wat nu?

22-03-2011 15:56 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik heb dringend een vraag, ik doe elke morgen na mijn 2 plasbuurt een clearblue ovulatie test vanmotgen was die eindelijk positief ik was azo blij tot dat ik straks thuis kwam hem hem weer deed niu was die negatief en ik voel duidelijk dat het nog moet komen toch? help mij
ik snap er moer van, maar als je zwanger wil worden moet je niet elke dag hyper over een stokje piesen, maar in plaats daarvan je man het ved insleuren
Wat is de vraag nou? Snap er geen hout van.
Gewoon elke dag seks hebben met je man in plaats van over zo'n raar stokje plassen.

Niet zo moeilijk doen joh.
Dat je nu seks moet hebben, als je een kind wilt, want je eisprong is net geweest. Als je zo'n streepje ziet ben je volgens mij de 48 uur daarna het meest vruchtbaar
Of dacht je dat je zwanger wordt door steeds over zo'n test heen te plassen?
Oh god, het is zo'n ovulatietest-tester. Dan sluit ik me aan bij de dames die je adviseren om gewoon te seksen.
quote:gizz schreef op 22 maart 2011 @ 15:58:

ik snap er moer van, maar als je zwanger wil worden moet je niet elke dag hyper over een stokje piesen, maar in plaats daarvan je man het ved insleurenPcies, neuken tot je er bij neervalt!!!
Gewoon van de site: De Clearblue-ovulatietest neemt de stijging in de hoeveelheid ovulatiehormoon LH waar die 24-36 uur vóór de ovulatie optreedt en stelt de twee beste dagen om zwanger te worden vast in een bepaalde cyclus. Door te vrijen tijdens deze twee dagen heb je de meeste kans om zwanger te worden.

En voor de meeste van bovenstaande reacties; het lukt niet iedereen om makkelijk zwanger te raken. Soms zijn ovulatietesten erg handig; ik moest ze zelfs gebruiken tijdens de IUI-behandelingen om de inseminatie dag te bepalen..
Je man kan je helpen, wij niet.

Succes!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:Mousie78 schreef op 22 maart 2011 @ 16:10:

En voor de meeste van bovenstaande reacties; het lukt niet iedereen om makkelijk zwanger te raken. Soms zijn ovulatietesten erg handig; ik moest ze zelfs gebruiken tijdens de IUI-behandelingen om de inseminatie dag te bepalen..

Ik heb ook ovulatietesten gebruikt maar geen 2x per dag. Dat is echt overdreven en zorgt alleen maar voor verwarring zoals je ziet.

Vanmorgen was hij positief dus zo snel mogelijk sexen en dan nog een test op de zelfde dag is alleen maar zonde van je geld. (En morgen nog een test doen ook)
Ik hoor een roep om hulp!!!! Wat moet ik doen?

Sommige vind ik echt rot reacties omdat jullie niet weten wat ik misschien mankeer ik wil gewoon iets weten dat is toch niet zon domme vraag? het maakt me onzeker omdat ik al 9 maanden bezig ben
quote:Mousie78 schreef op 22 maart 2011 @ 16:10:

Gewoon van de site: De Clearblue-ovulatietest neemt de stijging in de hoeveelheid ovulatiehormoon LH waar die 24-36 uur vóór de ovulatie optreedt en stelt de twee beste dagen om zwanger te worden vast in een bepaalde cyclus. Door te vrijen tijdens deze twee dagen heb je de meeste kans om zwanger te worden.

En voor de meeste van bovenstaande reacties; het lukt niet iedereen om makkelijk zwanger te raken. Soms zijn ovulatietesten erg handig; ik moest ze zelfs gebruiken tijdens de IUI-behandelingen om de inseminatie dag te bepalen..Tuurlijk snap ik dat niet iedereen even makkelijk zwanger kan worden. Maar dan blijft nog steeds het feit dat je seks met elkaar moet hebben (tenzijn je in de MM zit). Je kan plassen over stokjes wat je wil, maar helpen doet het niet.
Ik moest twee keer per dag testen, maar dan wel 1 's morgens en 1 's avonds. De piek kan soms van korte duur zijn en niet worden opgepakt met 1 test.

Maar al met al, TO weet nu waarschijnlijk wel wat haar te doen staat de komende uren
quote:chyntia schreef op 22 maart 2011 @ 16:24:

Sommige vind ik echt rot reacties omdat jullie niet weten wat ik misschien mankeer ik wil gewoon iets weten dat is toch niet zon domme vraag? het maakt me onzeker omdat ik al 9 maanden bezig benMisschien wordt het tijd om wat psychologische hulp te gaan zoeken dan. Zo over de zeik raken van een ovulatietest die niet uitvalt zoals je verwacht is niet gezond. Evenals de reacties hier meteen bestempelen als rotreacties.
quote:Demissionair schreef op 22 maart 2011 @ 16:16:

Ik hoor een roep om hulp!!!! Wat moet ik doen?

[afbeelding]uhhhh, iemand bevruchten??

Sommige vind ik echt rot reacties omdat jullie niet weten wat ik misschien mankeer ik wil gewoon iets weten dat is toch niet zon domme vraag? het maakt me onzeker omdat ik al 9 maanden bezig benDan ben je nog maar net begonnen.
Als je al zo gestrest raakt van een ovulatietest, is het misschien verstandiger nog even te wachten met het (proberen te) krijgen van kinderen...
Chyntia, wat je nu getest hebt klopt precies. Je hebt een LH piek in je bloed (en daardoor ook in je urine), die heb je gevonden door die positieve ovulatie test. Daarna daalt je LH weer, en wordt je test dus weer negatief. En daarna komt je eisprong.

Zo zit je cyclus in elkaar, niets mis mee.

Bel die vent van je en duik in bed!

Sommige vind ik echt rot reacties omdat jullie niet weten wat ik misschien mankeer ik wil gewoon iets weten dat is toch niet zon domme vraag? het maakt me onzeker omdat ik al 9 maanden bezig benLieve Cynthia, wij kunnen toch het antwoord op jouw vraag ook niet weten? Jij 'voelt' dat het nog moet komen, nou, gauw, hup het bed in dan! En er het beste van hopen. Als je écht iets zou mankeren, zou je hier niet schrijven maar bij de huisarts zitten en dat is met 9 maanden proberen in de meeste gevallen nog geen serieuze optie.
Verzin voortaan een duidelijkere topictitel. Suggesties:

- Ovulatietest

- Onduidelijke ovulatietest

- Wisselende ovulatietest

Door je topic "Wat nu?" te noemen, gaat iedereen hem lezen en daar komen ook een deel van de cynische reacties vandaan.
Ja Chyntia, de reacties zijn inderdaad vaak kort door de bocht. Weet je voorgeschiedenis niet, maar normaal gesproken is om de dag sex voldoende om zwanger te raken.
Wat een reacties hier! TO vraagt volgens mij gewoon naar de werking van de testen icm haar ovulatie. Dat ze ovulatietesten gebruikt, daar hoeft ze zich niet voor te schamen. Dat er hier forummers zijn die daarover vallen en naar de bekende weg refereren door haar te vertellen dat ze seks moet hebben lijkt me overbodig. Enfin, To: het kan gebeuren dat je een korte LH piek hebt en 's avonds inderdaad negatief test. Lees de bijsluiter even goed door om te weten hoe het precies werkt. Het beste kun je inderdaad je vermoedelijke eisprong "consumeren" en even doortesten totdat je meer zekerheid hebt. Veel plezier!
O, wat ben ik blij dat in mijn tijd (ben net 41 en mijn tijd was 16 jaar geleden) dit soort testen niet bestonden. Toen had je gewoon lekker sex en liet je je niet gekmaken door dit soort stomme testen. Ik zie het nut e recht niet van in, en lekker spontaan sexen staat zo dus ook niet meer op het menu. Wat een gekunstelde zooi wordt het zo zeg! Ja, daar erger ik mij aan. Laat die fabrikanten ophouden met het op de psyche inspelen en gelijk geldversllindende troep van de markt halen.

Kijk maar naar TO hoe gek ze wordt gemaakt.

En TO, als je 9 maanden probeert zwanger te worden is dat niet zo heel lang hoor. Dus hou op met dat stomme getest, ontspan en heb gewoon sex. Spontaan welteverstaan. Dit soort stress kan namelijk ook invloed hebben op je vent, en straks ligt je relatie stuk omdat hij maar moet opdraven omdat een test dat zegt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven