Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Heb t voorlopig maar opgegeven met t draadloos n etwerk

Vriendin gaat niet uit en aangezien ik nog geenleuke RP man heb ontdekt , blijf ik ook maar thuis...

Morgenmiddag gaat al zwaar genoeg worden denk ik, ga denkook maar op de fiets naar dinnetje toe ipv auto. Moeten natuurlijk de nodige wijntjes gedronken worden.
Mrdate is ziek en heb dus ook geen pokermaatje vanavond *snif*
Pokeren tijd geleden dat ik dat heb gedaan.

ik ga vanavond theo maassen kijken. en verder met school... want vakantie die ik niet gehad heb ik bijna over. en op school moet toch het nodige weer ingeleverd worden
Mijn dagje shoppen zit er alweer op :-) Was wel heel gezellig en ik heb niet eens superveel geld uitgegeven. Lekker snoepies gekocht die ik vanavond, want ja, ik ben ook thuis vanavond, lekker ga opeten.

Verder ben ik het echt HE-LE-MAAL zat om nog zo met mijn ex bezig te zijn, terwijl hij dat echt niet waard is. Ik wil er gewoon klaar mee zijn, verder gaan, nieuwe leuke mannen leren kennen.
Vleertje vanavond zowaar een avondje thuis. Maar nog steeds niet draadloos?

Denise dus leuk shopdagje gehad?

Haa Pop, dus toch nog actie van de jij-snurkt-man, verrassend! Enne... is het een PK...?

Sun doet even een toelichting en vertaling van singles-topic, heel zinvol, want Prinses wist eerst ook niets van PK's, PP's, RP en ZV's enzo....

Halvemaan, veel plezier met je feestje vanavond! Hoop dat er veel mensen komen, en dat het gezellig wordt!

Prinses is per vandaag het Nieuwe Jaar begonnen en heeft Geheel-Singleloos-en-Deetloos-2007 bij deze afgesloten
Peas on earth!
JAAAAAAAAAAAAAA BEN DRAAADLOOOOOOSSSSSS

pfff na 2 dagen bloed zweet en tranen EINDELIJK GELUKT !!

en nog beveiligd ook dusse das helemaal mooi

Nu zo ff checken tot hoever ik kan komen met de laptop (bij de buren misschien ???)
Leuk al die nieuwelingen ...

Brengt wat frisse inbreng. Misschien moeten we gewoon eens beetje RP mannen ruil doen onderling .. Tja wat met de 1 niet klikt kan met de ander juist weer wel klikken...

ff sigaretje oproken koffie opdrinken endan wandel ik es met mijn laptop voor naar de straat (das toch al snel 50 meter )
kwam leuke rp man tegen heeft ie een baard maar nu hebt ie er ook een foto op staan zonder baard.. En daar is tie veel knapper op. Toen ik m vroeg op welke foto hij nu t meest leek is t die met baard...

Hoe breng je nou tactisch en aardig over dat ie zonder baard veel aantrekkelijker is ?
quote:Vleermuis28 schreef op 05 januari 2008 @ 20:13:

kwam leuke rp man tegen heeft ie een baard maar nu hebt ie er ook een foto op staan zonder baard.. En daar is tie veel knapper op. Toen ik m vroeg op welke foto hij nu t meest leek is t die met baard...

Hoe breng je nou tactisch en aardig over dat ie zonder baard veel aantrekkelijker is ?

ehhhh zonder baard ben je veel aantrekkelijker?

Dat lijkt me wel een aardige Vleer-stijl...

Wat fijn voor je Vleer dat je geheel draadloos bent! Luxe hoor!

Prinses, het kan ook wel lekker zijn om deetloos en geheel single te zijn. Nu kun je je namelijk geheel fris en fruitig op de single-mannen storten en wat nieuwe lijntjes uitwerpen. Niks gecompliceerds aan de gang. Heerlijk!!! Wanneer ga je beginnen?
zou je niet weer eens gaan scheren :P

Mmm moeilijk... met dat soort dingen ben ik meestal niet zo tactisch.

zou gewoon kunnen zeggen ik vind de foto zonder baard leuker.

gaat tv kijken
Nou en toen deed draadloos t niet meer snif
heeft nu een Rpman zonder baard maar met weinig haar op zijn hoofd heule erge inhammen

pffff
Ok ik moet dus vaker het ov in en de supermarkt op andere tijden bezoeken, duidelijk! En als je ze dan tegenkomt wel aanspreken he Daantjuh, al zou ik het ook niet zo snel doen zo 's ochtends vroeg! Met uitgaan is dat wel anders, dan loop ik idd 'toevallig' tegen ze aan ofzo, heb je zo een gesprekje! Daar vind je op zich ook wel leuke mannen maar das wel in een bepaalde sfeer etc. meestal blijft het dan bij die avond of wat smsen maar meestal spreek ik dan niet zo snel nog een keer af.

Hmmmzz komt even iemand online die ik graag wil spreken, zal het zo wel even uitleggen misschien hebben jullie wat advies!
hmmmm wat is erger, inhammen of een baard??????
Mijn deet is nog steed sssiekk, schiet ook lekker op......
een baard is toch veeel erger ?! baarden zijn eng...
Baarden kan ej afscheren ,, inhammen kan je er niet aanplakken

toupetje misschien > hahahahhahahaha
Net lid van jullie club en nu al iets wat ik kwijt wil Hoop dat jullie het niet erg vinden maar hier kan ik het even kwijt en weet ik dat jullie het wel zullen begrijpen!

Ok hier gaat het om: ongeveer een maand geleden op een feest ben ik een hele leuke jongen tegen gekomen. We raakte al aan het begin van het feest aan de praat dankzij een vriend van hem die me aansprak (ik ben best lang en hij ook dus die vriend zei: hee jullie passen goed bij elkaar, erg flauw maar werkte wel hahaha). De hele avond hebben we elkaar steeds opgezocht, veel gepraat en uiteindelijk zoenend de avond afgesloten. Meteen daarna gesmst en op msn gezeten en uiteindelijk de week daarna afgesproken. Hij kwam bij mij thuis en we hebben echt een paar uur zitten praten over vanalles en nog wat, geen stiltes etc. klikte echt goed. Toen hij wegging nam ie nog een boek van me mee om te lenen dus ik dacht dat zit wel goed Maar goed nu zijn we alweer 3 weken verder en ookal spreek ik hem op msn, er komt helemaal niets meer uit bij hem, geen voorstel om nog eens af te spreken o.i.d. Af en toe smsen we nog wel, maar vaak krijg ik pas 1 of 2 dagen later een reactie op een smsje.

Meestal laat ik het daar dan wel bij en heb ik zoiets van bekijk het maar, maar in dit geval kan ik dat niet, vind hem echt heel leuk en betrap me erop dat ik zodra ik thuis ben meteen msn aanzet om te kijken of hij er is... Vind het gewoon lastig in te schatten of hij gewoon geen interesse heeft of dat er iets anders speelt. Ik weet dat hij nog met wat 'issues' zit over zijn ex, al is het al 2 jaar geleden, en wil niet pushen maar dat is wel lastig. Hij zegt soms wel dingen waardoor ik hoop krijg, aan de andere kant is hij dan (met bijv. antwoorden op sms) heel onverschillig.. Zit nu wel in twijfel wat ik ermee moet, toch contact proberen blijven te maken en het aankaarten, of hem vergeten?
jaaaa of haarimplantaten net als gerard joling!!!!
Daantje, jouw troef is "het boek" ! hij moet toch een keertje afspreken met jou om het terug te geven?
Ja dat hoop ik wel, zonde van mn boek anders Zal er eens over beginnen, dat ie dat toch een keer terug moet brengen!
Daantje idd je troef is t boek ...

en idd erg lastig als ie dubbele signalen afgeeft
oooh mensen ikzit nu beneden te internetten draadloos werkt dus whoehoeee
Ik zit me ondertussen weer groen en geel te ergeren aan Idols Maar ja, je moet wat he...
theo maassen op 1....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven