December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Oef tsja normaal gesproken is aankleden of luier doen ook geen drama ze had alleen wat moeite met stil liggen want wilde dan graag omdraaien en van alles pakken maar ja iets in handen geven en dan ging het wel. Maar laatste dagen is het gewoon drama ..... nou ja zal vast wel weer over gaan (hoop ik! nou ja in ieder geval voor ze 18 is lijkt me ihihi).

HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAAA!!! MERIJN 1JAAR!

Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben met veel visite, gezelligheid, taartjes, slingers, ballonnen en cadeautjes!

(het kaartje komt eraan Is me helemaal ontschoten..)

Nurse;Gezellig dat er alweeer bent! Vind jou ook lief! O grappig, ik vind Yasmine ook al vanaf de eerste foto's zo op Roxanne lijken! O ja nog over de driftbuien. Als de kleintjes zo dicht op elkaar zitten, zal je jaloers gedrag niet eens zo gericht merken, omdat Rox daar nog een beetje te klein voor is. Maar het kan zich dus wel uiten in 'drift'. Voor haar is er natuurlijk heel veel veranderd, Yasmine erbij die ook bij jou borstvoeding krijgt, lekker ligt te kroelen. Veel mensen over de vloer die allemaal ook veel aandacht voor Yasmine hebben, en M. weer veel thuis. Toch allemaal anders dan daarvoor. En ook ws nog een fase erbij, dat ze wat driftig worden. Ik heb het in mijn werk (en bij een vriendin) ook gezien dat als ze zo dicht op elkaar zaten, de oudste soms even een paar weken superchaggie (in buien) zonder aanwijsbare reden.

Veel plezier met stappen vanaaf! Wil wel nog even tegen je zeggen dat ik het super vind dat je weer bv geeft. Nadat je de vorige keer zo graag je lingerie'tjes en peukies/borrels en je lijf terugwilde, dacht ik eigenlijk dat je er nu niet aan zou beginnen. Je lijf staat nu al zo lang in teken van gezondheid voor de meiskes. Dus ik wil alleen maar even zeggen dat ik het heel goed van je vind!

Oef, Flodder; Noof begint nu steeds vroeger wakker te worden, sinds ik op gewone melk overben gestapt. Ze heeft wel weer wat droge plekken op haar huid, maar niet meer zo heftig als in het begin. Dus dat gaat best heel goed. Maar toch is ze onrustiger 's nachts. Zou dat kunnen komen doordat ze nu geen babymelk meer krijgt. Zit er nu toch aan te denken om voor 's avonds een opvolg3 te kopen en te kijken of dit beter gaat.

Hebben jullie dat meer spoken ook met de overstap naar gewone melk gemerkt, of geven jullie wel de 2 of 3 babymelk?

Indian; Was je jarig??? O sorry meis! VAN HARTE MET JE VERJAARDAG DAN NOG! Was het leuk geweest?

Ik herken wel weer veel van het gedrag van jullie kinders; hier ook veel smijten met speelgoed, beker op de gooien, krijsen als ze d'r jas aan moet, gewoon als het niet gaat zoals als zij wilt

M'n moeder zegt dat ze op mij lijkt
Merijn gefeliciteerd met je 1e verjaardag!

Mette bij Brian liggen die slechte nachten niet aan de melk. Ik geef nog steeds friso 2, als dit pak op is ga ik over naar 3. Gewone melk lust hij nog steeds niet. Maar misschien toch wel een idee om voor Noofje opvolgmelk te kopen, zeker als je denkt dat haar huid ook niet helemaal goed reageerd op koemelk.

Vanacht weer 5 of 6 keer eruit geweest, alleen steeds speen teruggeven en hij viel weer in slaap. Missie voor vandaag, nachtlampje (dat hij zelf zn speen kan terugvinden) en warmere slaapzak zodat hij wat dieper gaat slapen misschien. *GAAAAP*

Merijn gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

Gucci, leuke foto's!

Mette, gezellig dat Tris gisteren vrij was! Nog wat leuks gedaan?

Amber is de laatste dagen wel weer vroeger wakker, maar ben al een maand over op gewone melk, dus dat zal het niet meer zijn....

Knorretje, leuke foto's!! Wat een binkie zeg met zijn nette pak!

Basu, al een cadeautje bedacht?? Ik vond het ook wel moeilijk en dan krijg je ook alle mensen die komen nog die vragen wat ze moeten kopen...

Tinus, het was inderdaad Amber d'r 1e keer bij de kapper, maar ze vond het allemaal prima! (Justin heeft er ook nooit een probleem van gemaakt gelukkig). Ze heeft zelfs een kaart gekregen waar een plukje haar op kon, maar ze hadden niet genoeg dit keer, dus dat moeten we volgende eer nog doen.

Nurse, leuke foto's!

lekker dat je de laptop van je pa kan overnemen!

Hier ook een echte driftkop in huis de laatste dagen, eten wil ze zelf, anders gaat ze ook gillen en gooien....en ook met andere dingen als je wil helpen of iets afpakt is het echt een kattekop aan het worden!!

Had Yora dat verlengstuk niet??

Geniet van je avondje samen vanavond!

Joni, lekker zeg dat hij nu echt doorslaapt!

Yora, ik heb niet echt ervaring met de H&M, dus kan je niet helpen...

Lieve foto's ook weer!

Floddertje, wat een ellende zeg nog steeds van die rommelnachten.... (weet het even niet meet, wat voor pilletjes had ze dan?)

Lekker dat julluie volgende week een weekend samen hebben!

Oef, ook al van die korte nachtjes, balen zeg...ik hoop dat het nachtlampje en de slaapzak de oplossing zijn! want zo vaak er uit is geen lolletje!

A1mee, jeetje dat is echt een wonder dat je vriendin precies op het goede moment binnen kwam!

En dan Kaya ook nog ziek, ik hoop dat ze snel opknapt!

Maincoon, leuk van je vriendin!!

Amber wil ook het leifst staan of zitten met aankleden, maar als ik nu zeg ga je even liggen doet ze dat vaak wel! (voor even)

foto van Amber d'r nieuwe kapsel!

Marloes
Merijn gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!

Nog even en dan is iedereen alweer 1 jaar! Dan moet ik maar weer eens op HM dat topic opzoeken wie er allemaal ook al weer een CDtje willen hebben hihihihi.
Hi! We krijgen zo kraambezoek dus ik kan niet zo lang reageren... heb wel alles gelezen hoor!

Wilde alleen even reageren op Mette:

Ik moet zeggen dat het me nu juist veel beter afgaat bv geven, bij Roxanne vond ik het meer een hele opgave, nu lijkt het zo vanzelfsprekend en makkelijk....

Moet zeggen dat het niet altijd even tof is... heb veel melk, nahja, veel melk... ik heb een heel sterk toeschietreflex waardoor Yasmine soms erg ongedurig en wild wordt aan de borst.. Maar we mogen niet klagen, ze groeit als kool, kolven en uit de fles geven (voor de oppas opa's en oma's) gaat ook heel goed.

En M. en ik zorgen voor voldoende tijd samen, scheelt ook veel, niet dat we straks 2 mensen in 1 huis zijn die voor een stel kinderen zorgen maar ook nog echte partner, maatjes en lovers zijn, ff dr tussenuit, net als vanavond... heerlijk hoor!

Owja, straks nog die link van flodder bekijken!

OW, moet gaan!

Dikke kus!
Een speciale Bob de Bouwer taart voor de jarige Merijn!

Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Nurse: Volgens mij bedoel je een co-sleeper.

Zoiets. Maar volgens mij zijn die dingen heel duur. Je kunt er waarschijnlijk ook zelf een maken door 1 kant van je eigen ledikantje af te halen. Zoals bij de Hermelin van de Ikea. Waarschijnlijk kan je man daar wel wat leuks mee verzinnen.

Fijn trouwens dat de borstvoeding zo lekker gaat en dat je zo goed kolft. Ik vind het op zich ook wel begrijpelijk dat je af en toe weer lekker samen wilt zijn met je man maar ik kon het echt niet hoor. Yora achterlaten bij iemand voor zo lang. Jij hebt echt het leven waar ik zo mee zou willen ruilen. Leuke man, lekker thuisblijven voor je kinderen. Later weer gaan werken. Genoeg geld. Geniet ervan!!!

Gefelicitaart met je 1e verjaardag Merijn!!! Lekker knoeien met je taart en heeel veel pakjes uitpakken hoor! Da's erg leuk, vraag maar aan alle decemberkindjes!

Nurse: Is het geen omschakeling, zo weer met zo'n klein hummeltje? Rox heeft al zoveel bijgeleerd in dat jaar... kan me voorstellen dat het weer even zo is van 'oja' zo ging dat... En die driftbuien, hier hebben we ze ook, en er is nog geen brusje te zien hoor. Boos zijn hoort ook bij groot worden, en heeeeel boos zijn hoort daar ook bij, en dat papa en mama daar soms om moeten lachen hoort er ook bij (maar dat moeten ze maar stiekem doen).

Mainecoon: leuk voor Davina, heeft ze er een vriendinnetje bij!

Yora: wat een cool ding! Lijkt me alleen erg prijzig. Wij hadden een hangwieg boven het voeteneinde van het bed hangen. Vond ik ook echt ideaal. Kaya heeft er 8 maanden ingelegen voor ze definitief naar haar eigen kamertje ging. Het lukt me niet om het plaatje te plakken maar als je op MP zoekt op hangwieg staan er een aantal. Wij hebben zo'n katoenen met van die flosjes aan de zijkant. (klinkt wel suf... flosjes )

Mette: Ik had het je al eerder gevraagd maar weet niet of je ook geantwoord hebt... maar merken jullie nou verbetering na die operatie van Noof? Ik kan me nog herinneren dat het een jaar later pas duidelijk zou worden, maar misschien merken jullie toch al vooruitgang? Ik weet dat je fysio wel heel tevreden is met jullie tankgirlie

mmm... net even telefoontje tussendoor gedaan en nu weet ik niet meer op wie ik nog meer wilde reageren.
HIEP HIEP HOERA, MERIJN 1 JAAR!!!

Een hele fijne verjaardag toegewenst en geniet lekker van je taart, je visite en je cadeautjes!!

We hebben eindelijk een cadeautje kunnen vinden, een Tomas de trein speeltent! Ik ben zo benieuwd, dat wordt echt lachen, gieren, brullen met z'n broer! (Het is zo jammer dat ik m'n filmpjes niet op het internet krijg, je lacht je af en toe rot met die twee.......)
Nursie; ?? Neeee niet nu alweer voor brusje2? Djiezzzzzz jij hebt er zin in

oja, had het vanmorgen tegen je over dat de kindjes wel vaker jaloers zijn op een nieuw brusje en dit uiten in driftbuien. Maar ik bedacht me later dat dat allemaal toch wat oudere kindjes waren. Ken namelijk niemand die z'n kindjes zo dicht op elkaar heeft, hihi! Dus naja, lees er maar overheen.

Yora; Wat gaaaaf zo'n bedje voor aan je bed!

A1mee; oja, over Noof d'r arm. Het gaat best goed, we moeten 19feb. weer naar Leiden voor controle. Het zal mij benieuwen wat ze erover zeggen. Het voelt een beetje als een zwaar examen waarvoor je niet kunt leren. Beetje vaag, maar de biceps is nog helemaal niet aanwezig qua beweging. Ben toch een beetje bang dat we die toch al hadden moeten zien. Dus afwachten wat ze ervan gaan zeggen.

Ze kan wel veel met haar arm hoor, in dagelijks gebruik zeg maar.

Wat ik zo wonderbaarlijk vind is dat ze nu steeds langere stukjes kruipt, en dan haar hand echt plat neerzet. Als ze kruipt doet ze dat net als andere kindjes. Maar ze kan dat dus niet zo lang volhouden en dan gaat ze weer in de dweilmodus.

Wat echt vooruit is gegaan, is dat ze haar handje niet meer naar buiten draait, dus die staat nu 'normaal'. Ook is ze gewoon heel handig ermee en speelt ze ook op haar manier met twee handen.

En met links is ze ontzettend sterk en ook qua fijne motoriek gaat dat heel goed.

We hebben net even twee leuke spijkerbroekjes voor Nova gekocht, ik zag de doodskoppentrui van Roxanne ook nog hangen, zooo Nursie dat zijn best dure truitjes! Bij de goedkopere winkels hadden ze zeg maar niets qua spijkerbroekjes, dus nu maar duurdere gekocht, maar zoo stoer. Ook even een roze wagenzak met oranje bloemetjes aan de binnenkant gekocht voor in de buggy, en een tuigje voor de prenatalstoel.

Meiden met een prenatalkinderstoel; hebben jullie dat nou ook dat ondanks het heuptuigje de kinders er in willen gaan staan, of doet alleen mijn klimgeit dat? O ja, onze blad begint ook al behoorlijk verf af te slijten bij de binnenste rand. Bij jullie ook of poets ik teveel?? haha!

BLUNDER;

Ik ben natuurlijk vanaf dinsdag aan het lijnen. Het gaat best goed en m'n rok zit al losser.

Sta ik bij de Stumpel een boek af te rekenen, zakt zo m'n rok op m'n enkels Gelukkig had ik een driekwart wollenjas aan, maar de mensen achter me moesten evengoed hard lachen, en Trisstond op een afstandje en kwam helemaal niet meer bij..

Mette toch hahahahaha de tranen rolen over m'n wangen van het lachen hahaha.
En wéér een jarige!! Merijntje:

Jemig wat een hoop geschreven! Ik hou het bij de laatste bladzijde hoor!

Nurse wat gaat het allemaal toch lekker bij jullie, natuurtalentouders hoor! Kan me voorstellen dat het heel fijn is dat M nog wel thuis is. Vent neemt straks een week vrij en zijn moeder komt (hopelijk op tijd!) over voor de geboorte, zodat zij Leah op kan vangen, maar ze blijft ook gewoon naar de creche gaan, dus dan kan ik me hopelijk een beetje concentreren op de nieuweling.

Volgens mij bedoel je inderdaad de co-sleeper die Yora laat zien, die schijnen nogal aan de prijs te zijn ja. Wij gebruiken de moses basket weer, toevallig vandaag van zolder gehaald en Leah erin gelegd, die vond dat geweldig, ook al hing ze er bijna met haar benen overheen, haha!

Mette, haha dat gaat goed met jouw lijnen dus!!! Lig dubbel hier!

Oef, oeee vermoeiend zo vaak op! Goed idee om een nachtlampje aan te zetten. En wij pakken Leah inderdaad ook warm in momenteel (koud hier!), plus we hebben een electrisch kacheltje op een timer, die gaat om de paar uur 15 minuten aan. De centrale verwarmingsboiler staat op haar kamer, dus die is 's nachts uit, zijn anders bang dat ze wakker wordt als die aanslaat.

Marloes, wat een lekker wijffie heb je toch. Ben zooo jaloers dat jullie al naar de kapper kunnen met haar. Leah heeft nu echt overduidelijk haar, maar shampoo of kapper is nog behoorlijk ver weg vrees ik!

Heb Vent net zover gekregen om een foto van mijn buik te nemen. Ben nu 36,5 week zwanger, de 30ste uitgerekend. Heb heel sterk het gevoel dat deze eerder gaat komen, ben benieuwd. Eerst nog één week werken in ieder geval, dan mag ze komen!!

Zie, ik had tóch de vorige bladzij ook even moeten lezen!

Yora, geweldige foto's, wat is Yora toch een knapperd!!

A1mee, waaah, wat schrikken zeg, ongelooflijk die timing van je vriendin! Hoop dat jullie je allebei beter voelen inmiddels
Heeeeee, wat heerlijk om zoveel bij te moeten lezen!! Leuk leuk leuk!

en vriendje MERIJN IS VANDAAG JARIG!: JOEHOE GEFELICITEERD, lieve jongen!!

Ik ga ook even een poging wagen:

Mette: NEEEE! Dat had ik willen zien, whahahahaha!! Wat ERRUG!!! Haha!

Dat had ik een tijdje geleden ook willen zeggen, maar Manu klimt ook uit die kinderstoel van Prenatal. Op het kdv hebben ze dezelfde en daar zetten ze hem in een tuigje. Mijn vriendin heeft ook dezelfde en daar klimt haar dochter ook uit. Ik maak Manuel nu heel strak vast en dan gaat het goed, maar na verloop van tijd gaat dat riempje losser, dus het blijft oppassen geblazen. Slijtage van de verf heb ik nog niet.

Wat kan Nova al veel met haar arm, zoals je het beschrijft. Ben benieuwd hoeveel ze allemaal nog gaat leren als ze ouder wordt. Ik vind sowieso dat ze veel kan al, als je bedenkt hoe het een jaar geleden was. Ik weet nog dat je vertelde dat ze in haar handjes kon klappen. Of dat ze zelf ging zitten. Ze was daar eerder mee dan Manuel.

Driftbuien: Jaaaaa herkenbaar!! Manuel is een vreselijk driftig ventje! Schoppen met zijn beentjes, gillen (en dat kan hij heeeeeel hard en heeeeel hoog!) en zijn armpjes recht houden als ik hem oppak, zodat hij uit mijn armen gijdt. Dat laatste doet hij ook als ik hem uit bad til. Hij wil er nooit uit, dus hij wordt altijd vreselijk pissed als ik hem uit bad haal. Moet je eens proberen om een nat, spartelend kereltje met gestrekte armen uit bad te tillen... niet makkelijk!

Britney Spears: We weten inderdaad niet de feiten, maar ik neem aan dat haar kinderen niet zomaar worden afgenomen. Vreselijk voor een moeder, maar wie laat het zover komen?! Ik vind het eigenlijk ook maar een stom mens, als ik eerlijk ben...

Yora: Dat bedje lijkt me aan de ene kant ideaal, maar aan de andere kant... ik sliep al slecht toen Manu in dezelfde kamer lag. Volgens mij zou ik geen oog dichdoen als er zo'n frummeltje zo dichtbij je hoofd ligt te muppen en pruttelen!

Nurse: Ik vind Yasmine echt op Roxanne lijken, absoluut! Leuk dat jullie alweer een avondje gaan stappen! Veel plezier!

Oef: Shit joh, wat klote dat Brian zoveel wakker wordt! Ik weet wat je meemaakt, want Manuel slaapt pas sinds een week of 4 (bijna) iedere nacht door. Het eerste jaar van zijn leventje waren JP en ik ook gesloopt. Wat je vertelt over dat gillen en gaan staan heeft Manu ook een tijdje gedaan. Totdat we hem twee nachten hebben laten huilen en alleen eventjes over zijn koppie kwamen aaien. Het was even een martelslag, maar sindsdien weet hij dat hij er gewoon niet uit mag als hij 's nachts wakker wordt. Behalve als hij ziek is. Ik hoop echt voor je dat het even tijdelijk is en snel weer beter gaat, want dit hou je niet lang vol.

Floddertje: Bij jou blijft het ook maar zo klote. Ik heb echt met je te doen. Vind het zooo klote voor je... Zou willen dat ik een oplossing had voor je.

Manuel is echt aan het oefenen met stapjes en los staan. Zo grappig!!

Oh ja, nog een vraag voor de mama's van de meiden: Ik wil voor mijn nichtje die volgende week 1 word, heel graag leuke speldjes kopen voor haar haar, maar waar kan ik die vinden?? Bij de drogist heb ik niks kunnen vinden. Iemand ideeën?
Ainne: Mooie buik!!! Jeetje ben je over een maand al uitgerekend?!! Haha, ik blijf me verbazen over hoe snel het gaat als je elkaar niet in real-life ziet...
Tinus

Ik herken het, die armpjes omhoog. Als ik hem voor de zoveelste keer van iets weghaal waar hij niet mag zijn, gaat hij ook zijn armpjes omhoog doen. Slimme kereltjes he?

Ainne

Is dit de enige foto die je hebt van je buik? Of elke maand 1 gemaakt?

Nog 1 week werken, dan heb je kort verlof voor je bevallling. Is dat in Ierland anders geregeld?
Nee dit is de enige foto Joni!

Je mag hier inderdaad tot 2 weken voor je uitgerekende datum doorwerken. Vind ik wel prettig, liever tijd ná dan voor de bevalling. En verlof is hier 6 maanden, wat betekent dat ik eind juli pas weer terug ga. En als het net is als de vorige keer dan sta ik tegen die tijd wel weer te springen om te werken denk ik! Fulltime thuiszitten is niet echt aan mij besteed ben ik bang.

Merijn: Gefeliciteeerd met je 1e verjaardag!!!

Ainne: Mooie buik!!! Mooie foto. Het gaat ook zo snel inderdaad.

Mette: Erg grappig dat verhaal van je rok. Welk dieet doe je? Daar ga ik ook mee beginnen als nu je rok al afzakt. En die winkel die ken ik echt niet hoor waar je het over had.

Inderdaad ik ben ook wel benieuwd of je nu al een beetje verbetering ziet bij Nova. En ik wilde nog wat zeggen maar nu ben ik het weer kwijt...

Tinus: Die co-sleeper was alleen omdat Nurse er naar vroeg. Yora ligt eigenlijk nog steeds als op een van die plaatjes bij de co-sleeper. Gewoon bij mij in bed. Ik slaap hardstikke lekker hoor zo met haar in bed. Ik ben ook absoluut niet bang dat ik op haar ga liggen ofzo. Ik denk dat ze er vanzelf wel geen zin meer in heeft.

Hoestsiroop:

Yora is een beetje ziekerig en ze hoest ook. Nu heb ik hoestsiroop voor kinderen gekocht maar ik las nu op internet dat je dat helemaal niet mag geven? Geven jullie wel eens hoestsiroop? Ze slaapt er ook slechter door want ze valt dan in slaap en dan hoest ze zich weer wakker en gaat weer huilen etc. etc.

Ik heb Yora vandaag een potje proberen te geven. Had mijn moeder in huis. Wij gingen chinees eten en dat potje stond er toch bloemkool, aardappel en ei van Olvarit. Maar ze trok een heel vies gezicht en spuugde het uit

Hoe gaat het bij jullie eigenlijk met de verjaardagscadeautjes?? Yora speelt echt vaak met de duplo en met dat Smartville Boomhuis. Vind ik best leuk.
Nou Yora, ik heb eerst een fruitdag gehouden en de dagen daarna flink aan de lijn met veel water, dus door die fruitdag al een hoop vocht verloren. Dus dat is niet echt slank voor op de lange termijn. O ja de Stumpel is bij ons de boekwinkel

Noof speelt ook heel zoet met haar duplo, en met de kersttrein van LP. Ook voor de boerderij begint ze steeds meer oog te krijgen. Boekjes zijn nog steeds favoriet.

Ik heb in mijn vorige berichtje een arm-update gegeven

Tinus; ik heb nu voor ¤5 een tuigje voor de kinderstoel gekocht, want sinds ze het door had dat ze erin kon gaan staan, flikte ze het steeds weer.

Ainne; Mooie buik!!! Jeetje wat gaat het allemaal snel zo.. Jij al bijna bevallen. Oeiii ik heb er weer zin in!!

Kan ik jou dan overhalen tot een livebaring op webcam??? Nurse wilde niet, von ik zooo flauw Lijkt me zooo leuk!!

Tinus; hoe is het eigenlijk met JP zijn knie? Ik vond bij het op cd zetten van foto's nog de foto dat Manu en Noof hand in hand liggen, bij onze minimeeting in Enkhuizen.

Patries; hoe is het met jou en Tim??

Mainecoon; jaaa ik wilde wel zo'n cd'tje!

Oef; Nova is ook goed gaan slapen toen ze een hele warme slaapzak kreeg. Nu dacht ik dat die anderen slaapzakken ook wel warm (gevoerd) waren, maar deze van de prenatal is ze echt een soort sumoworstelaar in, maar slapen dat in dat kreng doet! Ik hoop en duim echt dat Brian ook beter gaat slapen van een andere slaapzak.

Ik ga even de kaarsen aansteken en koffie/thee zetten.

Fijne avond allemaal, Nurse veel plezier met stappen!

xx
Tinus ik heb wel speldjes bij de H&M gezien maar aangezien Davina nog niet voldoende haar heeft om er een speldje in te doen heb ik nog niet zo rond gekeken. Ooohh bedenk me nu bij speelgoedzaken hebben ze ook van die setjes met speldjes kun je ook nog kijken.

Ainne mooie buik hoor! En het gaat zo hard! Ik hoop ook voor je dat de kleine lekker nog ff blijft zitten tot je klaar bent met werken en je schoonmoeder er is. Hier gebruiken we dus ook nog geen shampoo hihihi. We zijn wel al naar de kapper geweest om wat plukjes bij haar oren enzo weg te laten knippen maar veel stelde het niet voor.

Kinderstoel: ben blij dat we de triptrap hebben ik heb (nog) geen tuigje nodig. Ze kan er zelf gewoon niet uitkomen hihii. En ze kan er ook niet in gaan staan dus wel zo veilig.

Basu ik ben erg benieuwd wat jou jongens van de speeltent vinden.

Mette ik ben gewoon verbaasd over wat Nova allemaal al kan joh. Dat had ik echt niet verwacht! Ben wel blij om te lezen dat ze gewoon lekker dr gangetje gaat en eigenlijk helemaal niet zo erg belemmerd word door haar arm als ik had verwacht. Vind het heel knap van haar wat ze allemaal al kan.
Hihi ben nu weer even de rest van de foto's van de minimeeting aan het bekijken, maar oooo wat is Noof een REUS naast Manu en Boyd. Net zo'n russische kogelstootster

Ik ga even kijken of ik de foto kan plakken;

Tris en ik hebben er net smakelijk om gelachen

Maar het is wel grappig omdat Joeri ongeveer van hetzelfde postuur was, valt het op de foto's dat Joeri erbij was helemaal niet zo op. Maar op de foto's met Boyd en Manu.. hihi!

O ja, nog even deze; Tinus vindt je m niet schattig

Nu ga echt de kaarsen aansteken en lekker op de bank met Idols
Jeetje Mette, hahahaha, tis inderdaad wel een mega-verschil! Als ik zo in de tabel kijk dan schelen ze nu niet zoveel meer. Wat voor maat heeft Nova nu? Manu zit nu goed in maatje 74. En die foto met die handjes: LIEF!! Hebben ze nog verkering of zouden ze elkaar weer vergeten zijn?

Je vroeg om JP's knie, maar ik denk dat je zijn enkel bedoelt. Die had hij eind maart gebroken en hij heeft er inderdaad maanden lang van moeten herstellen. Nog steeds voelt hij het af en toe omdat naast die breuk en die operatie, ook zijn enkelbanden gescheurd waren. Die breuk is mooi geheeld door de schroeven, maar die enkelbanden zorgen dat het soms nog flink pijnlijk is bij een verkeerde beweging.

Grappig dat je over Stumpel begint. Via mijn werk heb ik weleens mail-contact met meneer Stumpel. Die winkel bestaat alleen in jullie streek geloof ik.

Klinkt wel heel lekker die slaapzak van Nova! Ik zou ook lekker slapen als ik zo lekker dik was ingepakt...

Mainecoon: Ik zal inderdaad eens gaan kijken bij een speelgoedwinkel. Bij die in ons winkelcentrum zag ik niet zoveel voor die hele kleintjes. En bij H&M kan ik ook nog gaan kijken, inderdaad. Helaas kom ik daar niet zo makkelijk zonder auto en JP moet volgende week weer werken. Even verder zoeken dus.

Yora: Toevallig: Manu kreeg vanavond hetzelfde potje! Hij eet zelden meer potjes, maar nu aten wij (zelfgemaakte mjam!) pizza dus leek het me gezonder om hem dat te geven. Hij vond het wel lekker, totdat de pizza op tafel kwam toen schoof hij zijn bord direct van tafel!

Ik heb vorige week Bisolvon gebruikt voor Manuel. Ik had gevraagd om een hoestdrankje vanaf 1 jaar bij de drogist en toen kreeg ik dit. Volgens de bijsluiter mogen ze dat gewoon hebben. Alleen Manu vond het vreselijk vies, dus we moesten iedere keer in gevecht om het te geven.

Ik kreeg nog een handige tip van mijn moeder: een beetje hoestdrank in de speen van een flesje doen en dan leeg laten zuigen. De kids hebben vaak niet door dat het geen melk is en als ze het doorhebben, hebben ze het al doorgeslikt.

Ik durfde het niet te mengen met sap want ik was bang dat het dan misschien niet zou werken.

Ainne: Lekker zeg 6 maanden verlof! Maar ik snap dat je ook wel weer aan e slag wilt na verloop van tijd. Ik wist op een gegeven moment ook niet meer wat ik met mijn tijd moest doen. Was het zat om thuis te zitten. Ik ben ook een leukere mama als ik af en toe een dagje mag werken hoor!

We hebben een dvd'tje gehuurd dus we gaan lekker buizen. Doei!
Tinus toevallig hoor. Yora heeft uiteindelijk ook chinees gegeten Maar ik vond het ook zo'n vieze brei in dat potje.En het rook ook vies.

Yora is veeeel lichter dan Manuel maar ik doe haar altijd maat 80 aan. Maar ze heeft lange armen en anders krijg ik van die net te korte mouwtjes.

Ik had gisteren bij de Hennes kleertjes in maat 86 gekocht maar dat is toch weer iets te groot:

Ik ben weer bezig met een eigen bedpoging met Yora maar het schiet nog steeds niet echt op. Ik vind het nog steeds heel erg zielig maar ik vind dat ze ondertussen in ieder geval een paar uur in haar eigen bed kan beginnen. Ze is nu ook niet zo aan het schreeuwen als normaal. Misschien komt dat ook door keelpijn? maar het maakt het wel een stuk makkelijker om haar te laten liggen.
Yora, ik las toevallig even je berichtje (jaja, we zijn nèt klaar met de kamer versieren en ik ging nog éven kijken) En Joris heeft in overleg met de huisarts een maand ofzo geleden Bisolvon voor kinderen gehad (broomhexedine 4 mg/5ml). Daar mocht hij 2cc van hebben (omdat hij nog geen 1 is). Ik vond het geweldig werken.

Anders overleg je toch met je huisarts?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven