lovesick

23-03-2011 18:43 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Dit is echt heel raar want normaal doe ik dit niet. Maarja ik dag ik vraag om raad. Het is nu ongeveer bijna 2 maanden geleden dat mijn ex het heeft uitgemaakt na 1,5 jaar.... ik voel me er wel rot bij, we hadden te veel ruzie om domme dingen enz... Hij heeft het uitgemaakt maar ik wil hem terug. Wij zijn nog vrij jong... zijn er mensen die uiteindelijk nog bij elkaar zijn gekomen? En kan je via vriendschap weer een relatie krijgen?

x
De meeste relaties die uit zijn geweest gaan keer op keer uit.

Zijn de dingen, waardoor het vorige keer uitging, inmiddels opgelost?
Dat is natuurlijk lastig te zeggen.

Ik denk dat het nogal te maken heeft met waarom het uitgegaan is.
vriendschap met je ex is zowiezo geen opstapje naar een relatie en tja als jullie jong zijn lijkt de kans me heel klein dat het weer aan gaat zijn tussen jullie
Ik ken HEEL weinig mensen die na een "uit elkaar ga actie" weer bij elkaar komen en dan wel gelukkig blijven

Ik ken wel heel veel mensen (waaronder ik zelf) die het wel eens hebben geprobeerd,want ja....nu wordt alles anders

Om er uiteindelijk na een paar maanden achter te komen dat het niet voor niets was dat je de eerste keer uit elkaar ging

Maar dat wilde je zeker niet horen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Hier het zelfde, na 2 maanden was het toch weer uit, de tweede keer.
Lovesick,

Toen het uitging met mijn eerste vriendje werden we allebei heel verdrietig en misten we elkaar vreselijk. Gevolg: binnen no time was het weer 'aan'. Een paar maanden later dacht toch weer: 'Wat DOE ik met die gast?' Dus toen ging het nog een keer - pijnlijk voor hem - uit. Ik was vooral opgelucht. Geen vrienden gebleven.

Met mijn allerlaatste ex heb ik geprobeerd vrienden te blijven, maar het is me niet gelukt. Hij bleef hoop houden, en de binding die we hadden toen we nog een stel waren, die vervloog langzamerhand.

Kortom: ik geloof niet in teruggaan naar je ex en ik geloof ook niet in vrienden blijven met je ex.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Een vriendschap in stand willen houden met je ex om de reden die jij noemt lijkt mij niet verstandig. Het is niet eerlijk, omdat hij andere verwachtingen zal hebben van deze vriendschap, maar ook maak je jezelf op deze manier zo kwetsbaar. Als jouw verwachtingen (in de toekomst weer een relatie met hem aangaan) niet uitkomen gaat het een gigantisch bittere pil voor je worden.

Verder ken ik weinig mensen bij wie de relatie stand heeft gehouden als ze na een periode uit elkaar te zijn geweest weer bij elkaar komen. Je bent uit elkaar gegaan om redenen die waarschijnlijk de tweede keer nog steeds aanwezig zijn. Ook richt het uit elkaar geweest te zijn veel schade aan de "tweede" relatie, van wat ik gezien heb.

Heb je nog contact met je ex?
terugnemen van een ex? Ikzelf doe dat nooit.. eenmaal een ex is altijd een ex voor mij.. en ik geloof ook niet dat als je terugkomt bij elkaar dat het dan ook beter gaat.
Je dagt????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven