Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
Alle reacties Link kopieren
Iew ik vind die reepjes echt smerig. Mijn kinderen vinden ze wel lekker, maar ik koop ze eigenlijk nooit, dan maar liever een stukje 'echte' chocola af en toe.
Overigens zag ik net dat je bij Shopkorting ook korting kunt krijgen bij United Consumers (en bij heel veel andere webshops).

Je kunt je hieraanmelden en dan krijg je voor iedere aankoop die je doet bij de aangesloten webshops de korting die erbij vermeld staat. Dit wordt op je Shopkorting account gezet en dan spaar je dus eigenlijk ongemerkt een bedragje bij elkaar wat je vanaf 10 euro kunt laten uitbetalen.

Ik heb vandaag bijv. via Groupon een voucher voor een vakantie in Toscane gekocht (249 euro voor een week in een compleet ingerichte stacaravan op een 4sterrencamping) en ik had niet eens door dat ik nog stond ingelogd op Shopkorting, maar zag wel dat er bijna 19 euro was bijgeschreven op mijn account omdat er tijdelijk 7,5% korting wordt gegeven bij aankopen bij Groupon, dus dan schiet het lekker op.
Wil iemand hier nog een kortingsbon 50% voor 1 persoon Sealife Scheveningen?
Ik heb 3 optimelcodes (voor het eurosparen) hier liggen. Mocht iemand ze willen hebben, dan kun je mailen naar [...]
Hoi tegucigalpa

Ik heb je gemaild. Zou ze graag hebben. Ga altijd graag naar de sauna als de arrangementen weer zijn.
Zijn er nog leuke vrekkentips? Want daar ging het toch om op dit forum? Het lijkt nu wel een ruil -en aanbod handel.

Niet vervelend bedoeld overigens, maar ik mis de essentie van de titel!!
Hier weer zaden aan het planten voor de moestuin. En inmiddels staan er genoeg zaden in de voorkweek binnenshuis.

Nu maar hopen dat we een goede oogst dit jaar hebben, zodat we weer voldoende groenten in huis hebben om lekker van te smullen. Het zelf kweken van groenten vind ik altijd erg leuk en lekker, maar volgens mij is het ook nog eens heel vrek verantwoord.

Gisteren een leuke vrek dag gehad. De tweedehands kledingwinkel hier in de buurt had een open dag. Tuurlijk ben ik daar even geweest. Kleding voor mijzelf en mannetje gevonden en keukentextiel. Heerlijk de duurdere merkkleding voor een leuk prijsje. Zelfs een Pip studio theedoek voor 1,90 (en dat voor een nieuwe met een winkelprijs van 14,95). Hier wordt ik nu erg blij van. Ook potgrond gehaald bij de C1000. Ze hadden daar een actie 2 zakken voor de prijs van 1 en wij waren door de potgrond heen met al dat voorgekweek van onze groenten.

Weet iemand toevallig ook of je fruitboompjes in een pot kunt houden op het balkon?? Heb zelf namelijk geen idee.
@Santjuhh

Wij hebben in onze flat wel 2 mandarijnenboompjes. Ze hebben tot nu toe altijd binnen gestaan en moet zeggen dat ik er ook niet heel veel vanaf weet maar volgens m'n schoonvader moeten we 'em binnenkort maar op het balkon zetten (omdat het nu mooier weer wordt).
quote:Mickyxx schreef op 20 maart 2011 @ 14:03:

Zijn er nog leuke vrekkentips? Want daar ging het toch om op dit forum? Het lijkt nu wel een ruil -en aanbod handel.

Niet vervelend bedoeld overigens, maar ik mis de essentie van de titel!!

codes ruilen is ook vrekken, want dan hoef je mooi geen 5 stukken kaas te kopen voor gratis bordjes.

Maar goed, de dekamarkt heeft weer krasactie.

Kaartjes krassen voor gratis producten. Op het werk had iemand er een laten liggen voor gratis Dove Men douchegel.
Wordt idd veel geruild, maar op zich ook praktisch. Vind dat er op het moment ook maar weinig interessante acties zijn waar je vrektechnisch beter van wordt en die leuk zijn om hier te delen.

(Net nu ik me voorgenomen had wat consequenter mee te doen met geld-terug-acties.)
@layla: je hebt mail

Vrektip: Als iemand bloemen of planten vraag voor zijn of haar verjaardag ga ik voortaan naar de AH. Erg mooie bloemen en planten daar, vaak in een leuke pot ook. Goede kwaliteit, je ziet de prijs er zeker niet aan af. Kost ong de helft van de prijs die je ervoor zou betalen in de bloemenzaak.
Ja ook altijd erg enthousiast over plantjes AH. ben zelf niet zo'n "groen wonder". Was laatst aan het bedenken dat een aantal van mijn plantjes echt aan vervanging toe waren. Was ik bij de AH...hele leuke plantjes incl. pot ¤ 3.99 en ook nog eens twee halen 1 betalen. (niet eens een de hamsterweken, maar twee weken geleden.)

Was er helemaal blij mee. Voor ¤ 2,- per stuk kan ik nog eens een poging wagen ze heel te gaan houden.

Was ik overigens net nog aan het klagen dat er geen nieuwe geld-terug-acties bij komen. Net nieuwe gezien. Paturain 1x geld terug.
Ik heb weer 2 Milner actiecodes, ze waren in de aanbieding bij de C1000...

Wieowie kan ik blijmaken??
ik hoop dat ze deze zomer bij de AH weer kerstomaatjes en mini-komkommerplantjes verkopen.

Heb ooit die komkommers gehad en we hebben de hele zomer verse eigen kweek komkommers gegeten.
Ik kreeg vorige week op mijn fietszadel een reclameovertrekje van Naturella maandverband en aan mijn stuur hadden ze een bon gehangen voor een gratis pakje van 10 stuks, af te halen bij Kruidvat of Trekpleister. Hardstikke leuk. Keek ik om me heen, lagen er diverse van die bonnen op de grond, waarschijnlijk gewoon weggegooid door mensen die niet aan dit soort acties meedoen. Ik heb er uiteindelijk nog 5 gevonden en die dus ingewisseld. Toch mooi goed voor in totaal 60 maandverbandjes .
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
quote:Starshine schreef op 20 maart 2011 @ 22:15:

ik hoop dat ze deze zomer bij de AH weer kerstomaatjes en mini-komkommerplantjes verkopen.

Heb ooit die komkommers gehad en we hebben de hele zomer verse eigen kweek komkommers gegeten.Ja hier ook de hoop dat die weer komen. Ik had ze ook nog heel voordelig aangezien AH bij ons de planten geen water geeft. De planten zagen er niet uit, maar water doet wonderen. Beide planten voor ¤2,50 meende ik. En de hele zomer lekkere komkomers gehad.
quote:Multivitamientje schreef op 20 maart 2011 @ 21:57:

Ik heb weer 2 Milner actiecodes, ze waren in de aanbieding bij de C1000...

Wieowie kan ik blijmaken??Je kan mij er nog wel blij mee maken. Mijn mail is viva_genie @ hotmail.com
Semper ubi sub ubi
quote:Sanntjuh schreef op 17 maart 2011 @ 23:13:

[...]

Hier zou je mij een plezier mee doen. Wat wil je er voor terug hebben?? Wie weet heb ik en kan ik je er een plezier mee doen. Anders mail even op s.vandijk87 at hotmail.com.Helaas, ze zijn allebei al weg! Ik heb er 2 mensen heel gelukkig mee kunnen maken en ben blij dat ik ze niet naar de vuilstort hoef te brengen!
Heerlijke tips, ik lees altijd graag mee!

Ik kom nog codes van Milner te kort, heeft iemand heel toevallig nog wat over?

Ik heb musicalvouchers voor Mary Poppins in de aanbieding!
siep1234.

Ik heb nog een code hier liggen.

Mail me even als je wil naar mariet@xs4us.nu

dan stuur ik je de milnercode.

gr jet
Je hebt mail! Hartstikke bedankt alvast.
quote:Idreamofgenie schreef op 21 maart 2011 @ 07:33:

[...]

Je kan mij er nog wel blij mee maken. Mijn mail is viva_genie @ hotmail.com

Als het goed is heb je nu mail!

Groetjes
Klopt, dank je wel multivitamientje

Ik kan nu mijn bordjes bestellen.
Semper ubi sub ubi
siep 1234, mijn dochter wil heel graag naar mary poppins, maar ik heb geen idee wat de korting inhoudt..kun jij mij misschien informeren en eventueel van de vouchers voorzien?
@Mavis

-tot 3 april spaarkaart volsparen

-voor bepaalde datum (zie site) inwisselen tegen een voucher

-voor een bepaalde datum voucher-code gebruiken bij je reservering

-met vouchercode tweede kaartje gratis, meeste dagen keuze uit meerdere rangen

- tot half mei (?) kun je een show boeken (op=op)AH over Mary Poppins

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven