Internetdating kletstopic

29-03-2010 22:29 4410 berichten
Deel je ervaringen, stel je vragen, iedereen welkom!

(Hier stond een poging tot een overzicht van de stand van zaken bij diverse hier regelmatig terugkerende posters. Was echter nauwelijks bij te houden door snelle veranderingen en wisselende aanwezigheid. Nu moeten jullie hier dus weer even zelf de kluwen zien te ontwarren.)
anoniem_90685 wijzigde dit bericht op 12-02-2011 23:41
Reden: Overzicht verouderd, nieuw overzicht nauwelijks te doen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat een lef Carenza haha, ik met mijn grote bek durf dat dus niet, maar hoop dat je moed belooond wat en je wat gaat horen!

Ik ben denk ik toch soms wel een ouderwetse doos.

Dr. to be wil chirug of psychiater worden en toevallig las ik in het boek van Bram Bakker dat je wel degelijk heel lang studeert voordat je aan de bak kunt gaan, hij was nl zelf ook half 30 tegen de 40.

Ik ben ook zo Alive, zodra je het bed hebt gedeeld of als het op een soort van relatie lijkt dat ik exclusiviteit wil, maar ja hoe zit het met die ander?

Ik stelde die vragen aan jullie eigenlijk, gewoon hoe jullie daarover denken.

Mijn leven gaat ook zonder Dr echt wel verder hoor, lag gisteren lekker met vrienden op het strand. Was vandaag ook wieberen, en ook morgen ben ik de hele dag weg.

Ik ben niet het type wat gaat wachten, heb hier een heel druk sociaal leven, als hij niets laat weten, wat ik betwijfel is it his loss. Ik woon tussen van die middelandse zee mannen en moet eerlijk zeggen dat is een lust voor het oog!

Ik heb geen date gehad Fellow, ik zit ruim 3000 KM bij jullie vandaan maar sta wel nog op een datingsite.
By the way, er lopen in Nederland ook hele leuk mannen dat weet ik echt wel, maar wat ik op die datingsites soms zie wordt een vrouw toch echt niet heel gelukkig van hoor.

Sorry dat ik het zeg, wat jullie?
@ Alive. Hmmm je hebt gelijk!

MIjn blog is gelinkt aan mijn vriendensite. Dat maakt het lastig. Kan je hier ook je e-mailadres ergens neerpennen? Ik ben de komende tijd niet meer zoveel online, vliegf natuurlijk al over een paar dagen. Maar kan altijd een update hier doen over de wilde-mannen en een selectie van mijn verhaal ;)...

Pff vanavond mijn wilde-man mss zien die niets liet horen. Blegh. Wordt er niet blij van. Maar wel leuk, even met vrienden afscheids-kroegje doen!
Aliveandkicking: die site waar ik op afknapte valt onder doelgroep-dating. Vaag, maar ik ga hier geen namen noemen.

Daisy376: wat is lef? Het is maar een mailtje en iig een andere invalshoek dan de rest van de dames daar doen! Daarom kwam ie wsch ook een paar keer kijken!

En ja, als je dat op mijn leeftijd niet durft . . . . (zei stokoude Carenza )

In het algemeen zijn de leukste heren natuurlijk bezet, en ja, er staan op dating-sites ook hele wanhopige heren: waarom ik nu niet?????

Ik zie het oa als een leuk tijdverdrijf en hoop toch ooit eens die ene speciale man tegen te komen . . . . . . .
Oh dat je het anders hebt gedaan dan de andere dames is een ding wat zeker is, maar ik ben denk ik te bang om een zeer bot antwoord te krijgen.

Je hebt gelijk, nee heb je, ja kun je krijgen!

Je hebt het ook goed aangepakt, vooral omdat de tijd gaat dringen. Zoals gezegd ik hoop dat je reactie krijgt.

Ik had vandaag wat ik van mijn vriendin begreep sjans.

Sjans van een, om het heel netjes te zeggen politie agent.

Hij zag me aankomen en blijkbaar weet hij dat ik vriendin van de familie ben. Heeft haar uitgehoord en komt maandag weer terug omdat hij weet dat ik dan ook kom. NO way dat ik date met een agent, en zeker niet met iemand van hier!

Maar gevleid voel ik me natuurlijk wel.
haha en waarom niet daten met een PM daisy?

marit: oooo spannend meid dat je al bijna vertrekt!! heerlijk hoor... hoelang ging je ook alweer? wat leuk met je vrienden even de kroeg in :-)

Theo: kan begrijpen dat je het even beu bent, hebben we allemaal wel hoor. tis gewoon af en toe frusti dat er van die rare mensen bji zitten.. ik zeg: geef de moed niet op, gewoon rustig aan doen...

hier alles prima, gister heeriljk bij Mr.3 geslapen en ik ging vanuit zijn huis naar het werk, ging wel wat sneller dus lekker! hij vroeg heel lief gisteraaf of hij nog een bammetje voor me moest maken voor me vandaag hihi...schattig...weekend zie ik hem weer helaas niet, dus ik hoop morgen eigenlijk nog.. maar dat zou ik nog wle horen...
haha en waarom niet daten met een PM daisy?

marit: oooo spannend meid dat je al bijna vertrekt!! heerlijk hoor... hoelang ging je ook alweer? wat leuk met je vrienden even de kroeg in :-)

Theo: kan begrijpen dat je het even beu bent, hebben we allemaal wel hoor. tis gewoon af en toe frusti dat er van die rare mensen bji zitten.. ik zeg: geef de moed niet op, gewoon rustig aan doen...

hier alles prima, gister heeriljk bij Mr.3 geslapen en ik ging vanuit zijn huis naar het werk, ging wel wat sneller dus lekker! hij vroeg heel lief gisteraaf of hij nog een bammetje voor me moest maken voor me vandaag hihi...schattig...weekend zie ik hem weer helaas niet, dus ik hoop morgen eigenlijk nog.. maar dat zou ik nog wle horen...
Met politieman bedoel je Miepie?

Sorry, maar ik vertrouw de politie voor geen meter, en die van hier al helemaal niet!

Het gaat dus goed aan jouw kant Miepie, je loopt op wolken.

Theo, hoe gaat het?
Ik heb al een jaar niet meer gedate, nu sinds kort contact met een man, waar het wel mee klikt en waar ik nieuwsgierig naar ben.

Nu stelde hij weer binnenkort samen wat te drinken en eventueel een rondje door de stad te wandelen.

Vond ik een leuk idee, dus ik smte (heb hem nog nooit gezien) dat ik het een leuk idee vind en of hij een datum wilde noemen, dat ik dan kijk of ik kan.

Dat was zaterdag, nu nog niks gehoord.

Op zich geen probleem, maar opeens herinnerde ik me iets toen we net contact hadden dat hij aangaf soms expres niet terug te mailen om mij in spanning te laten.

Stom dat me dat was ontschoten, ik heb nu het idee dat het weer zo is, Ik heb dus gevraagd of hij mailt met een datum...

Ik heb geen zin in dat soort spelletjes, vond het de eerste keer al niet prettig maar ben er opeens klaar mee.

Heb ook geen zin meer om dat te mailen, dat mijn interesse tanende is door dit vreemde gedrag.

Pfff wat een gedoe dat daten , weet opeens ook weer waarom ik er vorig jaar mee kapte..
Lekker bijdehand ook, om je al te melden dat hij bewust niet terug mailt Pearle, dan weet je eigenlijk al waar je aan toe bent.

Ze hoeven niet direct te antwoorden, het is geen verplichting, maar om dit nu al te zeggen weet je ongeveer wat er in zijn gedachten omgaat.

Draai het om, en laat idd ook niets meer van jouzelf horen.

Ik zou hetzelfde hebben, dit is een afknapper, zo mail je al helemaal niet meer omdat je het leuk vind!
Ja Daisy, ik heb zelf ook geen zin meer in contact op te nemen.

Ik hou niet van die aantrek-afstootspelletjes....

Daar voel ik me net iets te goed voor. Had ik eerder door moeten hebben, maar goed
Eerder door moeten hebben, je hebt hem nog nooit gezien, wees blij dat je dat nu bemerkt hebt, voordat je in iets meer zit dan enkel mailcontact.

Ik heb het ook hoor, geen zin om me uit te sloven. Ik houd al ruim een week mezelf op de achtergrond.

Zag hem net 1 minuut online komen, ws om te kijken of hij mail heeft haha, niet van mij dus!

Tja ach het leven gaat echt wel door, en hoe

Hoe gaat het met de rest, nog niets vernomen Carenza?

Prettig weekend allemaal, geen strandweer hier, we gaan dus maar iets anders doen.
@fellow: heb je al iets gehoord? Die eerste dates en de tijd daarna als je iemand leuk vindt......... vreselijk gewoon!! En hoe minder je hoort, hoe meer je de neiging krijgt contact op te nemen.

Het zegt niet altijd alles als er direct weer heel fanatiek contact opgenomen wordt hoor. Soms begint het heel heftig en is het ook ineens weer over. Langzaam opbouwen is vaak beter.

Maar ik hoop wel voor je dat het geen ONS is geweest van zijn kant want dat is zo'n waardeloos gevoel als je zelf anders wil...

En Daisy: wat een rare snijboon, die Co.. !

Iedereen veel date- of anderszins plezier dit weekend.
Wat een rust hierzo! Iedereen druk met daten?

Net mn 2de date achter de rug met leuke RPman....was leuke date.....beetje jammer alleen van het plastic campingbordje waar ik vanochtend mn boterhammetje van te eten kreeg. En hij wel een "echt" Wedgewoodbord.....;-)

Voor de rest viel ie wel mee.....

Als we elkaar beu zijn gooi ik hem hier in de aanbieding.....iemand toevallig al belangstelling???
Ik stap net binnen, heb lekker op het strand gehangen.

Is idd erg rustig hier!

Wat erg Rara, ik had zelf van dat plastic bord gegeten, maar ja

Je hebt er zo te lezen niet zo heel veel zin meer in?

En hij wat vind hij?
Dat is wel heel schraal, Rara70! Was hij bang dat je het stuk zou laten vallen ofzo???

Stuur m maar hierheen, ik heb ook plastic servies en Wedgwood,

koekje van eigen deeg lijkt me wel wat
quote:fellow schreef op 16 maart 2011 @ 19:07:

HELP HELP, wat zouden jullie doen?

Heb na twee weken mailen/smsen/msnen gister een super super date gehad!! Echt helemaal super, genieten, origineel.

Hij is blijven slapen... en ik vanochtend op weg naar mijn werk een smsje gestuurd... hoorde niets terug... (wel gebruikelijk, want hij is geen smser) en kreeg eind van de middag een smsje terug: dat hij een super avond nacht en ochtend had gehad, nu vooral erg moe was en ging eten en slapen....

Ik merk dat ik er (zoals zovelen) onzeker van wordt omdat er geen vervolgafspraak is gemaakt... aan de andere kant denk ik: niet zeuren, hij laat wat terug horen, het was super, wat wil je nog meer.

Maar.... mijn vraag is... wat zou jullie volgende stap zijn? Een sms van hem afwachten? of zelf weer wat sturen??

Weet het niet... hij is zooooooooooooooo leuk!

nu wil ik niet onnozel overkomen ofzo.. maar blijven slapen tijdens eerste date is nooit goed.. Kan goed zijn dat hij geen tweede date wilt en alleen maar sex heeft gewild, want die mannen zijn er ook!

Wil je toch proberen dat hij jou vraagt voor een 2de date, zorg dan iig eerst dat je hem met rust laat. Stuur geen sms/mail of bel hem niet.. want hierdoor bestaat de kans dat hij jou niet meer vraagt omdat je opdringerig overkomt.. daarnaast denk aan je eigen.. blijf de dingen doen die jij leuk vind zodat je niet de hele tijd aan hem denkt.. het kan goed zijn dat hij dan weer komt.. je zult geduld moeten hebben en tonen dat je niet afhankelijk van hem bent.
Ja precies, zorg ervoor dat hij de hele dag naar zijn telefoon staart of hij al bericht heeft terwijl jij rustig doorgaat met jouw leven!

Carenza haha, zou wel heel erg wezen als hij idd angst had dat Rara het servies kapot zou maken.

Dat hij er gewoon niet aan denkt om het om te draaien, raar toch?

Ik lees graag hier op het forum, heb zelf 2 lange relaties gehad dus ook de nodige ervaring en denk gewoon heel vaak laat mij lekker alleen zijn. Het is voor beiden partijen hard werken in een relatie en ik vraag mezelf vaak af wil ik dat echt wel weer?

Ik heb een geweldig leven, wat als ik iemand tegenkom?
@ Rara: Rare actie van je date.

@ Pearle: Ik zou bij zo'n figuur ook niets laten horen.

@ Miepie: die zweeft lekker verder op haar mr3 wolk.

@ Daisy: Ik weet van mezelf dat ik inmiddels erg op mijn vrijheid gesteld bent geraakt. Als ik alleen al denk aan een man weer hier in huis breekt het angstzweet me al uit. Nee, moet er echt niet aan denken. Hooguit latten. En ja, ook dat is hard werken. Niet alleen om nader tot elkaar te komen maar ook elkaar de vrijheid te gunnen.

Hier gaat het goed met LKM. Nog geen tweede date gehad. Wel paar keer zeer kort en paar keer wat langer op de chat gehad. Ik vind het prima zo. Tot nu toe zitten we behoorlijk op één lijn in hoe we ons (persoonlijke) toekomst zien.

Mr. Black heeft intussen nog steeds niets van zich laten horen. Had niet anders verwacht. Vind ik eerlijk gezegd ook niet echt erg. LKM is vele malen leuker in de omgang.
Ik stap net binnen en dacht ga eerst eens kijken of er nog leven hier is..

Laat Mr Black lekker voor wat hij is Alive, wat heb je aan zo'n persoon? LKM vind je ook leuker dus dan is die keus al snel gemaakt. Geniet daar dan maar van, en misschien komt die date ook wel weer snel!

Hier geen bijzonderheden, misschien had ik de broer van Mr Black te pakken Alive, want ook hier geen leuk bericht niets vanuit zichzelf.

Zag hem net wel weer even online, checkt natuurlijk zijn mail haha of hij bericht heeft.

Denk wel dat je gelijk had Alive, dat hij wel degelijk into me, maar rustig zijn tijd uitzit.

Als hij gaat afwachten totdat ik weer terug ben kan hij het vergeten, dan ben ik hem namelijk vergeten, heb hem gewaarschuwd dat ik niet achter mensen aan ga lopen.

Heb over aandacht niets te klagen, en geniet er ook wel van!
Hier even een voorlopige afscheidspost!!

Dames heel veel plezier met het daten en zal proberen af en toe mee te lezen en verhaaltjes te plaatsen!! Ben benieuwd.

Bij mij loopt het aantal mannen wat uiteen. Dus ben wel blij dat ik even weg mag. Even rust en lekker voor mezelf keuzes maken en GENIETEN!!! :D

Alive. Mr Black heeft natuurlijk 100% aantrekkingskracht maar ja, een relatie dat zal nooit werken. Lekker afwchten wat het wordt met LKM:D
Geniet er maar van Marit, niets is zo belangrijk als jezelf bent!
Tja, Carenza is boos! Dacht leuke man te hebben gevonden om mee kennis te maken. Woonplaats goed te doen voor me, leeftijd prima, 5 jaar jonger, donker . . . . helemaal waar ik naar op zoek ben!

Ik geef netjes in mijn pro aan, dat ik een handicap heb. Wil de heren niet voor een onvoldongen feit zetten, het valt wel op zodra je me ziet. Kreeg van deze heer een mail terug: "ik heb in het verleden met dat soort mensen gewerkt." Heb hem teruggemaild, dat dat mij ontzettend verkeerd schoot, ik ben geen alien ofzo!!!! Ik loop moeilijk, maar om me dan meteen "dat soort" te noemen????

En dat via een dating-site waar je dat dus niet verwacht . . . . . . .
Wat een ongelofelijke klootzak!!

Sorry dat ik het er zo uitgooi

Had hij jou eerst iets gestuurd of jij hem?

Ik ben werkzaam in de gehandicaptenzorg en daar verwijst hij dus naar. Wat een naar mens zeg, een walgelijk karakter waar je dus maar beter ver vandaan moet blijven

Je zou bijna hopen dat hij de rest van zijn leven single blijft!
Jakkes Carenza, wat een ongelooflijk onrespectvolle reactie van die vent. Wat Daisy zegt, je zou gaan hopen dat hij de rest van zijn leven alleen blijft. Een ding is zeker, hij is jou niet waard.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven