Oekraine!!!
dinsdag 22 maart 2011 om 19:51
Hallo allemaal,
Ik ben op dit moment druk bezig met mijn afstudeer onderzoek. Ik onderzoek toerisme in Oekraïne, een deel van het onderzoek is het imago dat Nederlanders hebben van Oekraïne. Hierbij zou ik jullie willen vragen om deze korte vragenlijst in te vullen. Het zijn maar 11 korte vragen, makkelijk te beantwoorden en het kost je echt nog geen 5 minuten van je tijd! En het zou mij heel erg goed helpen met mijn onderzoek!
Bij deze de link: http://www.thesistools.com/web/?id=177236
Alvast heel erg bedankt!!
Groeten, Tamara
Ik ben op dit moment druk bezig met mijn afstudeer onderzoek. Ik onderzoek toerisme in Oekraïne, een deel van het onderzoek is het imago dat Nederlanders hebben van Oekraïne. Hierbij zou ik jullie willen vragen om deze korte vragenlijst in te vullen. Het zijn maar 11 korte vragen, makkelijk te beantwoorden en het kost je echt nog geen 5 minuten van je tijd! En het zou mij heel erg goed helpen met mijn onderzoek!
Bij deze de link: http://www.thesistools.com/web/?id=177236
Alvast heel erg bedankt!!
Groeten, Tamara
woensdag 23 maart 2011 om 11:08
Nederlands is niet mijn 1ste taal en ik studeer in het Engels, maar ik kan de questionnaire niet in het Engels doen, omdat dan de meeste Nederlanders het niet zouden invullen.
Ik probeer gewoon aan zoveel mogelijk respondenten te komen, je hoeft er niet na te kijken en het in te vullen. De mensen die het wel gedaan hebben , bedankt!
Ik probeer gewoon aan zoveel mogelijk respondenten te komen, je hoeft er niet na te kijken en het in te vullen. De mensen die het wel gedaan hebben , bedankt!
woensdag 23 maart 2011 om 11:26
Ok, heeft er iemand misschien goede tips voor mij dan, waar ik wel veel mensen kan vinden die mij questionnaire willen invullen? Ik heb een aantal forums geprobeerd en bedrijven benaderd. En natuurlijk mensen uit mijn omgeving gevraagd, wat me tot nu toe maar 46 respondenten heeft opgeleverd.
Ik hoor graag als jullie misschien tips hebben, hoe jullie het hebben gedaan toen jullie afstudeerde?
Ik hoor graag als jullie misschien tips hebben, hoe jullie het hebben gedaan toen jullie afstudeerde?
woensdag 23 maart 2011 om 11:58
Succes met afstuderen.
De vrouw van mijn zwager is Oekraïens dus ik heb hem wel even voor je ingevuld.
Kun je niet vragen of ouders van vrienden/klasgenoten mee willen doen? In een winkelcentrum gaan staan?
Zorg je ervoor een beetje een gevarieerde groep mensen aan te spreken? (Aan de andere kant, daar vraag je niet naar, dus dat is blijkbaar niet relevant).
De vrouw van mijn zwager is Oekraïens dus ik heb hem wel even voor je ingevuld.
Kun je niet vragen of ouders van vrienden/klasgenoten mee willen doen? In een winkelcentrum gaan staan?
Zorg je ervoor een beetje een gevarieerde groep mensen aan te spreken? (Aan de andere kant, daar vraag je niet naar, dus dat is blijkbaar niet relevant).