Geld & Recht alle pijlers

We vrekken hier verder ! :-)

06-10-2010 14:31 3013 berichten
Gratis tips, advies en goede raad.

Vrekkendames, en een enkele vrekkenheer ( ? ) stellen hun diensten gratis beschikbaar.

Iedereen is welkom !!!
zijn er nog nieuwe ah bonnen??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier een aantal musicalvouchers, waar je meteen een 2e kaartje mee kan bestellen. Je hoeft dus geen spaarkaart vol te sparen. Ik kreeg ze bij een Albert.nl bestelling, misschien is dat het verschil?

Overige voorwaarden:

- gratis 2e kaartje voor gelijke rang en voor dezelfde voorstelling. Je kunt zelf de rang kiezen obv beschikbaarheid

- kaartjes kunnen gereserveerd worden t/m 22 mei via 0900-1001030

- Prijzen zijn afhankelijk van de rang en eventuele reserveringskosten.

- Geen restitutie mogelijk.

- 2e drankje gratis voor aanvang van de voorstelling

- 2e diner gratis voor aanvang van de voorstelling in het restaurant van het Circustheater

Wie heeft interesse?
@Sweetfirefly, waarschijnlijk de kortingsbonnen van Lekker in het Leven die je hebt gevonden??

Ik heb voor d egebruiker 2 kortingsbonnen voor 7 euro korting op Eukanuba Hondenvoeding of op Iams kattenvoeding (ook 7 euro korting)
Goeiemorgen ,

Ik ben ook een van de vele lezers van dit topic. Nu heb ik niet echt een vrekkentip maar nu zag ik gister tijdens een reclame blok dat je via de site van honig 2 gratis mixen ( kip madras en kruidige nasi ) kan aanvragen.
quote:stroopwafeltje77 schreef op 20 maart 2011 @ 13:25:

Hoi tegucigalpa

Ik heb je gemaild. Zou ze graag hebben. Ga altijd graag naar de sauna als de arrangementen weer zijn.Ik heb je de codes net gemaild.
@lilgbaby goede tip bedankt! Ben benieuwd hoe het smaakt.
quote:lilgbaby schreef op 22 maart 2011 @ 10:12:

Goeiemorgen ,

Ik ben ook een van de vele lezers van dit topic. Nu heb ik niet echt een vrekkentip maar nu zag ik gister tijdens een reclame blok dat je via de site van honig 2 gratis mixen ( kip madras en kruidige nasi ) kan aanvragen.Goede tip! Heb het meteen aangevraagd. (op=op!)
super goede tip van de honig mix!

ik heb nog 2 milnercodes nodig, iemand? *engel*
Jeeeeej ik heb de honig mix ook aangevraagd. Je kunt ook zag ik als je de soep koopt in de winkel via de honig website je geld terug laten storten, of doneren aan de voedselbank.
Gratis Always maandverband.

http://www.try-now.nl/being-girl/
DIe hele site is gewoon fantastisch

http://www.try-now.nl/
Dit was em voor vandaag, maar ik heb net een gratis lampje gehosseld via oxxio

https://acties.oxxio.nl/default.aspx

Alleen als je nog geen klant bent, en niet eerder mee hebt gedaan. Je wordt wel daarna 1x gebeld of je wilt overstappen, maar dan moet je natuurlijk nee zeggen als je dat niet wilt. Ik kan niet eens overstappen, de woningbouw gaat over de energiemaatschappij
Deze lamp is handig voor extra licht in donkere ruimtes en (meter)kasten. De Philips Sensor Lamp is draadloos en bevat een daglichtsensor en bewegingsmelder. Je kunt alleen mee doen met deze actie als je klant bent bij Oxxio of eerder de pakkettest hebt gemaakt of een gratis product hebt ontvangen. Doe de pakkettest en krijg de Philips sensor lamp.
anoniem_71971 wijzigde dit bericht op 22-03-2011 13:31
Reden: aanvullende info
% gewijzigd
quote:lilgbaby schreef op 22 maart 2011 @ 10:12:

Goeiemorgen ,

Ik ben ook een van de vele lezers van dit topic. Nu heb ik niet echt een vrekkentip maar nu zag ik gister tijdens een reclame blok dat je via de site van honig 2 gratis mixen ( kip madras en kruidige nasi ) kan aanvragen.Goede tip! Hier is een linkje!
Zeker goede tip...heb er meteen 2 besteld voor mij en voor mijn vader.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
altijd leuk een bon van tns nipo inleveren, en nog een code gevonden op internet voor gratis verzenden, uiteindelijk maar 1.95 hoeven afrekenen :p
Niet echt vrekkerig, maar De Tuinen heeft het tweede product voor de halve prijs. dat scheelt behoorlijk als je de Weleda-voorraad toch moet aanvullen. En bij de Douglas zat een dame zich te vervelen dus heb ik mijn nagels laten lakken. De blauwgrijze lak bleek paars uit te pakken, dus toen een blanke lak met een glittertje gekozen. Vanavond heb ik nog een afspraak staan bij de pedicure, dus straks ben ik aan alle kanten weer toonbaar.
Niet echt vrekkerig, maar De Tuinen heeft het tweede product voor de halve prijs. dat scheelt behoorlijk als je de Weleda-voorraad toch moet aanvullen. En bij de Douglas zat een dame zich te vervelen dus heb ik mijn nagels laten lakken. De blauwgrijze lak bleek paars uit te pakken, dus toen een blanke lak met een glittertje gekozen. Vanavond heb ik nog een afspraak staan bij de pedicure, dus straks ben ik aan alle kanten weer toonbaar.
Ja, goede actie is dat van de Tuinen. Ik haal daar altijd Naturtint-haarverf en gezichtsverzorgingsproducten van Zarqa. Heb vorige week een voorraadje gekocht en heb zo 25 euro bespaard op zaken die ik op een later moment toch zou hebben aangeschaft.
Haha, Moppetoet, dagje op pad naar Stad?
Bedankt voor die Honig tip!

En de try-now pagina is inderdaad erg fijn, ik heb er al best veel proefpakketjes van gekregen. Gewoon regelmatig op de site kijken, want het aanbod wisselt vaak.
Semper ubi sub ubi
quote:Atelier_madame schreef op 22 maart 2011 @ 12:40:

ik heb nog 2 milnercodes nodig, iemand? *engel*Je zou mij erg blij maken met die codes. Mijn email is ...
thanx tegucigalpa

Honig geld terug actie gaat snel. Had 't geld binnen een week terug. Ben benieuwd of de gratis verpakkingen er ook zo snel zijn.

De paturain had ik hier al gemeld, maar via de site van Mc Cain kun je nog steeds de Rösti rondje en de aardappelkrokketten gratis proberen. Overigens moeten het van Paturain wel de actieverpakkingen zijn. Ik had heel slim net verpakking in de actie bij de Nettorama meegenomen. Dacht slim...en goedkoop en geld terug, maar er moet dus een STICKER opzitten. tja dat was weer een mindere vrekactie.

Wel lekker!
quote:carlijnws schreef op 22 maart 2011 @ 19:33:

[...]

Je zou mij erg blij maken met die codes. Mijn email is *** Volgens mij heeft ze die codes zelf nodig...
Thanks voor de Honig achtie tip! Heb meteen voor mij en mijn moeder de pakjes aangevraagd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven