Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Zo, mijn voetjes zijn ook weer poezelig zacht en de nagels strak in de lak gezet. ik hoefde alleen een basisbehandeling te betalen omdat mijn pedicure baalde dat ze me twee keer af had moeten zeggen vanwege ziekte. Vanmiddag moest ik vrij nemen ivm een gesprek op Moppekinds school. Vanwege het mooie weer heb ik een extra uurtje opgenomen en dat heeft dus mooi uitgepakt.
Alle reacties Link kopieren
Dames!

Ik ben een meelezer, maar kwam vandaag iets tegen waarbij ik meteen aan jullie moest denken.

In mijn stad zit een Faunaland, hier stond een bord buiten dat er binnenkort een middag was waarop katten/honden voordeliger dan bij de dierenarts ingeënt/gechipt kunnen worden. Dat is opzich al mooi natuurlijk. Dus ik even op de website gekeken, blijkt dat er in diverse filialen een middag (verschillende data hoor, zal wel een soort tour langs de filialen zijn) een paraveterinair aanwezig is die verschillende zaken uitvoerd. Niet alleen enten of chippen, maar bij ons binnenkort een gratis (!) gezondheidscheck voor katten inclusief een gratis (!!!!) vlooienbehandeling. En laten vlooienbehandelingen nou niet echt vrekproof zijn . Scheelt wat mij betreft genoeg om er met mijn drie katten langs te gaan op die middag...

Het schijnt dat ze ook een aantal dingen voor honden doen, maar daar heb ik me niet in verdiept aangezien ik zelf geen hond heb.
@blowtje

goede tip, ga gelijk even op de site kijken of er wat in de buurt zit.
@blowtje

goede tip, gelijk even gekeken of er wat in de buurt zit maar helaas..
Je kunt de kleine of grote verpakking van Botergoud nu met een geld terug actie uit proberen. En het hoeft geen speciale actieverpaking te zijn. Zie formulier.

http://www.botergoud.nl/a ... ange-gratis-proberen.aspx
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Van sommige dingen word ik echt sacherijnig... Ik had een volle spaarkaart van de hoogvliet liggen voor wasverzachter - wel met 3 oude zegels er op die ik overhad, omdat ik anders nét niet uitkwam, maar daar deden ze het afgelopen jaar NOOIT moeilijk over. Omdat we hier maar met z'n 2en zijn, gebeurde dat namelijk vrij regelmatig. Nooit iets over gehoord, kon altijd gewoon.

Dus, ik naar de hoogvliet met die bon, en het voornemen die paturain en botergoud van de teruggeefactie te halen, zodat ik niet bij de kassa stond met alleen iets wat ik niet hoefde te betalen, maar toch met een gesloten portemonnee boodschappen kon doen. Huishoudgeld is namelijk op =P. We hebben ook niets meer nodig tot ik morgen mijn stufi krijg, absoluut niet, maar dat ik dit zo kon doen was wel makkelijk.

Dus ik kom daar. Eerst naar de hoek met de paturain. En ja hoor, ze hadden alleen maar bakjes zonder actiecode staan. Nou prima, die botergoud had ik ook nog op mijn lijstje staan. Ik loop naar die hoek, en... Precies, het type botergoud waar die actie van is hebben ze niet in hun assortiment. Dus toch alleen die fles wasverzachter met zegels over, nou ja, het moet maar.

Ik kom bij de kassa, noodgedwongen met alleen dat actieproduct. 'Mevrouw, deze bon kan ik niet aannemen. Er zitten oude zegels op.' 'Maar dat was nooit een probleem.' 'Dat had het wel moeten zijn, u moet dus gewoon voor dit product betalen.' Nou, dat heb ik dus geweigerd, met als resultaat dat ik in plaats van met 3 dingen, met lege handen weer naar huis moest. Alleen maar omdat zij dingen niet hadden, en ineens moeilijk gingen doen over iets dat nooit een probleem is geweest.

Nu had ik geen van die producten echt nodig (nou ja, we hebben wel weer halvarine nodig, want die is over datum, maar dat eten we toch bijna nooit, dus dat kan even wachten). Paturain is voor de lekker, en wassen zonder wasverzachter kunnen we ook. Maar het gaat mij gewoon om het idee dat ik er voor niets heen ben geweest, terwijl ik toch echt de bedoeling had om met een paar dingen thuis te komen.
ja balen, maar oude zegels zijn oude zegels.

Ze zullen hun beleid wel aangescherpt hebben.
Ik denk het. Maar goed, het blijft vervelend als je daar aan de kassa staat en het kan ineens niet meer.
Wanneer je op NTI een gratis studiegids aanvraagd (post of digitaal) krijg je een "bladerbon' t.w.v. ¤ 5,- Je kunt hiervoor een tijdschrift uitzoeken.

Ik zie hier verschillende acties voorbij komen. Had er zelf ook al een aantal geplaatst. Maar via oa http://www.proefmonsters.nl/proefmonste ... ug-acties/

Kun je alle acties bijhouden. volgens mij is er ook nog een buisman actie en nog een aantal anderen als die nog niet verlopen zijn
Net bij een supermarkt cola light gekocht voor ¤5,97 voor 8 flessen ( 2x een 4 pack) er was een actie 3+1 fles gratis. Normaal betaal ik dit ongeveer voor coca cola ( ik drink altijd coca cola of dus die look a like) dus vind dat ik gevrekt heb

Wij komen te weinig bij die winkel om altijd die cola te drinken.
quote:Shenandoah schreef op 23 maart 2011 @ 07:36:

@blowtje

goede tip, ga gelijk even op de site kijken of er wat in de buurt zit.

Blowtje??

Hmm jammer dat ze niet in de buurt zitten... Maar wie weet hebben andere dierenspeciaalzaken ook wel dit soort acties?
@ stroopwafel wanneer krijg je die bladerbon dan?
quote:Shenandoah schreef op 23 maart 2011 @ 07:36:

@blowtje

Eh? Ik denk dat jij leest wat je wilt lezen

bbwtje heet ze
Een vriend van ons werkt in duitsland. Die neemt voor ons altijd pepsi max of coca cola mee. Als die daar in de actie is kost die ¤ 0.50 per fles. Is nog goedkoper dan de goedkoopste acties hier
Als je een gratis studiegids aanvraagt. Stond een linkje van op www.gratiz.nl
Goeie tip....let alleen wel op de administratie/verzendkosten die erbij komen, zo is je 5 euro wel heel snel op anders.

Ik heb daarom de Jackie en de Grazia besteld van de Magvilla bon, die waren in de aanbieding, zo kwam ik met de verzendkosten uit op een bedrag van 4,94 en is het dus inderdaad gratis.

Altijd leuk, gratis glossy's.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik ben er achter gekomen dat de 'Genoeg' en website heeft. Misschien ben ik wel heel erg laat en mosterd en zo, maar ik dacht: he, ik heb ook wat toe te voegen

genoeg.nl
Hallo,

Weet iemand nog een code voor gratis verzenden bij bol.com? Vorige keer ook via dit topic toch 2 euro korting kunnen krijgen!

Via google kom ik er niet achter.

Bedankt!
Ik heb ook meteen tijdschrijften besteld, goede tip!
@rianne Als het goed is is het nog tot 26 mrt boekenweek en dus gratis verzenden en vanaf ¤12,50 boekenweekgeschenk er bij.

Als je google gebruikt altijd even de maand erin dan vind je meestal wel een code. Niet via de site met actiecodes, maar vaak via een forum.
@rianne Als het goed is is het nog tot 26 mrt boekenweek en dus gratis verzenden en vanaf ¤12,50 boekenweekgeschenk er bij.

Als je google gebruikt altijd even de maand erin dan vind je meestal wel een code. Niet via de site met actiecodes, maar vaak via een forum.
Bedankt voor de honig tip en die site met gratis producten. Als het goed is kan ik daar nu thee, koffie en maandverband van verwachten. Ben benieuwd.
Enkele tips via de NS-mail:

http://www.eropuit.nl/spooraanbiedingen

Na aanmelden reisgids Londen printen

http://www.eropuit.nl/aan ... e_muziek_fabriek_2011.pdf

http://www.eropuit.nl/aanbiedingen/aamu_museum_2011.pdf
Ik heb nog 2 blondcodes..... kan ik er nog iemand blij mee maken?
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
quote:Bbwtje schreef op 23 maart 2011 @ 13:59:

[...]

Blowtje??

Hmm jammer dat ze niet in de buurt zitten... Maar wie weet hebb

en andere dierenspeciaalzaken ook wel dit soort acties?

Sorry typefoutje.

Ik heb gister ook nog een soortement gevrekt.

Ik ga van de zomer weer wat kleine dingen zaaien in mijn tuin, tomatenplantens, paprika's enzovoort. Nu zaait mijn vader ook altijd in, want die heeft een grote moestuin en krijg ik dus van elk wat plantjes van hem, want hij heeft toch over. Als dat geen goede vrekactie is :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven