Outsiders Deel 2

07-03-2011 20:55 1176 berichten
Alle reacties Link kopieren
En hier kletsen we verder.

Zo, nu even tijd voor een uitgebreidere reactie, ben net thuis van etentje met vriendin.

Heidel en VG, zou leuk zijn als jullie elkaar kunnen treffen in 't Duitse! VG, jij in elk geval vast een hele goede reis, maar ik denk dat ze in de US ook wel internet hebben ...

De film die je noemde heb ik trouwens nog niet gezien, ga ik wel gauw eens doen, ik vind Dicaprio ook echt een geweldig acteur in vaak erg sterke films!

SD, ik zei het eerder al, maar toch nog even een ..als zelfs het paardrijden je niet echt kan oppeppen momenteel, dan is dat toch niet zo'n goed teken he. Hopelijk voel je je gauw wat lekkerder en komen er veel leuke toeristen ipv vervelende Gringo's.

Pien, had je nieuws vandaag al gehoord natuurlijk, maar hierbij wil ik ook nog even zeggen dat ik super blij ben voor je dat de uitslag goed was! Een zorg minder! Blijft een vaag gebeuren natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat het wel losloopt nu. Jij hopelijk ook

Maj, waar hang jij uit? Gaat het ok met je?

Flamenco, lees je nog weleens mee?

Nichi, hopelijk gaat het goed met je.

Looola, jij ligt lekker te bakken op de boot denk ik

Ik snap heel goed dat je er zo over denkt hoor VG, over de situatie met mijn ex. Hij zit ook nogal te stunten op deze manier natuurlijk, maar ergens snap ik hem ook. Ik ken hem langer dan vandaag. Kreeg nog wel bericht van hem dat hij me nog gaat bellen, dat hij het er nog over wil hebben, maar het er vooral op neerkomt dat hij niet goed weet hoe vorm te geven aan een evt. ontmoeting. Eigenlijk geeft dit me wel even rust ook. Mijn bedoeling is niet om van alles te overhaasten of druk op hem te leggen. Even het idee laten bezinken kan ook geen kwaad, het werd 'm even erg heet onder de voeten geloof ik.

Slaap lekker allemaal!
--
---
Pino, gelukkig maar, wat een opluchting voor je!

Je mentaal goed voelen is soms een hele opgaaf. Ik dacht dat ik me in een warm land altijd happy zou voelen, nou dat is echt niet altijd zo. You can't run away from yourself. En werken in het toerisme is vaak saai, omdat alle toeristen steeds dezelfde dingen zeggen en vragen, als 'hoelang woon je hier al' en daar geef ik al 7 jaar enthousiast antwoord op, maar dat wordt nu wel wat sleets.

Maar terug naar nl ga ik zeker niet, misschien wel ergens anders heen verkassen. Go good, jullie allemaal!

nichiran, hoe is het nu in Japan (vraagteken).
Maj, wat een leuke plannen heb je al gemaakt! Nog even de laatste loodjes en dan is het zover hoor.. Gaat je ex nou eigenlijk ook nog mee of niet?

SD, begint de sleur er daar een beetje in te raken misschien? Naar welk ander oord zou je willen gaan? En hoe staat man hierin, of is dit nog helemaal geen gespreksonderwerp?

VG, goede vlucht!!

Heidel, lekker genieten van het zonnetje vandaag! Vooralsnog is het hier nog erg mistig..ben benieuwd of de zon er nog doorheen komt.

Ik moet wel een beetje lachen om jullie berichten als: "zet hem uit je hoofd" en "beter om nu af te sluiten", is net Chinees voor me, zou niet weten hoe ik dat ineens zou moeten en kunnen (en willen?) eigenlijk

Voor nu maar even 'pending' en zien hoe ons gesprek volgende week is.
Phil, ik zou gaan.
Flamenco!!!

Ben blij jou te lezen, dus ik had gelijk, je leest nog heus wel mee he?

Ik hoop dat het goed gaat met je. Zou het leuk vinden als je meer schrijft, mij mailen mag ook.
... .
Haha, ga je slapen zodat ik je boekrah pas weer zie Heidel ?
Mneeha Heidel!

Lekker zonnetje, heb mijn lente-outfit aan!

Pittige workshop zeg, maar wel heel interessant denk ik! Steek je vast weer wat van op voor je werk

Ik heb studiedag vandaag, best gezellig weer.

Salaam!
Hoi allemaal, hier schijnt de zon ook, maar de 20 graden halen we niet hoor..jammer! Gister wel voor het eerst weer op terras gezeten, gezellig!

Ik heb nu lekker al weekend, al paardgereden en mijn huis is aan kant.

VG, zal wel vermoeiend zijn inderdaad ja, dat gereis. Maak er wel wat leuks en gezelligs van daar!

Heidel jij ook genieten van je vrije dag met dit prachtige weer!

Ik heb geen idee of ex en ik elkaar weer gaan zien, het is allemaal zo ingewikkeld Denk dat het vanzelf wel duidelijk wordt...nu zit hij weer even in zijn thuisland druk te wezen. Ik vind het maar moeilijk allemaal.
Hallo allemaal.

Bij voorbaat mijn excuses dat ik even alleen over mijzelf praat, maar ik dacht dat jullie wel een up-date zouden willen hebben.

Ik had er net eentje getyped en toen ging er wat mis en was de hele text weg.

Maar goed. Van 15 tot 20 maart in Osaka gezeten, maar uiteindelijk weer terug gegaan, kort samengevat omdat ik gewoon weer mijn eigen leven wilde.

20 maart op mijn werk geslapen en daarna tot vrijdag bij Akiko thuis. Zij was er zelf niet, maar echtgenoot wel en het was best prettig even gewoon een nuchtere nederlander om me heen te hebben.

Deze week `gewoon` gewerkt en zelfs mijn officiele benoeming gehad, maar nadat op woensdag het drinkwater in Tokyo een toch voor mijn gevoel net iets te hoog radioactiviteits gehalte bleek te hebben op donderdag een serieus gesprek met 1 van mijn managers aangegaan. Het resultaat is dat ik wellicht zeer binnenkort een stage in West japan ga lopen bij een ander hotel van dezelfde keten. Hier zijn geen buitenlanders en is de kamer-bezetting erg laag, terwijl in het westen behoorlijk wat buitenlanders zitten en ze wellicht wat extra hulp kunnen gebruiken. Zodra ik meer weet geef ik wel weer een up-date.

Voor de rest gaat het leven gewoon verder. Vandaag heb ik mijn diploma gekregen en heb ik dus oficieel een Master-graad van een welbekende Japanse universiteit. Er zat echter wel een donker randje aan. Door de aardbeving en tsunami zullen enkele studenten die vandaag af zouden studeren nooit hen diploma krijgen en hebben anderen familie / huis en haard / hun toekomstige werkplek verloren. Tel daarbij op het energie-tekort en je hebt meer dan genoeg reden om te zeggen dat een feestelijke bijeenkomst niet echt op zijn plaats is nu.

Met mij gaat het verder relatief redelijk. Ik heb een permanent slaapekort maar begin het een beetje in te halen, en verder zit ik vaak en veel te piekeren over hoe het nu verder moet. Ik kan het enkel en alleen per dag bekijken en dan zeggen dat het vandaag goed gaat maar ik geen flauw idee heb hoe ik er morgen voorsta.

Ik lees nog wel steeds mee, maar heb nu even wat minder behoefte om zelf veel te posten, maar ik beloof jullie af en toe een up-date te blijven geven.

Bericht toch iets langer geworden dan ik bedoeld had.
Nichiran ,das toch normaal dat je nu alleen met jezelf bezig bent! Zoals jij dat ziet....! Hallo,wat een ''ervaring'zeg!

Kan me heel goed voorstellen dat het ontzettend zwaar voor je moet zijn. Slapen zal niet meevallen, en natuurlijk maak je je zorgen over de toekomst! Wat de mensen allemaal niet hebben moeten meemaken....onvoorstelbaar. In ieder geval toch proficiat met je diploma, hartstikke goed van je.

We blijven aan je denken hoor, en geen excuses....Nergens voor nodig. Big hug

Ikzelf mag het hele weekend werken....jeuh...! Hum....

Hoop dat de rest ook een leuk weekend heeft!
Come fly with me on a jetplane
VG, jij bent nu op weg naar huis, welkom terug alvast!

Nichi veel sterkte daar, hopeliijk keert de rust snel weer wat terug, zodat jij ook echt weer een beetje de draad kunt oppakken. En proficiat met je diploma, knap gedaan!

Pien, heb je lekker gewerkt vandaag? Werkze ook nog de verdere week he, je bent er maar druk mee (maar het is een goede afleiding, dat dan weer wel).

Ik duik zo ook mijn bed in, ben erg moe.
Haai, ja best druk nu met dit weer, terras weer open! Lekker hoor....nu een beetje gaar na zo'n weekend. Tijd voor een roseetje....morgen cursus,Bedrijfshulpverlening,altijd interessant! En de rest vd week ook gewoon arbeiten!

Wil wel nog ergens deze week naar de film, wil 127 hours zien en de Fighter...

Heb je t leuk gehad VG? Vast wel, oh, ik vind Miami geweldig.

Heidel lekker buiten geweest dit weekend?

Phil, lekker met je paard weg geweest? Hoop dat je genoten hebt!

Met de rest alles goed?
Come fly with me on a jetplane

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven