden je gaat??

Werkse idd!!

Huh snok, 3 x per week.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat knaaaaaaaap!!!
Ja Dog, best pittig. Vooral die zondag er dan nog 's achteraan is net de nekkenbreker denk ik.

Vind het ook knap hoor om zo 's morgens vroeg te sporten. Ik ben 's morgens voor 3 bakken koffie echt niks waard. Ik leef meer op tegen de tijd dat het avond wordt.

Elza, jullie hebben natuurlijk lekker de ruimte, dan zou ik ook voor zo'n houten speelgeval gaan hoor. Schommel hebben wij hier net weggehaald...was zo'n babyding dus voetjes bungelden over de grond. Ziet ze hem vandaag in de schuur liggen komt ze me halen dat ik hem moet pakken...ze noemt de schommel "whoeiiii" denk omdat we dat altijd samen riepen als ze aan het schommelen was.

Balen van je SI gewricht....we worden oud Ik heb last van de zijkant van mijn knie!

En bank of jurkje...dat is bijna geen verschil toch

Zei ik vandaag nog dat Tess niks met een zandbak had...verteld de juf dat ze de hele middag in de zandbak heeft gespeeld....huh, normaal heeft ze helemaal niks met dat zand....nouja, leuk dat ze er daar mee speelt....hier hoef ik er geen eén

Er stonden vanmiddag 2 lieve blonde meisjes met een staartje me in Kitty shirt op te wachten op het kdv. En maar op elkaars Kitty shirt wijzen en om de beurt laten zien met de buiken naar voren...zo schattig om te zien hoe leuk die meiden met elkaar omgaan.

Zo, ga even douchen...net weer hardgelopen en conditioneel gaat het echt goed maar mijn linkerknie werkt niet echt mee...balen, hij gloeit helemaal.
Sanne, even rustig aan met je knie hoor. Je kan beter even pauze nemen dan dat je straks helemaal niet meer kan.

Brengt me gelijk bij Chicaa, hoe ist met jouw knie?

Hebben ook een schommel hangen, een babyschommel maar die hangt weer te hoog, ik kan haar er wil intillen maar eruit lukt niet! Das wat slordig dus moeten de touwen langer ;)

hahaha en dat Whoeiiii zegt Joy ook, als ze rent of als ze een bal gooit.

Wat lief van die 2 meisjes waarvan 1 Tess ;) Moest er nog aan denken toen we met Joy naar Waybuloo keken, die poppetjes lijken een beetje op Kitty nl. Tess zou het ook wel wat vinden waarschijnlijk.

Ik heb vanmiddag weer op mijn spinfiets gezeten, doe aan interval training en alles met een flinke dot weerstand op het wiel. Heel anders dan ik voorheen reed, toen ging het ook veel om knallen en snelheid. Maar ik merk dat het beter is voor mijn lijf... yep we worden oud!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven